Citat:
Ursprungligen postat av
gofigur
Bra där. Intressant!
Men det går inte att se dumpen längre. Du har den sedan tidigare och kan se att GM har beställt?
Ja, det om Expos bevakning förstår jag, men jag undrar hur EXPO kan koppla, GM som kommer fram och pratar med med SP (inte NMR), med GM:s namn.
Men jag har en teori, de lyssnade och fotade GM på plats 2014, och kunde senare på något vis få hans namn.
Hade den säkert, jag är intresserad av sekter, tyvärr blir de färre och färre och det finns knappt några engagerade folk kvarpå FB. Det var bättre förr när både AFA, RG, NMR, NSF folk hängde här och var öppna med det. Självklart bedrev de en agenda men de hade iaf koll.
Det är bara en väldigt intelligent gissning, men i tråden jag länkade diskuteras de vem som beställt vad, där nämns bla att Nilsson köpt stödmedlemskap även efter att han öppet hånats inom NMR och en känd expomedarbetare. Det stämmer rätt i tiden när GM var medlem och att det skrivits att han köpt klistermärken.
Jag gissar att någon sitter och håller på hans beställning och kommer droppa bevis för den när NMR snurrat upp sig i sina bortförklararingar tillräckligt länge.
AFA hängde ut Mamma och GM 2019, så inte omöjligt att något lagt pussel och kollat gamla klipp och bilder, Kan ha varit intervjuad av SVP själva när de var i Almedalen. Vilket ger en ledtråd att GM har tillgång till boende på Gotland, Han har besökt den flera gånger och boende är nästan omöjligt under den tiden.
Öven om NMR vill få det till att de är 100 000 tals så är de bara en handfulla. Jobbar man med det så känner man garanterat till de flesta till utseendet. Eller så fick man en bild på GM som man kollad av mot AFAs hemsida.
Jag själv satt jämte jättebäbisen Jarl på öresundståget för någon månad sedan. Många av dem har ju ett ansikte som inte ens en mor kan älska, så går enkelt. Malvå, Simble, Freddy, Zacke Jönsson bröderna är ju inga som glider under radarn.