Citat:
Ursprungligen postat av
standardpapper
Men varför uttalade du dig då om just den saken?
Ett exempel som du inte kan belägga är helt meningslöst. Kvar är bara typ "känslan som jag har är att så är fallet... jag kan inte förklara det, jag bara känner det..."
Ytterligare påståenden som du med största sannolikhet inte kan belägga. Du är ta mig fan helt makalös. När ska polletten trilla ner i din skalle? Alla dina lösryckta påståenden är bara luft värda om du inte kan backa upp dom med något konkret. Det som är kvar är bara "känslan" av att du i grunden är styrd av dina känslor, inte fakta.
Alltså du måste vara autistisk eller något. Jag orkar inte ens diskutera med dig.
Tror du att jag sitter och skriver någon jävla uppsats härinne, där jag ska länka mina undersökningar om hur länge aftonbladet låter sina rubriker ligga uppe? Det är bara något som jag har uppmärksammat att aftonbladet vänder och vrider på saker för att det ska passa deras narrativ. De gör det gång på gång.
Om jag har bevis för det? Nej såklart inte, vilket ufo sitter med tidtagarur och för antecknar om en sådan sak? Du har uppenbarligen asperger, så det hade inte varit förvånande om du gjorde det.