Citat:
Ursprungligen postat av
PScholes18
Vem dummar sig?
Du menar att alla föräldrar som flytt krig, religiös och politisk förföljelse i Mellanöstern lär sina barn i Sverige att döda andra för att man eldar koranen?
Det bor alltså drygt en miljon muslimer(ännu fler ifrån mellanöstern) i Sverige... varför har inte dessa mördat alla koranbrännare än då?! Eller tagit över vårat land och infört sharialagar...?
Du skulle ta och kolla synapserna, dom verkar inte ge fullgoda signaler...
Det jag skrev är en självklarhet. Man uppfostras av sina föräldrar och det är där därifrån man formas som människa. Fattar man inte den här enkla logiken så är det inte ens någon ide att diskutera.
Skrev jag att alla muslimer lär sina barn att döda andra som eldar kornanen? Var har jag skrivit det? Självklart finns det många bra muslimer också som gör rätt för sig. Vet inte om du hallucinerar eller vad är du håller på med eftersom du skriver saker som jag inte ens har nämnt.
Jag skrev att människor med invandrarbakgrund är överrepresenterade i brottsregistret och det var efter det som du började prata om de minsann är svenska medborgare och de är svenskar som är överrepresenterade. Som en riktigt jävla PK-tönt. Skärp till dig förfan!