Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2022-07-07, 13:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PScholes18
Vem dummar sig?

Du menar att alla föräldrar som flytt krig, religiös och politisk förföljelse i Mellanöstern lär sina barn i Sverige att döda andra för att man eldar koranen?

Det bor alltså drygt en miljon muslimer(ännu fler ifrån mellanöstern) i Sverige... varför har inte dessa mördat alla koranbrännare än då?! Eller tagit över vårat land och infört sharialagar...?

Du skulle ta och kolla synapserna, dom verkar inte ge fullgoda signaler...

Det jag skrev är en självklarhet. Man uppfostras av sina föräldrar och det är där därifrån man formas som människa. Fattar man inte den här enkla logiken så är det inte ens någon ide att diskutera.

Skrev jag att alla muslimer lär sina barn att döda andra som eldar kornanen? Var har jag skrivit det? Självklart finns det många bra muslimer också som gör rätt för sig. Vet inte om du hallucinerar eller vad är du håller på med eftersom du skriver saker som jag inte ens har nämnt.

Jag skrev att människor med invandrarbakgrund är överrepresenterade i brottsregistret och det var efter det som du började prata om de minsann är svenska medborgare och de är svenskar som är överrepresenterade. Som en riktigt jävla PK-tönt. Skärp till dig förfan!
Senast redigerad av Kimma7 2022-07-07 kl. 13:12.
Citera
2022-07-07, 13:08
Medlem
HomoDeuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Meiji
Om man kan lita på NMR, så har NMR rimligen mer kunskap än Expo om NMR:s eget medlemsregister.

https://xn--motstndsrrelsen-llb70a.se/2022/07/06/uttalande-angaende-mordmisstankt-med-pastadda-kopplingar-till-motstandsrorelsen/

Ja, dessvärre så spack det med tanke på de inledande 6 orden.
Citera
2022-07-07, 13:09
Moderator
Iknowafewthingss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kimma7
Det är redan bekräftat att han attackerade henne för hennes roll inom psykiatrin.

”Henne offentliga profil” kan väl betyda lite vad som helst, det får det i och för sig att låta som att de inte hade någon personlig relation utan mer att det är ett Anna Lindh-fall (mår dåligt och ger uttryck för det genom att attackera en ”kändis”) hade han träffat på någon annan som synts i media innan så hade kanske de blivit offret.
Citera
Medlem
gofigurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheBuster
Inte när man har så dålig säkerhet som NMR, självklart kommer uppgifterna från när deras kundregister läckte. Annars hade man inte vetat att han beställt klibbor. Och vi vet alla vem som sitter på den dumpen.....

Nej. SÄPO och EXPO? Eller bara EXPO?

Delar de inte info?
SÄPO borde ha koll på individer som GM. Hade de?

Har EXPO hackat NMR?
Citera
Medlem
Tuors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheBuster
Inte när man har så dålig säkerhet som NMR, självklart kommer uppgifterna från när deras kundregister läckte. Annars hade man inte vetat att han beställt klibbor. Och vi vet alla vem som sitter på den dumpen.....

Expo är fortfarande per automatik lögnare tills motsatsen är bevisad.
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Troian
”Insändare”? Han var anlitad som gästskribent. Det är olika vinjetter på Nordfront.
Precis och dessutom diskuterades en av hans artiklar och reaktionerna på den som ett eget segment i podden Radio Nordfront #68.

Citat:
Theodor Engström, gjesteskribent for Nordfront, besvarte påstanden fra sionisten Ingrid Carlqvist om Israel og den Islamske Staten.

https://www.frihetskamp.net/radio-nordfront-68/
Citera
2022-07-07, 13:10
Medlem
Bläddrat bak över 30 sidor men hittar inget namn på GM (med reservation för att jag kan ha missat det). Kan nån skriva vem fan det är! Tack på förhand.
Citera
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Iknowafewthings
”Henne offentliga profil” kan väl betyda lite vad som helst, det får det i och för sig att låta som att de inte hade någon personlig relation utan mer att det är ett Anna Lindh-fall (mår dåligt och ger uttryck mot ett känt ansikte) hade han träffat på någon annan som synts i media innan så hade kanske de blivit offret.

Det tror jag inte. Han har förmodligen varit hennes patient.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Iknowafewthings
”Henne offentliga profil” kan väl betyda lite vad som helst, det får det i och för sig att låta som att de inte hade någon personlig relation utan mer att det är ett Anna Lindh-fall (mår dåligt och ger uttryck mot ett känt ansikte) hade han träffat på någon annan som synts i media innan så hade kanske de blivit offret.

Känns som en offentlig person som fått bära hundhuvet för psykiatrins misslyckande.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Merwinna
Jo, det är väldigt viktigt för tidningarna att genast berätta att han har (påstådda, eventuella) kopplingar till NMR, men om han är utlänning så kommer de att tiga ihjäl det tills det inte är någon idé längre...
Hans mor har demonstrerat tillsammans sonen, NMR sympatisörer är de båda.
I hans förvirrade begreppsvärld så mördar han en klok o kunnig psykoatiker

om hans far är utlänning, har inte frramkommit men själv bedöms han nog som helsvensk.
Citera
2022-07-07, 13:11
Medlem
Troians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KallaKarar
Det tror jag inte. Han har förmodligen varit hennes patient.

Det har han förmodligen inte.
Citera
2022-07-07, 13:11
Medlem
Crime-boy2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leif-o-billy
Äckliga miljöpartiet spelar på det som hände igår, detta är med all säkerhet inte kopplat till kön, ändå använder miljöpartiet detta i sitt tal som ett argument för att lyfta sitt arbete mot kvinnovåld

https://twitter.com/annieloof/status/1544948597539618817
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in