Citat:
Ursprungligen postat av
SiamGnome
Så kan det också vara. Av de ideologiskt kriminella jag har träffat på har det funnits en klar överrepresentation på högerextrema. Samt flera av dem var missbrukare, inte fult friska och några av dem tog senare livet av sig.
Vänsterextrema är ofta dumma och kriminella när de är unga. Sen skaffar de sig en utbildning och blir något. Högernissarna stannar kvar och dör oftare en för tidig död jmf med andra.
Här ser vi igen en person som blir vansinnig på vanstyre i landet och det enda en vänsterförlamad kan göra är att anklaga andra så att massan kommer i lynchstämning hos svensken med mindre sikt än till egna SVT och AB i mjuksoffan.
Ett klarare straff mot etablissemanget med max årslön för inget riktigt arbete i det fina kvarteret blir nog svårt att hitta i landet där vänsterträsket idag bara försvarar sitt revir i träsket.
Ställ upp politikerna på ett led så kan en färgglad pojke peka på de som skall skjutas och gärna två stycken. Familjen får ett hus om pojken pekade rätt och barn pekar alltid rätt i Visby sedan urminnes tider. Sån är vår kristna historia när häxorna brändes på bål vilket då var hemskt mot dessa kloka, progressiva kvinnor.
Om BO var en häxa vet jag inte men min första blick på fotot sa det men ibland ser den inte hela bilden så alternativ media lär bli synlig här på Fb för att delge oss mer info inför - varför just hon drabbades av knivens fasa som är lik ett mode i dagens "tryggare än någonsin" Sverige?