2022-07-07, 07:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sweintoo
Hon gillade inte hur hon mådde av p-piller (slarv har hon ju sagt i Wahlgrens också) men finns ju en uppsjö av preventivmedel att testa sig fram mellan. Och är man glömsk ska man ju absolut inte använda just p-piller. Hon verkar ju ibland rent korkad så hon kanske inte tänker alls? Har man hyfsad regelbunden ägglossning kan man ju köra på kondom/avhållsamhet några dagar innan och någon dag efter om det är så. Usch, hade inte orkat med så många aborter..

Hade inte heller pallat så många aborter. Har gjort en och det var mer än tillräckligt.
Att hålla koll på ägglossningen tror jag inte är något för Bianca.
Generellt så borde ju inte avhållsamhet vara ett problem under denna period. Det handlar om vaddå...ett par dagar max liksom som det fönstret är öppet. Tyvärr så verkar många ha inställningen att det är en rättighet att ha sex närhelst man känner för det, ägglossning eller inte. Sen är det ju skit om det blir konsekvenser av det, men det är ju sånt som händer. Det egna ansvaret är som bortblåst, man rycker på axlarna, gör en abort och fortsätter knulla när man har lust.
Gäller såklart inte alla, men tyvärr alldeles för många.
Citera
2022-07-07, 07:34
Avstängd
WTFSTHLMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrsGossip
Hade inte heller pallat så många aborter. Har gjort en och det var mer än tillräckligt.
Att hålla koll på ägglossningen tror jag inte är något för Bianca.
Generellt så borde ju inte avhållsamhet vara ett problem under denna period. Det handlar om vaddå...ett par dagar max liksom som det fönstret är öppet. Tyvärr så verkar många ha inställningen att det är en rättighet att ha sex närhelst man känner för det, ägglossning eller inte. Sen är det ju skit om det blir konsekvenser av det, men det är ju sånt som händer. Det egna ansvaret är som bortblåst, man rycker på axlarna, gör en abort och fortsätter knulla när man har lust.
Gäller såklart inte alla, men tyvärr alldeles för många.

Somliga tjejer är extremt kåta och fertila tex en av mina ex var sån. Räckte med att hon gick förbi en herrcykel så var hon på smällen
Citera
2022-07-07, 07:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av reinadelsur
hennes levebröd är just sociala medier..
Fast jag tror inte att det skulle vara SÅ känsligt för henne att ta en paus från sina kanaler. Ekonomiskt kan jag inte tänka mig att det skulle vara några bekymmer och hon skulle lätt kunna komma tillbaka igen utan att vara bortglömd.

Citat:
Sen överdriver hon alltid om sin ångest
Hur vet du att hon överdriver den? Du vet väl inte hur hon mår inom sig?

Citat:
Sen är ju hennes ansikts behandlingar o kropps behandlingar mycket viktigare än hennes hälsa

Ja, det önskar jag att hon kunde sluta med för hon börjar se riktigt hemsk ut nu!
Att hon gör dem är ju solklart kopplat till hennes självbild och mående. Tyvärr så blir det nog som ett gift och hon kommer att fortsätta med dem.
Citera
2022-07-07, 07:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WTFSTHLM
Somliga tjejer är extremt kåta och fertila tex en av mina ex var sån. Räckte med att hon gick förbi en herrcykel så var hon på smällen

Jag köper inte ursäkten att man är superfertil. INGEN är fertil hela tiden. Fertil är du bara dagarna runt ägglossning hur kåt du än är, och ingen har ägglossning 30 dagar/månad.
Man kan ju också ta hand om saken själv just den perioden om man nu bara måste få komma.
Citera
2022-07-07, 07:48
Medlem
Citat:
Fast jag tror inte att det skulle vara SÅ känsligt för henne att ta en paus från sina kanaler. Ekonomiskt kan jag inte tänka mig att det skulle vara några bekymmer och hon skulle lätt kunna komma tillbaka igen utan att vara bortglömd.

Hur vet du att hon överdriver den? Du vet väl inte hur hon mår inom sig?

Ja, det önskar jag att hon kunde sluta med för hon börjar se riktigt hemsk ut nu!
Att hon gör dem är ju solklart kopplat till hennes självbild och mående. Tyvärr så blir det nog som ett gift och hon kommer att fortsätta med dem.

Jag vet inte men har erfarenhet av ångest. Mycket…. Hon prioriterar sina adrenalinkicks före sitt mående. Blir svårt och ta henne på allvar då hon ska sitta o gråta i sina insta stories när hon genomlider en ångest attack,efter en blött kväll ute… Vi vet ju inte allt, men psykologist , ja hon mår ju inte bra men å andra sidan, hon har en stor stor support av familj och släkt. Så hon kan slå sig några gånger till innan hon vill ha hjälp. Med hjälp menas att stänga av sina sociala medier en stund… Isabella Löwengrip gick ju in i väggen på riktigt… lobotomerad 😫… Hon har lugnat ner sig rejält … Bianca vill vara i rampljuset lite till så hon får ta sitt eget ansvar över sitt mående… Jag kan tänk mig att hon har mycket trauman från barndomen.
Citera
2022-07-07, 10:12
Medlem
Juden har alltså legat med en annan tjej enligt exonphspoiler. Bianca och hennes influenser vänner valde att ringa till tjejen och fråga om sexet var bra? Vad är det här för förhållande?
Citera
2022-07-07, 10:27
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Jag köper inte ursäkten att man är superfertil. INGEN är fertil hela tiden. Fertil är du bara dagarna runt ägglossning hur kåt du än är, och ingen har ägglossning 30 dagar/månad.
Man kan ju också ta hand om saken själv just den perioden om man nu bara måste få komma.
Hon kanske inte tycker att en leksak duger utan hon vill ha riktig kuk istället.
Citera
2022-07-07, 10:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fridolf-2
Juden har alltså legat med en annan tjej enligt exonphspoiler. Bianca och hennes influenser vänner valde att ringa till tjejen och fråga om sexet var bra? Vad är det här för förhållande?
Hahaha jaa knappast oväntat! Detta verkar varit för ett tag sen, och dem verkar iaf fortfarande bo ihop. Säger en del om henne, hur svag hon är som människa. Men sen kan jag inte tycka annat än synd, att hela detta spelas upp offentligt måste va sjukt jobbigt. Få människor klarar sånt, brukar ofta leda till stora tragedier när så svaga människor som Bianca är inblandade. Hemskt
Citera
2022-07-07, 11:08
Medlem
elgecys avatar
Citat:

Herregud. Fjortis-arméen till attack.
Citera
2022-07-07, 17:39
Medlem
Hon tar antagligen p-piller vilket inte är det säkraste kortet då man spyr varje dag... Hon är INTE frisk från bulimi utan spyr varje dag i perioder enligt Melina, har tagits upp i WV. Är helt besatt av mat men vill man vara yttepyttesmal och äta pasta i mängder så...

Jag tror att Pernilla är narcissist och det är så Bianca blivit skadad mest.
Citera
2022-07-07, 18:36
Medlem
Citat:

Stämmer. Inte första gången det händer heller, utan snarare 4 eller 5e gången. Fattar inte att de orkar.
Citera
2022-07-07, 19:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av johannajack
Hahaha jaa knappast oväntat! Detta verkar varit för ett tag sen, och dem verkar iaf fortfarande bo ihop. Säger en del om henne, hur svag hon är som människa. Men sen kan jag inte tycka annat än synd, att hela detta spelas upp offentligt måste va sjukt jobbigt. Få människor klarar sånt, brukar ofta leda till stora tragedier när så svaga människor som Bianca är inblandade. Hemskt

Denna människan behöver ju hjälp. Hennes pappa röt ju ifrån i julas när folk var arga för den där jäävla julkalendern som innehöll så lite av värde och gav så mycket till företaget. Folk var arga och Emilio gick ut och sa att folk skulle lämna henne ifred.

Men är det någon av hennes föräldrar som försöker hjälpa henne? Eller syskon?

Man tycker att man får veta så mycket om dessa människor, särskilt om Bianca. Inget om det är någon som hjälper eller försöker hjälpa henne.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in