Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2022-07-07, 00:25
Medlem
Knappast. "NMR" och Ing-Marie har inte många milligram gemensamt, på vare sig plus- eller minussidan. Hon var en rar tjej som jag kände rätt väl under de år vi lirade i samma band...
Läkare
Citera
2022-07-07, 00:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kubun
Här kan du se varför eller hur
(FB) Kvinna knivhuggen (avliden) i Visby under Almedalsveckan, 2022-07-06

Det finns även ett annat intressant inlägg skrivet av ”Jan” med antisemitiska åsikter och rasifieringar utav människor. Kontexten är från en person som känner sig förföljd av ”Jan”.

Citerar nedan:

Citat:

Skribenten påstår vidare att jag överfallit honom, m.m.
Vid ett tillfälle blev jag kallad till polisen angående att han på polisstationen hade påstått att jag hade tryckt ned honom mot marken.
Dessförrinnan hade jag blivit gripen av polisen i min lägenhet för andra falska
anmälningar.
I området bor även araber från tunisien som gått både till polisen och tidningarna med falska och helt påhittade beskyllningar.
Hela den här historien som egentligen pågått på samma sätt i mer än 50 år, har gått
ut på att anklaga och beskylla mig för allt vad man kan komma på.
Det har sedan några år stått klart att jag ser ut som en jude, vilket har sin förklaring
i att jag olyckligtvis råkade ha en judisk mor.
Fadern var emellertid ”arier”
Någon annat än det rasmässiga har jag inte gemensamt med judar, och har inget med judiska traditioner att göra, annat än att jag blivit föremål för en förföljelse
liknande den som judar traditionellt har utsatts för.
Andra av judisk ras i Sverige är som det förefaller högutbildade med fina jobb, och
respekteras då av folket i Sverige, som också är kända för att tro på titlar och auktoriteter.
Jag är nog den enda i Sverige av denna judiska ras som är kroppsarbetare, och har därför
blivit måltavla för den antisemitism som var ämnad åt de judiska makthavarna.
Den fega bondlurkspöbeln rår dock inte på dessa typiska judar, affärsmän, journalister, läkare m.m.
Dessa är i sin tur också oskyldiga till de konspirationer de i sin tur beskylls för.
Tyvärr har jag i min avsaknad av social maktposition, i egenskap av identifierad jude
blivit särskilt hårt drabbad, och är numera samma fläckfria mönstermedborgare som tidigare, med det enda undantaget att jag skulle förstöra Europa med kärnvapen,
om jag hade tillgång till det.
Jag skulle ju aldrig begå brott i vanlig mening, som exv den förföljelse jag påstås
utöva gentemot omgivningen.
Omgivningen, i mitt fall Sverige, har istället förföljt mig så att jag tvingats fly
till ett annat land.
För andra gången på 20 år.
Har förlorat allt lösöre vid dessa tillfällen, och kommer inte mer tillbaka till Sverige.
Gentemot sverige behöver jag inte längre respektera några lagar, då man där under min livstid, särskilt de senaste 20-25 åren ägnat sig åt rena rama utrotningsförsöken
av mig personligen.
Det har handlat om polis, myndigheter och media, snarare än den enskilde
galningen som nu i åtta år kallat mig för ”stalker” i olika internetforum.
Myndigheterna är väl medvetna om att skribenten är sinnessjuk, men utnyttjar
ändå hans uppenbart falska polisanmälningar, för att på rent formella grunder
helt utan skälig misstanke kunna kvarhålla mig i häkte eller trackassera mig.
När bevis om brott saknas, försöker man istället få mig inlåst på medicinska
grunder, vilket innebär påhittade sinnessjukdomar, och påstådd farlighet.
En personbeskrivning jag tillskrivs, som till alla delar är identisk med den klassiska beskrivningen av judarna under kriget.
På diskussionsforumet Flashback har skribenten också agerat som exv
”stalker” eller snarare mytoman och nätterrorist, där han under många olika
pseudonymer riktar anklagelser mot mig.
Jag beklagar att jag inte haft möjlighet att helt enkelt avliva denne skribent, skulle ha skett för länge sedan av rent humanitära skäl.
Skribenten är en tattare.

Antisemitismen är framförallt dold, då den i sig är olaglig, och utbredd inom polis och myndigheter.
De som själva kallar sig nazister och rasister, har jag aldrig haft problem med
då dessa är medvetna om både raser och egna åsikter, och därmed blir mer
realistiska i sitt agerande och tänkande i praktiken.
Jag delar till stor del den invandrarkritiska uppfattningen de har, och är ej
ansvarig för vare sig massinvandring eller något annat som judar beskylls för.

Skribentens beskrivningar stämmer som tidigare till stor del i sina formuleringar om man bortser ifrån vem som ges skuldbördan.
Jag är onekligen den som utsatts för de brott som nämns och mycket mer därtill.
Bevisbörda är i sin tur något som aldrig har varit viktig i förföljelsen och utrotningen av judar.
Och jag vill påminna om att jag hatar judisk, likväl som muslimsk religion, då den
innehåller ritualslakt och könsstympningar.
För övrigt har jag inget emot judar, då de för övrigt förefaller vara ett bra
folkslag, väl värt att bevara snarare än att utrota.
Enligt gällande definitioner och uppfattningar räknas jag ändå som jude, och
har vid ett tillräckligt antal gånger också blivit kallad för detta.
Utan tvekan ses jag som jude till rasen, och har i brist på social ställning som skydd drabbats av den värsta judeförföljelsen, vilket nu det utretts skulle ge mig rätten att döda svenskar, då de försöker gör motsvarande saker mot mig.
Det är uppenbarligen krig.
För övrigt verkar judarna som grupp ha värre fiender i Europa än bland de muslimska länderna.
Det är iofs inget nytt, då historien upprepar sig.
Ifall Israel har kärnvapen borde de rikta dem mot Sverige istället

Citera
2022-07-07, 00:26
Medlem
swimmingpools avatar
Usch så hemskt, är helt chockad.

Men hur sjukt är det inte att när Annie Lööf blir intervjuad om det hela börjar hon prata om sin politik också. Visste dom inte att hon dött då? Hittar inte klippet nu.
Citera
2022-07-07, 00:27
Medlem
nytthuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Troian
De skrev att han tecknade stödmedlemsskap 2015. Det vill säga han behöver inte varit medlem idag. Troligen inte, eftersom han deklarerat att han skulle rösta på AfS 2018, ett val där NMR kandiderade till riksdagen. Är ju inte säkert att de kan (givet källskyddet) bevisa att han varit stödmedlem.

Hans artiklar på Nordfront är signerade "gästskribent". Inte riktigt insändare.

Enligt Motståndsrörelsen har han aldrig någonsin varit varken medlem eller stödmedlem.

Är inte källskyddet som är hindret. Även om de röjde vem källan är så bevisar ej det att denne lämnat sanningsenlig uppgift.

Gällande hans artiklar är jag enig om att de ej framstår som insändare utan snarare har karaktären av att vara redaktionellt innehåll.
Citera
2022-07-07, 00:29
Medlem
Vintergrisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hank1338
Det finns även ett annat intressant inlägg skrivet av ”Jan” med antisemitiska åsikter och rasifieringar utav människor. Kontexten är från en person som känner sig förföljd av ”Jan”.

Citerar nedan:

Snurrigt värre ja, men fortfarande inte samma person som GM.
Citera
2022-07-07, 00:31
Medlem
Troians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nytthus
Enligt Motståndsrörelsen har han aldrig någonsin varit varken medlem eller stödmedlem.

Är inte källskyddet som är hindret. Även om de röjde vem källan är så bevisar ej det att denne lämnat sanningsenlig uppgift.

Nej, men isf har väl Expo gjort en bedömning av uppgifterna eller materialet. Om det, rent potentiellt, är så att en dåvarande medlem levererat medlemsregistret till Expo och de kollat uppgifterna med andra källor så kanske de bedömer det som trovärdigt. Om det nu är så att det kommer från en källa.
Citera
Medlem
Det verkar som om man i tråden säger att det är Theo*or Engstr*m som är MGM, hur har man kommit fram till det?
Citera
Medlem
Jag förstår inte rasister/nazisters syn på ett samhälle i fördärv och sen går dom och mördar en högt stående läkare som samordnar inom psykiatrin, på samma sätt jag inte heller förstår invandrare och muslimer som gråter om hur dåligt dom behövt leva i sina hemländer och sen kommer hit och lever rövare. Det är verkligen en sjuk värld vi lever i.
Citera
2022-07-07, 00:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av swimmingpool
Usch så hemskt, är helt chockad.

Men hur sjukt är det inte att när Annie Lööf blir intervjuad om det hela börjar hon prata om sin politik också. Visste dom inte att hon dött då? Hittar inte klippet nu.

Tänkte också på det, vad sjukt. Hon är helt kall Annie lööf. Hon vill stå och prata om sin ”breda mitt” precis när en person har mördats näst intill. Total narcissist
Citera
Medlem
Vintergrisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Djicp
Det verkar som om man i tråden säger att det är Theo*or Engstr*m som är MGM, hur har man kommit fram till det?

Dels stämmer GM:s kläder, kroppstyp, etc. överens med bilder tagna på TE under en NMR-demonstration och dels nämner både Aftonbladet och Expressen detaljer om GM som matchar TE, exempelvis vad han postat på nätet, osv.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xelious
De få poliser som finns där prioriterar eliten. De frågar om det är känd person som blivit knivhuggen om inte dröjer det.

Wieselgren var känd!
Citera
Medlem
Vem är den dödade? Har den dödade personen något med politik att göra?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in