Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2022-07-07, 00:10
Moderator
Meijis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bakaxel
Verkar vara rätt ostabila och arga människor i GM Th*odors omgivning.

Har han någon känd historia av psykiatrikontakter?
Citera
2022-07-07, 00:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Meiji

Med den familjära belastningen borde han ha vård. Vilken familj!
Citera
2022-07-07, 00:13
Medlem
Det påstås i tråden att GM är användaren J*nFyhrholdt *a men det är knappast han.
Citera
2022-07-07, 00:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheBuster
Nej det skedde i i gränd när BO gick mellan två föreläsningar. Men han kan självklart tagit miste på person

Citat:
Ursprungligen postat av tobbe321
Blandar du ihop mig med någon annan eller? Har inte argumenterat med dig om det, har enbart ifrågasatt varför det är relevant för den här tråden. Skriver du så många inlägg så du inte kan hålla koll på vem du svarar?

Inlägget är borttaget pga av att du skev en massa påhopp och skit. Jag vet mycket väl att du skrev ett inlägg innan som är borttaget.

Försök inte hitta på en massa skit nu för att komma undan.
Citera
Medlem
TheBusters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gunghult
Vad jag sett var det vid Donnersplats, och enligt kartan över markplatser , låg talarplatsen på Donnersplats
Nej, Him kommer härifrån https://liu.se/nyhet/almedalsveckan-2022 och skall till vinägers bakgård som här ser du var de ligger mellan varandra https://goo.gl/maps/qkjfCZ5S812tJMrD8

Här har du hennes program
Citat:
När barn är anhöriga – vad är samhällets ansvar? Hur vi kan se barnets behov?
Många barn i Sverige har en förälder med en allvarlig fysisk eller psykisk sjukdom, en fysisk eller psykisk funktionsnedsättning, beroendesjukdom eller som dör. Ändå pratar vi sällan om det, och många barn och unga får inte det stöd och den hjälp de behöver och har rätt till.
Arrangör: Stiftelsen Allmänna Barnhuset
Tid: 13.00 – 13.55
Plats: Hamnplan, H218, ”Barnrättstorget”

Jakten på en diagnos – eller stegvisa insatser efter behov
Allt fler får diagnoser som ADHD och autism. I många situationer är det av stor vikt att ett barn eller ungdom får en utredning, diagnos och behandling snabbt men ibland kanske det finns andra lösningar. Det ska inte vara nödvändigt att ha en diagnos för att få extra stöd i skolan, på arbetsplatser eller i livet.
Arrangör: NSPH
Tid: 14.00-15.00
Plats: Mellangatan 11, Vinägers Bakgården

Enligt SvD Så kom on hut från en gränd mot Donners, skadad vilket bör vara Volters gränd. Enligt Media fick polisen larmet 1350

Hon har alltså ingen tid att stanna och lyssna på någon annan
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OlleAk
Precis så är det.
Alla våldsbejakande extremister lider av en psykiskt störning.

Det är essentiellt lika intressant som att alla våldtäktsmän är män.

Sätt dig själv i vilka förutsättningar du skulle behöva för att kunna döda en människa för ideologin.

Det räcker med att du tror X-antal saker vara så viktiga att du måste agera för att skydda sakerna. Nu, hur du blir övertygad till sådan grad har nog mer inverkan på hur lättlurad eller naiv du är. Och sedan tiden du försatts i denna vanföreställning så att spärrar har eroderat.
Citera
2022-07-07, 00:16
Medlem
Troians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nytthus
Expo skriver att han hade stödmedlemskap i NMR. Något som NMR bestämt förnekar.

Antingen ljuger Expo eller så ljuger NMR. Kan Expo leda sitt påstående i bevis?

MGM:s artiklar på Nordfront ska dessutom enligt NMR ha varit insändare. Jag vet inte om detta stämmer.

De skrev att han tecknade stödmedlemsskap 2015. Det vill säga han behöver inte varit medlem idag. Troligen inte, eftersom han deklarerat att han skulle rösta på AfS 2018, ett val där NMR kandiderade till riksdagen. Är ju inte säkert att de kan (givet källskyddet) bevisa att han varit stödmedlem.

Hans artiklar på Nordfront är signerade "gästskribent". Inte riktigt insändare.
Citera
2022-07-07, 00:16
Medlem
Vintergrisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Meiji

Det är nog inget som framkommit än. Polisen nämnde väl att han inte mådde helt psykiskt bra, eller hur de nu uttryckte det, men utöver det har folk än så länge bara sina misstankar.
Citera
2022-07-07, 00:17
Medlem
kubuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shimona
Det påstås i tråden att GM är användaren J*nFyhrholdt *a men det är knappast han.
Nej, men denne JF har uttalat en massa hot mot den nu mördade psykiatrikern. Så det spekulerades väl först om att det kunde vara han.
Citera
Medlem
Troians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FlashBoston
Känns ganska relevant att prioritera med tanke på ditt orimliga påstående och mängden tid du lägger på att framstå som allvetande på forumet.

Om jag påstår en sakuppgift likt denna, så är det så. Men jag respekterar att du inte förlitar dig på mig.

(Edit: Att det inte är TE i koranfilmen.)
Senast redigerad av Troian 2022-07-07 kl. 00:20.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enmansdemo
ÄR det världens yngsta mormor i förhållande till hans ålder? samma tema går igenom hos nazister, en morsa som är 20 år äldre bara och en frånvarande farsa?
En riktig svensk Dr.Phil familj, när jag legat i sängen i värmen och latat mig har jag glott på programmet och häpnats över alla miffon, och skrockat att sånt folk har vi iaf inte här hemma.
Här har vi en hel släkt, roligt också att alla ser ut som pirater.
Som bonus, förutom tokerierna.
Citera
2022-07-07, 00:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av A.Stalker
Morsan är en troende nazist punkare, svaren på vad som gick fel hittas där. Förmodligen fick hon honom som 14 åring dessutom.

25 år va hon väl va? Han är 32 och hon 57. Bor på samma adress allihop. Verkar som pappan bor där också samt mamma, mormor och mammans nuvarande kille och sonen då den misstänkte.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in