Tja vad skall man säga Extrempartier har väl våldet som sin kampmetod.
Dom får inte sitta på stats TV en stat som bussar på sin kansler på dom närhelst ngn vinkar lite för mycket med högerarmen rak eller kallar en neger för neger.
Man minns ju Palmespaningen där försökte man med den ena dåren efter den andre. Utan att få till det.
Frågar ni mig gjordes det aldrig en utredning .om Högerextremism den gången heller.
Ingen " Professionell " Utredning .utan en Politiskt styrd fars ..
Här låter det som i en gränd på Politikernas sommarkollo en person som av flera skäl kan ha fiender
och en dåre som det har brunnit för sitter väl mer och spelar på läpparna leker med luddet i naveln på platsen.
Stämmer ju med revolutionär kampmetod massvis med uppmärksamhet man inte får annars
--Är det kontraproduktivt ?? Förmodligen ..Sov SÄPO förmodligen.
Måste NRM taga avstånd --så klart ..
Med detta sagt så " Knäppskallar " Finns Dom där ute till Höger har mördat förr om jag minns rätt
https://www.sac.se/Aktuellt/Nyheter/Tio-%C3%A5r-sedan-mordet-p%C3%A5-Bj%C3%B6rn-S%C3%B6derberg
Jag vet inte hur dom tänker och jag håller mig ifrån extrema miljöer Men minns att Sovjetunionen hade psykiatri som repressiv metod Opposition var sinnessjukdom. typ
Systemet var det bästa och fattade man inte det var man sinnessjuk och fick " Specialbehandlung "
Kommer inte ihåg vad det hette Asocial Schizofrenin kanske med GULAG ..
Kan utan vidare tänka mig att en " Statspsykolog " här i Sverige bakom lykta dörrar kan göra både det ena och det andra som kan reta upp andra tex anhöriga och Partikamrater
I synnerhet om den snåla Politruken fuckade upp det med " Vård i Hemmet " här har du piller burken
Blev billigare än dårhusen :Särskilt om hälften hängde sig vid nästa Psykos.
Vård /Skola / Judens Krig i Ukraina klart att pengarna tar slut fattar ju alla. Utom för det militärindustriella komplexet.
Men visst " Idioter " finns men det är för tidigt göra om samma sak som vid Palmemordet --leta efter den marginaliserade dåren --missbrukaren Snuten som " Lärande Organisation "
Not so Much