Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2022-07-06, 23:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vintergrisen
Nu får man ju inte spekulera om andra användare här men den användaren du nämner kan ni skippa. Han tycks vara "lite speciell" han med men han tycks även vara helt öppen med sin identitet på nätet och det är definitivt inte samma person som GM.

Vad pratar du om? Jag spekulerar inte någons identitet utan påpekar att ingenting talar för att det är den användaren.

Däremot illustrerar inläggen hur personer som lider av psykisk ohälsa tidigare gjort Ing-Marie till ett hatobjekt.
Citera
2022-07-06, 23:45
Medlem
Var detta ett beställningsmord?
Citera
2022-07-06, 23:46
Medlem
fiftyforfiftys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spersson
Det finns inget som tyder på att mordet är politiskt, säger polisen ikväll.

Just nu nä.
Citera
2022-07-06, 23:47
Medlem
Här ser man att han skrev hos Nordfront 2015 i alla fall. Oavsett vad dom än försöker säga i dag.
https://pbs.twimg.com/media/FXAgDrQXkAQtJfz?format=jpg&name=900x900
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Herotozero000
Hej. Tragiska nyheter. Må henne vila i frid. Verkade vara en omtyckt person.

Det som är sorgligt är att när nyheten kom ut innan något var bekräftat så hoppades ett flertal vänsterextremister att det skulle vara en svensk som var GM och extremhögern tog för givet att det skulle vara en invandrare. Jag hoppades bara att kvinnan skulle klara sig utan att fördjupa mig i frågan om vad GM har för ursprung.

Jag tillhör högern men är sjukt besviken på Riks som efter skjutningen i Köpenhamn häromdagen la upp en video från händelsen inne på fields. När det visade sig att GM är etnisk dansk så valde man att ta bort klippet och inte gjorde ett väsen om det. Och d kallar sig för oberoende sanningsenlig journalistik. Samma sak med aftonbladet att dem var snabba med att berätta att det är en etnisk dansk som är boven. I andra fall tar det många timmar eller dagar innan etnicitetsfrågan kommer på tal

Ja eller som aftonbladet idag "GM ÄR NAZIST" det hade man såklart aldrig haft som en rubrik om det rört sig om en islamist.

Det här håller på att spåra ur fullständigt.
Citera
Medlem
Anktalares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av joshmark
Vad är motivet för en högerextremist att hugga ner random tant han inte visste vem det var? Kan väl knappast ha att göra med politiska orientering? Måste vara gravt psyksjuk.

Lätta mål, ungefär som när NMR stormade barnfamiljerna i Kärrtorp, och sen kissade på sig när de fick lite mothugg.

Bild på krigaren.
https://images.app.goo.gl/XMXZUcM93G41dT4B6
Citera
Medlem
Vintergrisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stefan S
Vad pratar du om? Jag spekulerar inte någons identitet utan påpekar att ingenting talar för att det är den användaren.

Däremot illustrerar inläggen hur personer som lider av psykisk ohälsa tidigare gjort Ing-Marie till ett hatobjekt.

Okej, då läste jag slarvigt och får be om ursäkt, men andra användare här i tråden har gjort sådana spekulationer, vilka är felaktiga.
Citera
Medlem
pansarbrittas avatar
Någon annan som tror att detta var en Anna Lindh copycat? Hon ser precis ut som Anna Lindh och blir mördad på precis samma sätt. Kanske hon var ett fan av henne?
Citera
2022-07-06, 23:48
Medlem
Troians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Braxynglet
Kan folk sluta använda Expo som källa? Det är klart som fan att dom vill få det till något politiskt och att han hade en framträdande roll i vilken perversion han än tillhörde.
Dom hittar ju högerextremism överallt.

"Åhå nämen en sten, undra vad som finns här under? Ja jävlar i gatan, en nynazistisk daggmask. Dra på trissor! Ring Hübinette!"

Vad i Expos rapportering är det du tror inte stämmer?
Citera
2022-07-06, 23:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Herotozero000
Hej. Tragiska nyheter. Må henne vila i frid. Verkade vara en omtyckt person.

Det som är sorgligt är att när nyheten kom ut innan något var bekräftat så hoppades ett flertal vänsterextremister att det skulle vara en svensk som var GM och extremhögern tog för givet att det skulle vara en invandrare. Jag hoppades bara att kvinnan skulle klara sig utan att fördjupa mig i frågan om vad GM har för ursprung.

Jag tillhör högern men är sjukt besviken på Riks som efter skjutningen i Köpenhamn häromdagen la upp en video från händelsen inne på fields. När det visade sig att GM är etnisk dansk så valde man att ta bort klippet och inte gjorde ett väsen om det. Och d kallar sig för oberoende sanningsenlig journalistik. Samma sak med aftonbladet att dem var snabba med att berätta att det är en etnisk dansk som är boven. I andra fall tar det många timmar eller dagar innan etnicitetsfrågan kommer på tal

Polisen har mycket att förklara hur detta kunde ha hänt trots skjutningarna i Köpenhamn som nyligen har varit.
Citera
2022-07-06, 23:49
Medlem
tdlefnierreguss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fiftyforfifty
Detta har politiska motiv och kommer klassas som terrorism. Med all rätt.

Guide.
Om en person mördar en annan för att hon/han varit otrogen och gärningsmannen röstade på rött eller är politiskt aktiv i ett parti är inte ett politiskt motiv

Om en person är med i SD och våldtar en kvinna är inte ett politisk motiv

Om en person mördar en Sverigedemokrat för att gärningsmannen hatar Sverigedemokrater är ett politiskt motiv
Citera
2022-07-06, 23:49
Citat:
Ursprungligen postat av Browser
Här ser man att han skrev hos Nordfront 2015 i alla fall. Oavsett vad dom än försöker säga i dag.
https://pbs.twimg.com/media/FXAgDrQXkAQtJfz?format=jpg&name=900x900

Gästskribent. Typ insändare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in