2022-07-06, 23:26
Medlem
TheBusters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vintergrisen
Det är ju ganska starkt jobbat ändå att Expo nämner en 8 år gammal t-shirt. Den kopplingen går inte av för hackor!
I ärlighetens namn skriver det att det är oklart om han haft något samröre med NMR de senaste 4 åren
Citat:
Efter det har han deltagit på NMR:s demonstrationer bland annat förstamajdemonstrationen i Falun 2017 och i Göteborg i september samma år, i anslutning till Bokmässan. 2018 var han i Ludvika och demonstrerade 1 maj och han deltog även i NMR:s demonstration i Stockholm i augusti. Efter 2018 är det oklart om han haft något samröre med organisationen.

Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheFlyingPanda24
För han är psykiskt sjuk+kände till Ing Marie är min teori men vi får se vad polisen kommer fram till. Hoppas han får spendera livet i fängelse om han döms för det.

et är möjligt att han bara var psykiskt sjuk men media har gått ut med att han var medlem av NMR. Det är det som är det viktiga för dem och för sossarna. Vänta så får du se hur detta mjölkas nu fram tills valet.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MundoAzul
Polisen uttalade sig tidigt om att det inte hade med partipolitik att göra.

Polisen vet givetvis inte vad som är motivet till de haft längre och mer utförligt förhör med den misstänkte. Och det har de ej hunnit med.
Jag hör som alltid, inväntar svar istället för att spekulera.

I övrigt är psykisk sjukdom och NMR liktydigt och går in i varandra.
Det är inte begåvningsreserven som demonstrerar när NMR är ute.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BrainOfSheldon
Att han hade på sig en SD-tröja och gillade SD för 8 år sen är ungefär lika relevant och intressant som att han hade en Everest-jacka på sig på en av bilderna i artikeln.

De griper efter halmstrån.

Det är inledningen 2014 det man kan se dvs.
2014 SD
2015 stödmedlem NMR skrev artiklar på organisationens hemsida, beställt hem propaganda för spridning för NMR
Demonstrerar med NMR 2017 och 2018 i flera städer så som Falun, Göteborg, Stockholm-
2022 Riks tv korankupp.
Citera
Medlem
Enligt ögonvittnen skar han halsen av henne
Citera
2022-07-06, 23:27
Medlem
Vintergrisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Troian
Det är inte samma…

Om det tycks meningarna gå isär. Jag tycker inte heller att de ser identiska ut men om användaren jag citerade kan bjuda på fler bilder så får jag väl kika på dem också.
Citera
2022-07-06, 23:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BrainOfSheldon
Att han hade på sig en SD-tröja och gillade SD för 8 år sen är ungefär lika relevant och intressant som att han hade en Everest-jacka på sig på en av bilderna i artikeln.

De griper efter halmstrån.

Hmm, intervjuade Expo honom då?
Har de bilder också? Vem kommer uttalande ifrån? Måste ha varit ett reportage? Gör Expo dessa på Almedalsveckan?
Citera
2022-07-06, 23:28
Medlem
Vintergrisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheBuster
I ärlighetens namn skriver det att det är oklart om han haft något samröre med NMR de senaste 4 åren

Alltid något!
Citera
2022-07-06, 23:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skoputs
De psykiatriker jag träffat har definitivt varit i behov av vård. Kan det vara ett motiv. Patient som vill hämnas?

Kan vara bra med självinsikt innan man tänker på hämnd.
Citera
2022-07-06, 23:29
Medlem
TheBusters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kromcom
Enligt Nordfronts uttalande som länkats här så var det där med poddmedverkan falskt, stämmer inte. Jag vet inte jag.
Han var med men de har rensat bort alla hans artiklar och den podden, hade det varit som de sagt hade de låtit allt vara kvar
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stegbil
Och då menar du att det bästa man kunde komma fram med var att ta död på en samordnare inom psykiatrin?

SÄPO kanske inte är Mossad. Men någon betydligt mer högprofilerad hade man nog tagit daga av i såfall.

Någon högt upp inom V eller liknande. Eller inom fackrörelsen.
Då hade man enkelt kunna pumpa nazze-spåret.

Man har redan börjat pumpa nazze-spåret. överallt tar man upp att han var medlem av NMR, inte att han skulle vara psyksjuk som förmodligen är det troligaste.

Som jag skrev till någon annan är det bättre med ett offer av låg profil än en partiledare för det skulle inte glömmas bort efter valet. Inte svårt få en psyksjuk att ge sig på en ansvarig inom statens psykiatriska vård.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vintergrisen
Har du någon länk till bilderna där man ser att det är samma person som vid "korankuppen"?

Här är en av bilderna.
https://antifa.se/uploads/2019/09/Bild-fr%C3%A5n-sthlm-1-660x517.jpg
https://antifa.se/uploads/2019/09/bild-fr%C3%A5n-gbg.jpg
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in