Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2022-07-06, 23:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wakkawalla
Kan du inte kontakta polisen och meddela att du har all info redan om motivbilden?
Sparar dem en del arbete.

Vad som är motiv återstår att se.
Polisen uttalade sig tidigt om att det inte hade med partipolitik att göra.
Citera
Medlem
Troians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BrainOfSheldon
Att han hade på sig en SD-tröja och gillade SD för 8 år sen är ungefär lika relevant och intressant som att han hade en Everest-jacka på sig på en av bilderna i artikeln.

De griper efter halmstrån.

I sin kontext är det relevant.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheBuster
Antagligen ja, Om det stämmer att det skedde 1350 så betyder det att hon lämnat första föredraget tidigare så har han varit aktiv och kollat. Vad är H12 för ställer, bara ett tält på hamn plan?
H12 är en butik
Citera
2022-07-06, 23:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mustalainen77
Jag tror att man haft diskussioner om hur man ska ta itu med det "högerextrema" hotet som alla vet i princip inte existerar på allvar i Sverige, inom regeringen och Säpo. Man har från regeringens håll gett Säpo fria händer at "uppmärksamma" det svenska folket på det "högerextrema" hotet. Man har självklart inte gett order eller sagt något som kan vändas emot en. Men inom Säpos ledning är man medveten om vem som bestämmer.

Det har publicerats rapporter från SÄPO om det "högerextrema" hotet vilket bevisar att denna myndighet precis som alla andra styrs från Rosenbad.

Och då menar du att det bästa man kunde komma fram med var att ta död på en samordnare inom psykiatrin?

SÄPO kanske inte är Mossad. Men någon betydligt mer högprofilerad hade man nog tagit daga av i såfall.

Någon högt upp inom V eller liknande. Eller inom fackrörelsen.
Då hade man enkelt kunna pumpa nazze-spåret.
Citera
2022-07-06, 23:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JeffDavis
Hela grejen med nationalism är väl att skydda sitt land och sitt folk.? Med våld om så krävs.
Kan inte det appliceras på styret vi har i Sverige idag?
Skyddar inte nuvarande regering dess land och folk? Därför vi har en försvarsmakt?
Citera
2022-07-06, 23:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kimma7
Nu har jag lyssnat på denna Wieselgren och det kändes som det var mycket skitsnack där. Tydligen kommer majoriteten av barnen som föds nu att bli över 100 år enligt henne. Det betvivlar jag starkt.

Medellivslängden i Sverige idag är 82.5 år. När dessa föddes var medellivslängden typ 50 år. Med tanke på den enorma tekniska och medicinska utvecklingen sedan dess, så är det snarare ett faktum att dagens barn blir 100 år än en gissning. (Såvida det inte kommer någon pestpandemi och fuckar ihjäl folk)
Citera
Medlem
Vintergrisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Browser
Japp, han är ju kartlagd i och med demonstrationerna med NMR. Där ser man fler bilder och det är han i korankuppen. Trodde inte heller det först, men så såg jag annan bild från NMR Göteborg 2017 och då såg man att det är samma snubbe.

Har du någon länk till bilderna där man ser att det är samma person som vid "korankuppen"?
Citera
Medlem
skoputss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bulletproofsoul
Är hon psykiatriker så är motivbilden solklar och självklar.

GM har haft kontakt med henne för psykiatrisk vård och det är inte sällan som en psykisk sjuk tar ut sitt hat och dåliga mående just på de ansvariga för behandling och medicin som läkare och psykiatriker. Sedan att det verkligen går till handgripligheter är väl ovanligt men inget konstigt. Då jag jobbade inom psykvården på 90-talet hade de flesta inlagda patienter någon form av aversion mot sin psykiatriker. Det hände att de blev hotade och slagna. Psykiatriker som oftast faktiskt behövde bota sig själva också. Många var otroligt knepiga individer vill jag minnas och bland övrig personal skojades det ofta om att psykiatrikerna var de som först och främst behövde psykvård.

De psykiatriker jag träffat har definitivt varit i behov av vård. Kan det vara ett motiv. Patient som vill hämnas?
Citera
2022-07-06, 23:25
Medlem
Troians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vintergrisen
Har du någon länk till bilderna där man ser att det är samma person som vid "korankuppen"?

Det är inte samma…
Citera
Medlem
exe.es avatar
Säger bara en sak. Han som tacklade ner GM, Lasse vilken jävla legend du är.
Citera
Medlem
Bajskolvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Finns väl iofs. kvar pundare & blattar i Visby även den här veckan.

och nazister.
Citera
Medlem
E.Alberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nepodsladen
Eller ett drogrus som orsakade hans irrationella handling.

Tänker på det där med att han delat Madonna också. Skulle det kunna vara toppisar? Har aldrig provat svampar själv så har ingen aning.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in