Citat:
Ursprungligen postat av
Gynekologstol
Ditt svar gör att det uppstår många frågor.
Vem är pedofil?
Vem avgör vem som är pedofil?
Varför skall en pedofil ha stryk?
Ska en pedofil stryk även om han eller hon är passiv och inte har begått något brott?
Beträffande min dotter så är hon några år äldre, men att hon (eller någon annan 13-åring) skulle ha kommit hem hand i hand med någon av de som har hängts ut när hon var 13 år var så osannolikt att man inte ens behöver tänka på saken. Hon har givetvis fått sin beskärda del av dickpics och liknande, och jag har till och med hjälpt till att trolla de som skickar sådana vid ett antal tillfällen. Det är ju inte direkt så att man blir överväldigad av social kompetens, och jag tycker mest synd om dem i och med att de ofta inte ens har förmågan att uttrycka ordentligt. Jag skulle vilja likna dem vid överkåta tonårspojkar i 50-åriga kroppar.
Jag tycker att incels har en alldeles för mörk världsbild, men de har sina poänger ibland. Om man ser ens skuggan av en poäng i vad incels säger så inser man att de som har hängts ut är fullständigt chanslösa på köttmarknaden.
Här av vi en som förstår lite i alla fall. Idag är det redigt svårt för killar att få ligga överhuvudtaget oavsett ålder. 14 eller 28 har de lika tufft, de är inte lättare eller svårare att få en snygg tjej i 25 års åldern än en snygg tjej i tonåren.
Att männen som hängs ut har förhållande sedan innan säger inget om deras möjligheter på köttmarknaden. Då det va innan sociala medier de träffade sina fruar, idag skulle de inte ha en chans på någon av det motsatta könet oavsett ålder.
Vad vill ja ja sagt med det ja säger? Att de som hängts ut i dumpen har inte en chans på någon oavsett ålder. Synnerligen inte en söt tjej i tonåren som har obegränsat med valmöjligheter mellan killar ifrån 15-50+ hon kan välja vem hon vill varför skulle hon ens vilja träffa någon av de som hängts ut i dumpen? Ja garvar sönder när ja tänker på de.