2022-07-06, 22:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AFSKarlskrona
Han har även gästat Radio Nordfront avsnitt #68. Det är vad som är offentligt på nätet. Skulle inte förvåna mig om han har fler kopplingar till organisationen. Hur vet du att han inte var medlem?
Enligt ett publikt inlägg ha la ut inför förra valet 2018 så skulle han rösta på AfS…
Citera
Medlem
GM har använt sajten nordfront för att ventilera tankar (tre gånger för flera år sedan). Har aldrig varit medlem i NMR eller skrivit något för organisationen i fråga.

Kan folk inte läsa eller? Släpp det spåret nu.
Citera
Medlem
Theod*r Engstr*m på Demonstration med NMR i Göteborg
Mor och son NMR demonstration Kungsholmen i Stockholm sommaren 2018.
https://antifa.se/2019/09/15/afa-jon...-aktiva-i-nmr/
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av RudyardKipling
Hur kan expo känna till vad han beställt och från vem och framför allt så här tidigt? Det talar ju också för en false flag
Nordfronts förlags kundregister hackades för några år sedan.

(FB) Nordfront förlags kundregister på vift
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stockholmslivet
Kan väl finnas någon form av nazistmotiv även om det senare också spelar in?

Förvisso tycker man nazister i första hand borde rikta in sig på att mörda psykpatienter och inte psykiatriker...
Bristande bildning hos NMR-folket kanske?

Varför måste allt ha en koppling till vilket parti man tillhör?

Om jag röstade på MP och gick och mördade någon, ska MP har skulden för det då? Gör det mitt dåd till ett miljöpartistiskt dåd då?

Det kan inte bara vara så att det rör sig om en psykisk sjuk person som det slog slint för? Han tog ut sin ohälsa på en känd svensk psykiatriker.
Citera
2022-07-06, 22:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RusImperia
Och exakt vad ska nationalism ha med det här fruktansvärda dådet att göra menar du?
Skilj på äpplen och päron.

Jag läser på SVT nyheter att mordet har koppling till NMR, det vill säga nationalism.
Citera
Medlem
Vintergrisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheBuster
Jag får det till att hennes sista var?

Så kanske det är ja. Mordet skedde väl klockan 13:50 men hon kanske lämnade seminariet du nämner lite tidigare.
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Oldbikerman
Enligt ett publikt inlägg ha la ut inför förra valet 2018 så skulle han rösta på AfS…
Ja det kan väl stämma. Men han har iaf tidigare varit stödmedlem i Nordiska motståndsrörelsen enligt en artikel av EXPO - https://expo.se/2022/07/misstankt-kn...nazistiska-nmr
Citera
Medlem
Med tanke på hur underminerad svensk psykvård är och hur många som drabbats av detta så måste det räknas som karma.
Citera
2022-07-06, 22:58
Medlem
HRTs avatar
Nazist, 33 år..garanterat psyksjuk kanske redan känd av BO eller tillfällighet?
Han var väl för gammal eller skolan stängd annars hade de varit en skolattack.
Ofta är det här personer som gjort ett litet avtryck på planeten men vi bli något stort och då tar till våld. De är klent begåvade individer som inte tar för sig , en enstöring , det är samhällets fel att han inte blivit något i livet eller valt rätt väg.
Såna här idioter ska sitta inlåsta för livet
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mrmoonlights
Det behöver inte betyda någonting. Hon kan ha haft ett starkt intresse i en antifascistisk organisation på sin fritid, kanske har hon varit aktivist på nätet. En man från NMR som är i Visby på Almedalsveckan som hugger ner en random person för att han får ett sammanbrott? Nej, det är för många slumpartade händelser på en och samma gång.

Sammanbrott? Det var väl planerat antagligen? Han ville döda psykiatrikern. Kanske tog han ut Sveriges usla psykiatri på henne helt enkelt?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slackoff
https://twitter.com/TheodorEngstrom

På han s twitter finns det knappt något förutom referenser till
massmördaren Martin Bryant och låten "mutter" av rammstein...
Den handlar om att mörda sin mor...
Det är postat ganska nyligen.
Jag kollade vilka tweets han har gillat och jag ser Madonna. Är heterosexuella män intresserade av Madonna? Eftersom han är nazist förmodar jag att han ser Madonna som degenerate eller liknande. Mycket underligt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in