2022-06-21, 19:58
Medlem
s44ms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VilaVila
Är det en ny shop?
Aldrig hört någon nämna den shopen tidigare

Oklart eller mer jag som är osäker om dem är nya eller gamla men helt klart goa gubbar som sköter sina kort!

Sen kan man omöjligt ha hört om alla shoppar som finns vilket jag förstår till 100P
Citera
2022-06-22, 07:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av s44m
Oklart eller mer jag som är osäker om dem är nya eller gamla men helt klart goa gubbar som sköter sina kort!

Sen kan man omöjligt ha hört om alla shoppar som finns vilket jag förstår till 100P

Jag syftade mer på här på FB att det namnet inte dykt upp
Citera
2022-06-25, 23:00
Medlem
claymanns avatar
Vart finner jag Anavar idag från säljare som har säkerheten på plats? Helst 20mg slipper man knapra dom som godis
Citera
2022-06-28, 12:32
Medlem
Någon som provat Växtgarantens M2?
Citera
2022-06-28, 22:23
Medlem
qtboys avatar
Samlad gröning till teamxburn.biz Handlat tillväxthormon från dem sen början av året köper in för varje månad för att inte riskera Postens klantighet.

En shop för mig är inte grön bara för att paket anländer utan bör ha GTG stuff vilket xburn definitivt har. Vi har provat deras tillväxt & effe stackers. Fina saker & grön shop
Citera
2022-06-29, 12:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av VilaVila
Någon som provat Växtgarantens M2?

Har inte testat deras mello då jag inte visste de hade men har provat runt 7 produkter som hgh tren test mast och allt har varit bra produkter så blir en order där snart

Citat:
Ursprungligen postat av monkiebizness
när var det?

för övrigt
mellofabriken.com beställ inte
sveatan beställ inte

Kan vi sammanställa vilka som INTE levererar mello någonstans? Känns som det finns iallafall en handfull nu som är bra

Beställde söndags och fick beställning idag på melanotan från muskelapoteket.net som intogs för 30min sedan, allt bra ännu så nu blir det ut på stranden, kommer testa vedi tren mix därifrån med start imorgon med
Citera
2022-06-29, 12:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Jannesvanberg
Hallå jag är desperat här. Är de nån som vet vart de finns DHT gel att köpa samt testo gel?

Det fanns gel på fs förr kolla där? Är väl rätt ovanligt att det finns, bättre hoppa på olja, mer prisvärt och mindre kladd
Citera
2022-07-01, 16:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Prixm
Kan vi sammanställa vilka som INTE levererar mello någonstans? Känns som det finns iallafall en handfull nu som är bra

Beställde söndags och fick beställning idag på melanotan från muskelapoteket.net som intogs för 30min sedan, allt bra ännu så nu blir det ut på stranden, kommer testa vedi tren mix därifrån med start imorgon med

Blev lagom glad när jag trodde muskelapoteket.net hade MENT så var det mello ni diskuterade men deras produkter är g2g, även mellot men är redan brun nog redan, nu måste veinsen poppa mer! MENT! MENT! MENT!

Kan någon tipsa om en bra prisvärd MENT inrikes?
Citera
2022-07-06, 11:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av zetrri
Blev lagom glad när jag trodde muskelapoteket.net hade MENT så var det mello ni diskuterade men deras produkter är g2g, även mellot men är redan brun nog redan, nu måste veinsen poppa mer! MENT! MENT! MENT!

Kan någon tipsa om en bra prisvärd MENT inrikes?

Hur kan en sida som muskelapoteket ha så bra omdömen på sidan? Stjärnor på varje betyg, toppbetyg enligt sidan själv men domänen blev registrerad 2022-02-26, dvs för ca 4 månader sedan och butiken har aldrig diskuterats på flashback tidigare eller någon av övriga dopingforum.

Känns verkligen som scam/marknadsföring.
Citera
2022-07-06, 11:02
Bannlyst
Gröning till Växtgaranten, produkter saknades när ordern dök upp. Några mail senare och tillslut dök resterande produkter ner.
Citera
2022-07-06, 22:40
Medlem
George1s avatar
Grönar TeamXburn.biz
Plockade hem lite mello + hgh, dags att börja finslipa looken nu i sommar.

Kommer antagligen hoppa på Testo eller någon oral only kur alá light version men inte bestämt mig ännu.
Citera
2022-07-07, 23:47
Medlem
Storebrossans avatar
Lägger en gröning på muskelapoteket.net.
Beställde den 30/6 fick hem två medipharma Test E den 7/7. Ett plus för bra pris också! 🙂
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in