2022-07-06, 22:10
Medlem
Cykelbarnens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gynekologstol
Jag tycker att incels har en alldeles för mörk världsbild, men de har sina poänger ibland. Om man ser ens skuggan av en poäng i vad incels säger så inser man att de som har hängts ut är fullständigt chanslösa på köttmarknaden.
Nu fattar jag inte ett barr.

Vad han incels med Dumpen och deras gäddor att göra?
Citera
2022-07-06, 22:15
Medlem
Gynekologstols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cykelbarnen
Nu fattar jag inte ett barr.

Vad han incels med Dumpen och deras gäddor att göra?
Låt oss säga att det inte direkt är några chads som hängs ut. Jag är inte incel själv, men jag har förstått det som att chads är de män som får alla kvinnor (enligt incels).
Citera
2022-07-06, 22:19
Medlem
Cykelbarnens avatar
Citat:
Låt oss säga att det inte direkt är några chads som hängs ut. Jag är inte incel själv, men jag har förstått det som att chads är de män som får alla kvinnor (enligt incels).
Du glömmer att många av de uthängda är både familjebildare, välutbilddade och har relationer med kvinnor. I dom fallen är det konstigthetsbeteende men jag tror att en många av dessa fall, (men är inte säker, faller inom ramen för pedofilmamman. Men en del är snorungar i mäns kroppar, det kan stämma. Men det är ändå en del rediga svin som hamnat på kroken.
Citera
2022-07-06, 22:24
Medlem
Gynekologstols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cykelbarnen
Du glömmer att många av de uthängda är både familjebildare, välutbilddade och har relationer med kvinnor. I dom fallen är det konstigthetsbeteende men jag tror att en många av dessa fall, (men är inte säker, faller inom ramen för pedofilmamman. Men en del är snorungar i möns kroppar, det kan stämma. Men det är ändå en del rediga svin som hamnat på kroken.
Det har varit några sådana, men i allmänhet så är det inte direkt några casanovor vi talar om. Jag tror faktiskt på de som säger att detta var första gången och så vidare, och då inte endast för att det är det enda vi har att gå på. Om man läser trådar i Relationer och Samlevnad här på Flashback så står det ganska klart att ensamma män med låg social status har ett mindre helvete att hitta kvinnor, i synnerhet via internet.
Citera
2022-07-06, 22:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snutan
Pedofiler är inte värda någonting alls.
En rejäl pungspark möjligtvis.

Ang att Patrik tigger ihop sitt uppehälle så tror jag vi båda vet att så inte är fallet.

Med tanke på att Patrik vid ett flertal tillfällen sagt sig vara utfattig alternativt tappat all sin förmögenhet så vet jag det absolut inte. Bryr mig dock inte så mycket om den saken, för mig får han gärna tigga bäst han vill. Så länge alla medger att en stor grej med Dumpens uthängningar är att resultera i pengar för Patrik och Sara.

Ganska felaktig människosyn du har, att vissa sjuka människor inte är värda något beroende på sin sjukdom.
Citera
2022-07-06, 22:46
Medlem
snutans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kommer-vara-anon
Med tanke på att Patrik vid ett flertal tillfällen sagt sig vara utfattig alternativt tappat all sin förmögenhet så vet jag det absolut inte. Bryr mig dock inte så mycket om den saken, för mig får han gärna tigga bäst han vill. Så länge alla medger att en stor grej med Dumpens uthängningar är att resultera i pengar för Patrik och Sara.

Ganska felaktig människosyn du har, att vissa sjuka människor inte är värda något beroende på sin sjukdom.

Tycker inte terrorister eller mördare är värda någonting heller. 😊
Citera
2022-07-06, 22:53
Medlem
QueenJzs avatar
Citat:

Hade din människosyn på pedofiler varit så fin om ditt barn blev våldtaget?
Bara undrar eftersom du verkar tycka om peddon så mycket.
Citera
2022-07-06, 22:53
Medlem
Vitsippan_79s avatar
Citat:

Man får väl se det som att de får lön för arbetet. Sen vad lönen går till är väl upp till dem, som för andra människor.
Citera
2022-07-06, 23:12
Medlem
Gynekologstols avatar
Citat:
Tycker inte terrorister eller mördare är värda någonting heller. 😊
Vilken slutsats ska vi dra av det? Ska även människor som anklagas för mord och terrorism straffas av en mobb, eller är det bara pedofiler (vilket det för övrigt inte är brottsligt att vara) som inte skall få en rättvis prövning?
Citera
2022-07-06, 23:13
Medlem
Gynekologstols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vitsippan_79
Man får väl se det som att de får lön för arbetet. Sen vad lönen går till är väl upp till dem, som för andra människor.
Det är inte utan att man undrar vad skatteverket tycker om den saken.
Citera
2022-07-06, 23:17
Medlem
snutans avatar
Citat:
Vilken slutsats ska vi dra av det? Ska även människor som anklagas för mord och terrorism straffas av en mobb, eller är det bara pedofiler (vilket det för övrigt inte är brottsligt att vara) som inte skall få en rättvis prövning?

Skillnad på att anklagas och som i dumpens fall, där man ser det tydligt med egna ögon då "männen" åker för att träffa barn.

Du försöker lägga ord i min mun och låta vettig. Well, you fail.
Citera
2022-07-06, 23:23
Medlem
Gynekologstols avatar
Citat:
Skillnad på att anklagas och som i dumpens fall, där man ser det tydligt med egna ögon då "männen" åker för att träffa barn.

Du försöker lägga ord i min mun och låta vettig. Well, you fail.
I fallet Dumpen så finns det ju inte något baaaarn, så männen som hängs ut är ju per definition oskyldiga till det de anklagas för. Vidare så får de inte chansen att förklara sig och ställa frågor till den som anklagar, så det går ju inte att utreda omständigheterna. För att återknyta till ditt exempel med mördare så är det ju att anklaga någon för mord på en person som aldrig har funnits, alternativt fortfarande är vid liv, och sedan inte låta någon personen eller dess försvarare ifrågasätta det faktumet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in