Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2022-07-06, 20:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av argaangelica
Lilla du, nej! Det var rasistiskt attack! Har nazisterna tagit avstånd och fördömt dådet än? Nmr är så fulla av hat och hetsar mot invandrare. Nu får fan polisen och myndigheterna granska och gripa in, förbjud nmr nu! Hur många fler kvinnor skall behöva bli offer? Hon är död nu, låt det sjunka in.

Hur kan du veta att det var en rasistiskt attack? Var det en invandrarkvinna som blev mördad. Jag har inte hört något om vem offret är!

Det tråkiga med det hela är att ingen ännu vet vem offret eller GM är.
Citera
2022-07-06, 20:20
Citat:
Ursprungligen postat av zzebra
Skrattat så jag gråter över alla imbecilla kommentarer från alla nazister som kämpar med näbbar och klor i denna tråd. 😂 Vi kan konstatera att ingen av dessa tillhör begåvningsreserven (antar att dessa individer inte vet vad begåvningsreserven är). Svårt att diskutera med idiotier, som antagligen bara har gått ut 9:an med svaga betyg, eller gymnasiet med betyget F i alla ämnen. 🤢

Vad är det som är roligt med det här? Ingenting är roligt med det här. Ingen mår bra utav det här. Ingen förutom skadeglada vänsternarcissister som nu kommer använda denna kvinna som martyr under valrörelsen.

Ni behövde verkligen det här nu. Nu kan ni sopa allt annat som är fullkomligt trasigt med samhället just nu under mattan och bara fokusera på onda läskiga superskurksdödsknarkarnassesvenne istället i flera månader framöver. Det här är en propaganda jackpot för er.

Hela världen är så äcklig och fel just nu. Jag önskar att jag aldrig funnits. Mer än någonsin.
Senast redigerad av torstenferdinand 2022-07-06 kl. 20:23.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skoputs
Ska bli intressant att följa det här fallet. Media hugger direkt, men de kanske kommer att bita sig själva i svansen.

I ett fall som detta ja - men i fallet med gayklubben i Norge var det helt tvärt om. Folk gick bananas i sociala medier, och först något dygn senare kunde media gå ut och säga att; "ja, det kanske var en kurd från Irak med sympatier till IS... okej då".

Men vi får väl se. Tänker om media vet vem det är borde väl någon kunna luska ut vem det är även här?

Sen verkar som sagt polisen inte bekräfta någon koppling till NMR. Spännande.
Citera
Medlem
Hovslättsmannens avatar
Kan mycket väl tänka mig att han tänkt ta Annie Lööf, men att det skitit sig av någon anledning, och sedan har han knivat random tant med center-pin på blusen.

Vilket jävla hjärndött pack det är som söker sig till NMR och liknande organisationer.
Citera
2022-07-06, 20:22
Medlem
NMR, 33 år, skrivit på Nordfront, traskar runt med kniv och dömd flera gånger.

M*rcus H*nsson?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hovslättsmannen
Kan mycket väl tänka mig att han tänkt ta Annie Lööf, men att det skitit sig av någon anledning, och sedan har han knivat random tant med center-pin på blusen.

Vilket jävla hjärndött pack det är som söker sig till NMR och liknande organisationer.

Det finns inga politiska motiv säger polisen. Kvinnan har inga politiska kopplingar what so ever.
Citera
Medlem
TheBusters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krimkoll
Det finns en som stämmer i ålder, men att han inte skulle vara dömd stämmer inte.
Södra Sverige, klent byggd som skrivit en del får mig också att tänka på någon. Men han är definitivt dömd i närtid. Frågan är hur sekten kommer försöka hantera detta?
Citera
2022-07-06, 20:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cacheton

M*rcus H*nsson?
Dom har ju massa gånger sagt att han inte är dömd för brott, vad är det för sörja du skriver?
Citera
2022-07-06, 20:24
Medlem
KirkLazaruss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cacheton

M*rcus H*nsson?

GM är inte dömd sedan tidigare.
Citera
Medlem
Hovslättsmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hank1338
Det finns inga politiska motiv säger polisen. Kvinnan har inga politiska kopplingar what so ever.

Sitter och kollar på pressträffen just nu. Polisen har inte sagt något sådant.
Citera
Medlem
Troians avatar
Te?
Citera
Medlem
https://nordfront.se/just-nu-polisen-inget-i-dagslaget-tyder-pa-politiska-motiv

Enligt Nordfront kan dom inte bekräfta uppgifterna...

En tidigare ostraffad NMR-medlem - som NMR inte känner till.

Allt detta känns mycket märkligt?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in