Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2022-07-06, 16:24
Medlem
Gandalf.1s avatar
Det lär bli intressant och höra vem denna personen är och om det eventuellt ligger något politiskt tanke bakom dådet. Diskussionen kring gm kläder, jag får i alla fall första tanken på att han är åt det högerextrema håller med tanke på kängor, cargo braller etc. Dessutom så är det intressant och se hur nu alla rassar här inne på FB skall diskutera detta då GM är en vit person och man då kan utesluta islamister etc. Då det annars alltid skall skyllas på invandringen och ”islamiseringen” av svenska samhället.
Det är i alla fall första gången på många år som det händer något riktigt allvarligt under Almedalsveckan. Andra år så brukar det vara enstaka puckon från NMR som ställer till bråk eller hotar andra politiker.
Citera
2022-07-06, 16:25
Medlem
jugbandbluess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slackoff
Jag tror att det inte har något med almedalsveckan att göra ser ut som en pundare.
Offret och GM kände säkert varandra sen tidigare.

nej, de ska enligt uppgift inte ha känt varandra
Citera
2022-07-06, 16:26
Medlem
oldtimedrunks avatar
Min gissning, observera gissning, är att en man med ursprung runt medelhavet är MGM. Baserat på fötterna. Taniga vänsterextremister brukar ha långsmala fötter med långa krokiga tår och med en tå som är längre än stortån. Detta är en medelhavsfot.
Citera
Citat:
Ursprungligen postat av Gandalf.1
Det lär bli intressant och höra vem denna personen är och om det eventuellt ligger något politiskt tanke bakom dådet. Diskussionen kring gm kläder, jag får i alla fall första tanken på att han är åt det högerextrema håller med tanke på kängor, cargo braller etc. Dessutom så är det intressant och se hur nu alla rassar här inne på FB skall diskutera detta då GM är en vit person och man då kan utesluta islamister etc. Då det annars alltid skall skyllas på invandringen och ”islamiseringen” av svenska samhället.
Det är i alla fall första gången på många år som det händer något riktigt allvarligt under Almedalsveckan. Andra år så brukar det vara enstaka puckon från NMR som ställer till bråk eller hotar andra politiker.

Vittnen talar om svart jätteskägg och svart hår på denna man.
Citera
Medlem
Citat:

Vit hud utesluter knappast islamister. Möjligtvis utesluter det somaliska islamister.
Citera
Medlem
Gusselbys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oldtimedrunk
Om du inte vet ska du inte sprida rykten. Lär dig sålla information och bilder.
Ja, ja, ja, vad mycket skäll man får den enda stackars gång man är för snabb. (Skrev faktiskt inte att det var gm förresten.)
/Hälsningar från vanligtvis noggrann.
Förlåt mister Pekpinne.
Senast redigerad av Gusselby 2022-07-06 kl. 17:18. Anledning: fel tillrättat, k>l
Citera
Medlem
fernebos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sotern
Men på Aftonbladet står det faktiskt "arbetskläder".

Ja kanske, men jag vet inte. Det kan ju också vara som så att han har dragit på sig "arbetarliknande klädsel" för att inte väcka för mycket uppmärksamhet.

Frågan är vem offret är? Jag tror inte att vi kan utesluta att det kan handla om en kändis än. Många kända eller halvkända journalister och politiker på plats.
Citera
Medlem
oldtimedrunks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sotern
Pixlingen kan vara för att dölja något firmanamn på arbetskläderna?
Garanterat pixlat kolsvart skägg.
Citera
Medlem
Lite kan man se bakom blurret. Kal hjässa med en svart skepparkrans och ett jättelångt svart skägg.
Citera
Medlem
prinsessan-estelles avatar
https://ibb.co/Rj4THsW otroligt konstigt klädstil
Citera
Medlem
GonerStoners avatar
Citat:
Haha du är ju för rolig du!
Mannen är kritvit och lika blek som du är misstänker jag!

Vad du är besatt av hudfärg
Citera
Medlem
RCI856645964s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slackoff
Jag tror att det inte har något med almedalsveckan att göra ser ut som en pundare.
Offret och GM kände säkert varandra sen tidigare.

Missbrukare brukar väl dock i allmänhet vara kända av polisen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in