Citat:
Ursprungligen postat av
theshade
Kan nån reda ut vad som faktiskt hänt?
Som jag förstår det har häxan Strandhäll först kommit i sista stund till Allmedalen med flyg (buuuu!) på grund av oklar anledning, eventuellt någon situation involverande lådvin.
Sen har hon alltså dragit hem igen i förtid och postat en smskonversation som antyder att hennes dotter kräks, som någon slags förklaring?
Att dyka upp sent och försvinna tidigt påminner om min egen tid som lågfungerande alkoholist. Oavsett så luktar det illa. Och vilken människa i ansvarsposition flyger hem för att man har en tonårsdotter som har kräksjuka? Vad är det för sossefasoner?
Det finns lite lösa rykten bla från en mycket omdiskuterad person som har en lång tråd här inne, där många hävdar att han är fullblodsmytoman. Här kan du se hans youtube klipp:
https://swebbtube.se/w/2bprcRUjumxEcV3EqTGu4c
Sen är det rundgång på Twitter.
Personligen tror jag allt bara är elakt förtal och påhittade rykten.
Alternaivt har hon kraschat fullständigt, på Gudrun Schyman nivå och då var nog detta det sista officiella framträdandet vi såg från henne på ett bra tag.
Att hon "bara" skulle ha alkoholproblem och tillåtas irra runt på stan med en sko och en dunk vin i handen utan att någon i staben runt henne reagerat och att ingen dessutom fångat detta på bild när varannan person hon möter är journalist eller politisk motståndare låter väldigt osannolikt.
Eller så är historien sann men betydligt oskyldigare. Har själv varit ute med tjejer som trampat av klacken på en sko, man behöver inte ens vara full för att det ska hända, och inte haft annat val än att ta skon i handen.