2022-07-06, 10:43
Medlem
Kan bekräfta samtliga rykten.
Citera
2022-07-06, 10:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tdlefnierregus
Beror väl på vem som flyger. Är det vanliga svenskar så ska de utmålas som värsta klimatbovarna om de åker en vecka till Spanien 1 gång per år men om det är en politiker som åker flyg mellan Bromma och Arlanda så är flyget ingen klimatbov
Ok, inte hört att Strandhäll haft någon åsikt om att vanligt folk flyger.
Citera
2022-07-06, 10:47
Medlem
Rompers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ohyfsad
Du var på plats på "kallis"?
Citera
2022-07-06, 10:59
Medlem
ImTheMans avatar
Strandhäll må vara en idiot, liksom många andra i S-toppen, men den här maniska besattheten som ni har kring henne skadar bara er själva och andras syn på er.
Citera
2022-07-06, 11:02
Medlem
Madagascars avatar
Citat:
Berätta mer!

--------

Annars verkar det mycket snålt med källor/bevis för denna historia.

Det hade varit kul att se bilder på ministern med endast en sko försöka smuggla in en bag-in-box på Kallis.
Citera
2022-07-06, 11:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Här är en som länkar den.
https://twitter.com/Peakie/status/1544592654796718080/photo/1

Tyder väl på lite dåligt omdöme att lägga ut en SMS-konversation med dottern på Twitter. Men där har vi alltså förklaringen. Mamma Annika var tvungen att avbryta Almedalen och flyga hem igen för att se om sin dotter.

Kan ju kanske lätt bli så att man tappar lite omdöme och känner sig pressad att bevisa att man ställer in av andra skäl än bakfylla om man blivit falskt anklagad för att ha försökt ta sig in på en nattklubb med ett lådvin i näven och bara en sko på foten.

Sen att hon flyger är väl inte så jätte problematiskt, det blir lite löjligt om toppskiktet i samhället inte ska kunna utnyttja samma möjlighet att transportera sig som alla andra fortfarande kan.

Däremot undrar jag vad byggarna, som skulle komma under morgonen, som det smsades om, skulle göra och om det handlar om någon okynnesrenovering av ett redan fint och fungerande badrum/kök tex.

Jag har för mig att hon tidigare var inblandad i någon skandal där hon anlitat något företag för att fylla upp något jätte badkar med färskvatten.

Sånt där belastar ju miljön oerhört mycket mer än att använda en flygstol i ett flygplan som ändå trafikerar sträckan och den typen av onödig lyxkonsumtion är enklare att avstå från och ger bättre signalvärden kan jag tycka.
Citera
2022-07-06, 11:05
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av nermal
Verkligen inte mycket till bevis. Många människor idag verkar vilja införa uttrycket "ingen rök utan eld" som bindande bevisföring i svenska domstolar.
Folk vill mest dreva och verkar inte bry sig om man sprider lögner eller ej.
Citera
2022-07-06, 11:19
Medlem
Rompers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rotebro-conny
Kan ju kanske lätt bli så att man tappar lite omdöme och känner sig pressad att bevisa att man ställer in av andra skäl än bakfylla om man blivit falskt anklagad för att ha försökt ta sig in på en nattklubb med ett lådvin i näven och bara en sko på foten.

Sen att hon flyger är väl inte så jätte problematiskt, det blir lite löjligt om toppskiktet i samhället inte ska kunna utnyttja samma möjlighet att transportera sig som alla andra fortfarande kan.

Däremot undrar jag vad byggarna, som skulle komma under morgonen, som det smsades om, skulle göra och om det handlar om någon okynnesrenovering av ett redan fint och fungerande badrum/kök tex.

Jag har för mig att hon tidigare var inblandad i någon skandal där hon anlitat något företag för att fylla upp något jätte badkar med färskvatten.

Sånt där belastar ju miljön oerhört mycket mer än att använda en flygstol i ett flygplan som ändå trafikerar sträckan och den typen av onödig lyxkonsumtion är enklare att avstå från och ger bättre signalvärden kan jag tycka.
Nattklubb, nej det var ett Kallbadhus...

Tror du att SAS hade någon strejkledig pilot-styrman? Regerings flygande farkost??
Citera
2022-07-06, 11:19
Avslutad
Citat:

Hade hon en bag-in-box i armen på väg in till krogen?
Citera
2022-07-06, 11:22
Medlem
TheKhurgans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Romper
Nattklubb, nej det var ett Kallbadhus...

Tror du att SAS hade någon strejkledig pilot-styrman? Regerings flygande farkost??

Inget kallbadhus. Snarare nattklubb med möjlighet till bad:

https://kallisvisby.se/
Citera
2022-07-06, 11:25
Medlem
Rompers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheKhurgan
Inget kallbadhus. Snarare nattklubb med möjlighet till bad:

https://kallisvisby.se/
NEJ, hon missade med andra ord Icona Pop!
Citera
2022-07-06, 11:28
Medlem
TheKhurgans avatar
Såg debatten på svenskt näringsliv nu. Hon gjorde verkligen bort sig.
Det märks tydligt att hon inte har en aning om vad hon pratar om.

Både Carl-Oskar Bohlin och Jon-Olof Jacke var otroligt konkreta och tydliga, samlade och pålästa.
Strandhäll betedde sig otroligt oproffsigt och verkade nästan berusad/påtänd. Crazy eyes och massa argsint mummel och suckande. Sorgligt.
Inte konstigt hon tog en fylla efteråt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in