2022-07-05, 06:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sheen999
Sånt här behövs, Sverige har alltid varit ett djupt rasistiskt land med en av den mest fördomsfulla befolkningen i Europa. Att dom tar skattepengar för att finansiera det hela från massa flashback rassar som sedan gråter ut är även det ganska skrattretande
Regeringen tror att den kan ändra folket, när essensen i demokrati är att följa folket.
Senast redigerad av Ok-perfekt 2022-07-05 kl. 07:32.
Citera
2022-07-05, 07:31
Medlem
.
Citera
2022-07-05, 07:41
Medlem
bl-gr-ns avatar
antiziganism?
Så regeringen godkänner att man kallar romer för zigenare?

Fast vilket ord sossarna använder, så har Tattare, Zigenare, Romer eller Resare.
Alla har samma negativa klang för svenskar.

Vare sig en sanitetsingenjör, lokalvårdare eller städare kallas har de samma jobb...
Sossarnas nya normingenjörer har samma uppgifter som sovjetunionens politiska kommissarier...

Woke-sossarna är duktiga på att hitta på nya ord och nya skatter för att hålla partikamrater med statliga bidrag.
Citera
2022-07-05, 07:56
Medlem
bl-gr-ns avatar
Problemet med sossarnas alla antirasism- och integrationsprojekt, genom årtionden. Är att det sossarna som skapar problemen.

En butiksägare som avhyser, kända snattare. Får göra inte göra det mot invandrare/annan etnisk härkomst än nordisk, för det är rasism.

För att avhysa en ex. zigenare är rasism...

Regeringen anser till och med, att låsa in nötkött för att minska butiksstölder är rasistiskt när inte griskött låses in samtidigt.

Samtidigt har vi ett galopperande problem med våld mellan etniska folkslag, där svenskar är antingen offer eller inte inblandade.
Citera
2022-07-05, 08:55
Medlem
Autismpowers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kubun
Jag tänkte också åt det hållet - varför ingen åtgärd mot svennefobi?
För att finanseliten med Bilderberg, och Rothschilds filial Wallenberg bestämt det. Söndra och härska.

https://youtu.be/0fiv-yFMpqc
Ulf Kristersson och Sara Mazur å Wallenbergs vägnar (Ericsson ägs av Wallenberg).
Senast redigerad av Autismpower 2022-07-05 kl. 08:58.
Citera
2022-07-05, 09:57
Bannlyst
DO skall få jävlas med småföretagare som inte kan ha slöja på sin personal. Det är bättre skeppa tillbaka Muhammadanerna till dom länder dom kommer ifrån.

Diskrimineringsombudsmannen ska utifrån anmälningar om diskriminering fördjupa
kunskapen om diskriminering som har samband med flera diskrimineringsgrunder och
belysa frågor som har att göra med intersektionalitet, dvs. hur olika maktordningar och
diskrimineringsgrunder påverkar och ibland förstärker varandra.

Ett hjäntvätteri program för hela samhället, där vi skall ha politrucker som skall tvinga oss att tycka rätt saker.

https://www.regeringen.se/49e707/con...islamofobi.pdf

Notera inte ord om hur man skall anpassa muslimerna till Svensk kultur. Utan vi som har som har blod och jord koppling till Sverige, skall vika ner oss och tycka det är härlig att ta emot muslimkränken.
Citera
2022-07-05, 10:04
Medlem
Bassplays avatar
Inget åtgärdsprogram mot rasism mot vanliga vita svenskar? Det hade behövts.
Citera
2022-07-05, 14:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av guru1966
Man kan inte läsa flashback och sedan hävda att rasism inte existerar, även bland oss svennar. Än idag är SD:s principprogram om nedärvd essens, dvs det är rasistiskt. Människan föds som rasist, det ligger i vår natur att generalisera och ser mönster även där det inte finns några mönster, att utveckla fördomar, och sprida konspirationsteorier.
Så svenskar samlas i grupp och slår ner/rånar/våldtar/dödar/misshandlar osv invandrare dagligen?`
Svenskar är andrahandsinvånare i vårt eget land, i mångt och mycket laglösa under en regim som sedan länge för ett krig mot den svenska befolkningen.

Men vänd du dig om och sov. Det löser nog det hela...
Citera
2022-07-05, 18:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tompa81
Så svenskar samlas i grupp och slår ner/rånar/våldtar/dödar/misshandlar osv invandrare dagligen?`
Svenskar är andrahandsinvånare i vårt eget land, i mångt och mycket laglösa under en regim som sedan länge för ett krig mot den svenska befolkningen.

Men vänd du dig om och sov. Det löser nog det hela...

Jag vet att offren för vålds- och sexbrott oftast har utländsk bakgrund och bor i orten. Jag vet inte hur det är med rånen - menar du att blek medelklass oftare rånas än nysvenskar? Kanske.

I alla tider har rånare varit fattiga och offren av blandad bakgrund, så rasism är inte enda förklaringen. Klasskrig kan räcka som förklaring. I min hemstad skedde rån varje helg redan innan någon invandringsvåg hade nått den, bland annat min farbror drabbades när han var tonåring och gick genom stan, och han var vanlig fabriksarbetarunge, men rånarna var nog ändå lägre ned på stegen och kom från familjer med sociala problem.
Citera
2022-07-05, 21:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av guru1966
Jag vet att offren för vålds- och sexbrott oftast har utländsk bakgrund och bor i orten. Jag vet inte hur det är med rånen - menar du att blek medelklass oftare rånas än nysvenskar? Kanske.

I alla tider har rånare varit fattiga och offren av blandad bakgrund, så rasism är inte enda förklaringen. Klasskrig kan räcka som förklaring. I min hemstad skedde rån varje helg redan innan någon invandringsvåg hade nått den, bland annat min farbror drabbades när han var tonåring och gick genom stan, och han var vanlig fabriksarbetarunge, men rånarna var nog ändå lägre ned på stegen och kom från familjer med sociala problem.

Fast klassbegreppet finns inte i MENA, om du inte är av kunglig släkt. Varav de högre upp i ordningen knappast ens kan dras inför domstol, till exempel i Saudiarabien. Där de av kunglig släkt går fria från alla anklagelser, till och med mord kan de komma undan.
Om de i och för sig inte konspirerar mot Kungen Salman, eller Kronprinsen. Då kan det gå riktigt jävla illa.
Det finns knappt någon identifiering inbyggt i klassbegreppet i de länderna.
De har ingen sådan historia, utan blir itutade sedan barnsben att Väst är onda.
I övrigt så har de ingen levande historisk berättartradition, utom den som förmedlas av kungamakten själv.
Därför regerar dessa kungar, sultaner och emirer över en grå historielös massa av anonyma undersåtar.

Ett undantag utgör faktiskt Erdogan som försöker vara lite folklig, vilket går väl lite si sådär ?
Men han har heller ingen kunglig släkt att falla tillbaka på.
Citera
2022-07-05, 23:36
Medlem
Självklart borde man kalla in fascism- och rasismexperten Heinrich von Oben Ribbbentrop-Arnstad i detta programmet. Och som "expert" nu i Almedalen.
Att förgylla underhållningen iklädd sin basker, med lite banjospel, ukulele eller luta ackompanjerad av Kawesa och Sabuni på bongotrummor.

Pansargeneralen har ju alltid haft rätt hitintills

Med sin omvittnat antirasistiska magiska trollkonstförmåga som går rakt genom TV-rutans pixlar så omvänder hen den mest hårdnackade svennebananrasisten till att omfamna hela multikultipropagandans floskelsvada
Citera
2022-07-05, 23:42
Medlem
löls avatar
Var är denna rasism.
Någon som kan visa mig? Eller berätta?

Tydligen sker det på öppen gata överallt med tanke på resurserna som läggs på det.

Samtidigt som Sverige enligt internationella mätningar ligger bäst när det gäller att inte ha rasism.

Kan det vara så att vi inte har den rasism som vänstern vill att vi ska ha?

Vänstern fungerar inte utan att ha rasism.
Och Sverige har inte rasism. Då blir det jobbigt.
Så vänstern skapar den.
Nu försöker de printa in en lögn i barnens hjärna från tidig ålder?
Senast redigerad av löl 2022-07-05 kl. 23:46.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in