2022-07-05, 14:59
Medlem
korrektamund0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PolackenPatrik
Du har ingen forskarutbildning haha. På komvux kanske, men ditt språkbruk och beteende skvallrar om att du är en luffare.

Jag upprepar, 11k+ av dessa biverkningar betecknas som allvarliga och de verkligt långsiktiga biverkningarna har vi inte sett än. Det kan ta 20+ år för vissa cancerformer att utvecklas dessutom. Inte nog med att hjärtbesvär folk har fått. Fruktansvärt.
Du har en skev uppfattning om vad som är KONSTATERADE biverkningar och RAPPORTERADE biverkningar.

Hänvisa gärna till någon rapport som konstaterar det antal biverkningar du hänvisar till. De finns inte, kan jag meddela.
2022-07-05, 15:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av korrektamund0
Du har en skev uppfattning om vad som är KONSTATERADE biverkningar och RAPPORTERADE biverkningar.

Hänvisa gärna till någon rapport som konstaterar det antal biverkningar du hänvisar till. De finns inte, kan jag meddela.

Nej, det är du som har en skev uppfattning eftersom du är så extremt indoktrinerad. Det står svart på vitt att 90% av alla rapporterade biverkningar var pga coronavaccinerna och 11k+ var allvarliga. Enkelt att förstå. Man slänger inte runt med ordet "allvarlig" i en officiell rapport bara så där.

Men som sagt, de långsiktiga rubbingarna och biverkningarna har vi inte sett än. Nervsjukdomar och cancer kan ta tiotals år innan det utvecklas.
2022-07-05, 15:11
Medlem
Biotechinvs avatar
Citat:
Ja, ett antivaxxar-patrask tror säkert att det är så, men vi med forskarutbildning och expertis i ämnet har en helt annan syn på vad som utgör empiri i det avseendet.

Rent statistiskt dör ett antal personer varje år. Om du vaccinerar 60-70% av befolkningen kommer ganska många av dessa att avlida. Det betyder dock inte att det orsakades av vaccinet. Förstår du? Nej...

Tänk om du ändå kunde använda samma logik om alla personer som avlidit "av" Covid-19.
Massvaccineringen var ett stort fiasko och att fortsätta försvara vaccinets förträfflighet är bara löjligt. Ge upp och gå vidare.
2022-07-05, 16:37
Medlem
korrektamund0s avatar
Citat:
Nej, det är du som har en skev uppfattning eftersom du är så extremt indoktrinerad. Det står svart på vitt att 90% av alla rapporterade biverkningar var pga coronavaccinerna och 11k+ var allvarliga. Enkelt att förstå. Man slänger inte runt med ordet "allvarlig" i en officiell rapport bara så där.

Men som sagt, de långsiktiga rubbingarna och biverkningarna har vi inte sett än. Nervsjukdomar och cancer kan ta tiotals år innan det utvecklas.
Nej, så står det inte. Men bifoga gärna någon form av stöd för de fullständigt horribla påståenden som du hänvisar till så skall jag kommentera det också.
Senast redigerad av korrektamund0 2022-07-05 kl. 16:39.
2022-07-05, 17:35
Medlem
Citat:
Nej, så står det inte. Men bifoga gärna någon form av stöd för de fullständigt horribla påståenden som du hänvisar till så skall jag kommentera det också.

Vad för stöd menar du? Det står klart och tydligt i artikeln publicerad på dagens medicin att 11k+ av de rapporterade biverkningarna är allvarliga. Livslånga hjärtproblem är inte allvarligt menar du? Bara för att nämna ett av de hemska biverkningarna. Alla de som fick stroke?
2022-07-05, 19:20
Medlem
korrektamund0s avatar
Citat:
Vad för stöd menar du? Det står klart och tydligt i artikeln publicerad på dagens medicin att 11k+ av de rapporterade biverkningarna är allvarliga. Livslånga hjärtproblem är inte allvarligt menar du? Bara för att nämna ett av de hemska biverkningarna. Alla de som fick stroke?
Du har uppenbarligen inte koll på skillnaden mellan RAPPORTERADE biverkningar och KONSTERADE biverkningar. Och som grädde på det grumliga moset vräker du ur dig kommentarer gällande min forskarutbildning? Vilken jävla pannnbiff... Jag kan lugnt säga att jag skulle inte ens anställa dig för att tömma soptunnorna i mitt lab.

Du har uppenbarligen inte koll på skillnaden mellan RAPPORTERADE biverkningar och KONSTERADE biverkningar.
2022-07-05, 21:43
Medlem
Citat:
Du har uppenbarligen inte koll på skillnaden mellan RAPPORTERADE biverkningar och KONSTERADE biverkningar. Och som grädde på det grumliga moset vräker du ur dig kommentarer gällande min forskarutbildning? Vilken jävla pannnbiff... Jag kan lugnt säga att jag skulle inte ens anställa dig för att tömma soptunnorna i mitt lab.

Du har uppenbarligen inte koll på skillnaden mellan RAPPORTERADE biverkningar och KONSTERADE biverkningar.

Vad gulligt att du tror att du har ett labb och är nån jävla forskare när du beter dig som trash på Flashback och inte ens vet vad du snackar om. På sin höjd är du nån babbe som äger aktier i Pfizer och försöker hypa upp värdet, men troligast lider du av mani och hypokondri. Så patetiskt.

Och du fattar inte något så grundläggande att Dagens Medicin tydligt skriver att 11k+ av de rapporterade biverkningarna är allvarliga. Hjärtproblem är allvarliga. Stroke är allvarliga. Mensrubbingar kan vara allvarliga. Det är sådant vi VET vaccinet kan orsaka. Fattar du eller ska vi ta det på enkel svenska?
2022-07-06, 02:40
Medlem
Odovacers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av burzi
Aj aj aj, mundo. Där föll sista kortet i ditt skrangliga korthus. Varför ska vi lyssna på någon som inte ens behärskar svenska språket? Lär dig stava för i helvete. Skäms du inte, ditt vaxpatrask?

Påstår du att korrektamund0 har fel? Vad är det i så fall som inte stämmer? Sådana här svar som inte bemöter det som skrivs av den du citerar gör ju att man undrar om du inte kan bemöta det så du går till personangrepp i stället.
2022-07-06, 02:43
Medlem
Odovacers avatar
Citat:
Och du fattar inte något så grundläggande att Dagens Medicin tydligt skriver att 11k+ av de rapporterade biverkningarna är allvarliga. Hjärtproblem är allvarliga. Stroke är allvarliga. Mensrubbingar kan vara allvarliga. Det är sådant vi VET vaccinet kan orsaka. Fattar du eller ska vi ta det på enkel svenska?

Kan du hålla dig till saken. Menar du att alla rapporterade biverkningar måste vara orsakade av vaccinet? Dagligen får massor av människor allvarliga sjukdomar eller dör oavsett om de tagit COVID-vaccin eller ej. Menar du att allt som drabbar folk efter att de fått COVID-vaccin måste vara orsakat av vaccinet?
2022-07-06, 02:45
Medlem
Odovacers avatar
Citat:
Som sagt, du låter rädd. Du låter mest som en person som försöker övertygad sig själv om att det potentiellt cancerogena/nervgift du sprutat i dig själva och dina barn inte är farligt. Tycker synd om dig.

Om du hade argument så varför inte argumentera. Att du inte argumenterar vidare är förstås för att du inte kan.
2022-07-06, 02:50
Medlem
Helge.Palmcrantzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av burzi
Aj aj aj, mundo. Där föll sista kortet i ditt skrangliga korthus. Varför ska vi lyssna på någon som inte ens behärskar svenska språket? Lär dig stava för i helvete. Skäms du inte, ditt vaxpatrask?

QUOTE=burzi|80622940]Den starkaste indikationen på riskerna med covid-injektionerna är "all-cause-mortality" i olika åldersgrupper. Och just nu visar statistiken en alarmerande förhöjning av all-cause-mortality i samtliga åldersgrupper, i alla länder. Siffror som aldrig tidigare setts i världen. Och trenden är exponentiell stigande.

Här är en ny, utmärkt, sammanfattning av situationen just nu:

https://www.bitchute.com/video/n0eEAU7zTS2f/[/quote]

😄
2022-07-06, 05:31
Medlem
RustyShacklefords avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Odovacer
Påstår du att korrektamund0 har fel? Vad är det i så fall som inte stämmer? Sådana här svar som inte bemöter det som skrivs av den du citerar gör ju att man undrar om du inte kan bemöta det så du går till personangrepp i stället.

Kurre har inte fel i sak, men det hon säger är irrelevant och kan därför inte användas som ett argument.
Hon säger ungefär att rapporter till VAERS (och liknande system) inte är att likställa med bevisad vaccinskada, utan endast utgör misstanke om att så är fallet -Jaha och? Det vet alla redan.

Poängen är att hela syftet med VAERS är att kunna fånga upp signaler om att något är fel. Enbart vid minsta misstanke om att något är fel så ska man i en frisk värld naturligtvis omedelbart stoppa vaccinationsprogrammet fram tills dess att det kan bevisas att vaxxen INTE är orsaken.

Pandemrix stoppades efter ett fåtal misstänkta fall av narkolepsi. Och så vitt jag vet så finns det än idag bara en liten handfull människor som fått sina skador erkända och därmed fått ut ekonomisk ersättning.

Covid-vaxx har på den här korta tiden dragit på sig fler rapporter i VAERS än alla andra vaccin tillsammans. Självklart skulle det ha stoppats omedelbart. Allt annat vore sinnessjukt. Tyvärr lever vi i en värld där många fortfarande lider av kollektiv sinnessjukdom.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in