2022-07-05, 16:16
Medlem
Klosss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pröpper
Annika Strandhäll portad från kallbadhuset i Visby, försökte ta in en dunk vin på restaurangen och hade bara en sko. Hon är som en blandning av Gudrun Schyman och Monika Sahlin tydligen.
https://swebbtube.se/w/2bprcRUjumxEcV3EqTGu4c
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Ryktas på Twitter att Annika Strandhäll ställt in alla sina framträdanden idag. För hon är för bakfull. Verkar som hon tog flyget helt i onödan om det inte var enbart för att festa hon åkte till Gotland.
Hoppas det läcker ut bilder på spektaklet!
Citera
2022-07-05, 16:29
Medlem
boqpods avatar
Annika Strandhäll är FRUKTANSVÄRT inkompetent och blind i för sina egna brister.
Hon spelar i samma division som sitt snedknull Morgan Johansson. Som passande nog skedde på Gotland för precis 2 år sedan.
Dan Eliasson är en annan stjärna i samma liga, för att sätta perspektiv på vilka katastrofer till politiker detta är.

Dessa tre personer skulle jobba för Samhall om de inte hamnat i politiken.
Senast redigerad av boqpod 2022-07-05 kl. 16:32.
Citera
2022-07-05, 16:32
Medlem
Jagersros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tinuviel
Annika Strandhäll fick en utökad roll efter regeringsombildningen.

Hon blir ansvarig för sjukvården, vilket är ett stort område som är under hög belastning på grund av en rad faktorer. Ett område som borde vara nog i sig MEN Annika Strandhäll får också ansvar för sjuk- och föräldraförsäkringen.

Som om inte detta var nog blir hon även ansvarig för pensionssystemet.

Hur kan hon ta ansvar för alla dessa områden samtidigt? Det är områden som var och ett för sig behöver genomlysas och reformeras för att klara de belastningar som en åldrande befolkning i kombination med migrationens belastning utgör.

Detta ska vägas mot en arbetande befolkning som utifrån skattenivå inte bara förväntar sig basal service utan valuta för pengarna när de blir gamla och/eller sjuka.

Tror hon på fullt allvar att hon kan hantera detta? Om så är fallet är hon totalt omdömeslös. Om hon ser det omöjliga i sitt uppdrag visar hon en förakt för demokratin och väljarna genom att acceptera uppdraget.

I den här tråden diskuterar vi Annika Strandhäll, hennes nya ansvarsområden och hur hon hanterar dem framöver.
Sist var det slutförvaring av kärnkraftavfall Frisörskan är helt loost i det mesta TYCKER JAG !
Citera
2022-07-05, 18:18
Medlem
bulletproofsouls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jagersro
Sist var det slutförvaring av kärnkraftavfall Frisörskan är helt loost i det mesta TYCKER JAG !

Strandhäll är faktiskt en totalt inkompetent, gränslös vandrande borderline katastrof.

Hon platsar egentligen inte ens på Samhall men hela jävla regeringen är väl en avdelning till Samhall...
Citera
2022-07-05, 20:00
Medlem
Stones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av explorers
Tydligen bekräftat av flera enligt rykten.
Annika Strandhäll borde nog kasta in handduken självmant innan hon får sparken, visar noll förtroende.

Tog flyget till gotland ”Det fick bli så den här gången” sa miljöministern.
https://www.expressen.se/tv/nyheter/val-2022/det-fick-bli-sa-den-har-gangen/

Det är helt klart psykopat varning på henne.
Citera
2022-07-05, 20:11
Medlem
Stones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kloss
Hoppas det läcker ut bilder på spektaklet!

Så länge ingen bild kommer så tar jag detta som osanning. Skulle hon verkligen gått ut på Visbys gator med en vindunk i handen? Tror inte det.
Citera
2022-07-05, 20:17
Medlem
Strandhäll han åtminstone med att delta i en debatt om energi och kärnkraft i Almedalen innan hon gick på bag-in-boxen: https://www.svensktnaringsliv.se/almedalen/teknik-pengar-och-behov-finns-det-ar-politik-for-omstallning-som_1186998.html (ca 50 min in). Rekommenderar att ha en skämskudde nära till hands.
Citera
2022-07-05, 20:22
Medlem
Klosss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stone
Så länge ingen bild kommer så tar jag detta som osanning. Skulle hon verkligen gått ut på Visbys gator med en vindunk i handen? Tror inte det.
Hm, fast ingen rök utan eld tänker jag.
Citera
2022-07-05, 20:45
Medlem
Stones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ElonRuskpricks
Vad du tror skiter vi blankt i kalle. Finns vittnen bla de som jobbar på restaurangen. Kommer snart ut.

Ja vi får väl se. I dagens media samhälle när alla har en kamera och ingen har lyckats ta en video på en full miljöminister med en sko och en låda vin under armen så skiter jag dina vittnen.
Citera
2022-07-05, 20:57
Medlem
Klosss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stone
Ja vi får väl se. I dagens media samhälle när alla har en kamera och ingen har lyckats ta en video på en full miljöminister med en sko och en låda vin under armen så skiter jag dina vittnen.
Hon har dock ställt in alla sina engagemang under dagen och halva twitter skvallrar om händelsen. Om hon sedan drog vinlådan i en ryggsäck efter marken eller hur det nu var får tiden utvisa. Ingen rök utan eld som sagt.
Citera
2022-07-05, 21:17
Medlem
Stones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kloss
Hon har dock ställt in alla sina engagemang under dagen och halva twitter skvallrar om händelsen. Om hon sedan drog vinlådan i en ryggsäck efter marken eller hur det nu var får tiden utvisa. Ingen rök utan eld som sagt.

Att hon ställde in allt är så klart ett tecken på att något hände och hon utstrålar dumhet så varför inte? Jag väntar på bilder.
Citera
2022-07-05, 21:50
Medlem
Vad är det för fråga???
Hon ligger med mogge och du frågar om hon har omdömme?
Släpp sargen ...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in