2022-07-01, 16:40
Medlem
IvanDF2s avatar
Tren-update

En vecka in på Tren A och: Inget att uppdatera. Kanske svettas lite mer, kanske haft lite mer flås. Kanske att jag sågon några extra ådror under senaste passet. Inga mardrömmar. Snudd på trist att jag inte har något smaskigt att dela med mig av.

//Ivan
Citera
2022-07-01, 16:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av IvanDF2
Tren-update

En vecka in på Tren A och: Inget att uppdatera. Kanske svettas lite mer, kanske haft lite mer flås. Kanske att jag sågon några extra ådror under senaste passet. Inga mardrömmar. Snudd på trist att jag inte har något smaskigt att dela med mig av.

//Ivan

Tålamod en två veckor till och du kommer ha uppdateringar åt oss
Citera
2022-07-04, 09:50
Medlem
IvanDF2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zetrri
Tålamod en två veckor till och du kommer ha uppdateringar åt oss

Du, det har du helt rätt i Zetrri - HELVETE!!!

Jag betade av alla muskelgrupper på ett par dagar i början av förra veckan, bla genom dubbla pass. Nu har jag varit ute och rest, landade i går kväll i Svedala och körde första passet i morse.

Jag är i total (Tren)chock. Jag vet så klart att Tren är potent men så här?
Herregud...

De vikter som jag tidigare kämpat upp i sista arbetsseten var nu LÄTTA! Jag kanske inte jonglerade med dom men jag blev så förvånad över hur enkelt det var. Två nya PB under dagens bröstpass säger en hel del. Bland annat i pecdec där jag kramade ur mig 10 strikta reps på 55 kilo. Viktagasinet går "bara" till 65 kilo så även om jag inte är viktkåt så ser jag fram emot att maxa magasinet

Vad det gäller välmåendet så märker jag ännu inte av Tren mer än att jag har fått några nya finnar och går runt och spänner käkarna ännu mer. Men inga livliga drömmar och mitt humör har inte påverkats. Varken mer eller mindre kåt än tidigare och generalen där nere beter sig på samma vis som innan jag klev på Tren. Hoppas det förblir så.

Ska bränna av dagens andra pass i eftermiddag. Kanske att det blir en löprunda i kväll. Det avgöras om det är tillräckligt svalt för att det ska bli behagligt. Avskyr att springa när det är tryckande värme.

Nu kör vi!

//Ivan
Citera
2022-07-04, 18:37
Medlem
IvanDF2s avatar
BACK(UP)DATE!

Precis haft en date med min rygg. Jag är alltid effektiv på gymet. Men i dag var nog något slags rekord. Känns som det bara SMÄLLDE om alla plattor och viktmagasin BAM-BAM-BAM! men utan att tumma på utförandet ens det minsta.

16 set på 32 minuter.
Fyra övningar: Pulldowns med fria vikter, T-bar, sittande rodd och latsdrag med smalt grepp.

Sällan jag ger ifrån mig skrik när jag tränar. Det gjorde jag inte heller i dag. Men jag frustade som en jävla noshörning efter en spurt för att döda en tjuvjägare och jag svettades som en häst. Det regnande svett (ja, jag är en fräsch kille) på golvet överallt där jag befann mig.

Nu håller jag ett tempo och intensitet som jag märker får andra att snegla i smyg på mig. En rätt skön insikt. Den känslan blir inte direkt sämre av att rätt bitiga killar kör på maskiner efter mig och måste sänka vikterna tämligen rejält.

Jag har en coach som kan allt det jag kan. Han menar att jag än så länge bara märker av början av Tren-(o)djuret. Börjar nästan bli rädd för när detta goes Kolmården all in på mig

//Ivan
Citera
2022-07-04, 21:16
Medlem
härligt att höra att du får bra resultat på trenet
skulle aldrig våga själv rädd för dåligt sides
Citera
2022-07-05, 01:08
Medlem
IvanDF2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Troende1
härligt att höra att du får bra resultat på trenet
skulle aldrig våga själv rädd för dåligt sides

Vet exakt vad du menar. Jag har haft respekt för Tren i...ja, det är över 10 år nu. Men till slut blev nyfikenheten för stor i kombo med att jag har en erfaren person att luta mig emot. Dessutom har min kropp alltid hanterat allt jag testat (som inte är så mycket som många andra) bra.

Jag har en teori om att ASS i viss mån förstärker det du redan har och är. Så har du anlag för acne kommer du få mer acne av ASS vs de som inte har anlag för det. Om du från början är en hetsig jävel så kanske du blir mer "on the edge" av testo. Å andra sidan har jag vänner som upplever att de blir mycket mer balanserade och easy going när de är on. Tror att det som med allt finns en hyggligt stor placeboeffekt.

Jag var redan innan helt övertygad om att mitt humör inte skulle påverkas liksom att jag inte kommer drömma som en galning. Nu kanske det är för tidigt att ropa hej men: Jag tror inte det kommer hända. Å andra sidan ligger jag på lågdos Tren (200 mg e6d) men skulle jag må dåligt kliver jag av. Direkt.

Avvaktar 1-2 veckor och sedan ska jag köra Werlabs XL på nytt igen.

//Ivan
Citera
2022-07-05, 01:12
Medlem
Citat:
Vet exakt vad du menar. Jag har haft respekt för Tren i...ja, det är över 10 år nu. Men till slut blev nyfikenheten för stor i kombo med att jag har en erfaren person att luta mig emot. Dessutom har min kropp alltid hanterat allt jag testat (som inte är så mycket som många andra) bra.

Jag har en teori om att ASS i viss mån förstärker det du redan har och är. Så har du anlag för acne kommer du få mer acne av ASS vs de som inte har anlag för det. Om du från början är en hetsig jävel så kanske du blir mer "on the edge" av testo. Å andra sidan har jag vänner som upplever att de blir mycket mer balanserade och easy going när de är on. Tror att det som med allt finns en hyggligt stor placeboeffekt.

Jag var redan innan helt övertygad om att mitt humör inte skulle påverkas liksom att jag inte kommer drömma som en galning. Nu kanske det är för tidigt att ropa hej men: Jag tror inte det kommer hända. Å andra sidan ligger jag på lågdos Tren (200 mg e6d) men skulle jag må dåligt kliver jag av. Direkt.

//Ivan
Skaffade du ungarna du skull? Jag har hört att mäns spermier... de växer åtminstone inte i antal. Nästan som preventivmedel.
Citera
2022-07-05, 17:32
Medlem
IvanDF2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fightnflight
Skaffade du ungarna du skull? Jag har hört att mäns spermier... de växer åtminstone inte i antal. Nästan som preventivmedel.

Jadå min vän, det där är - säkrat
Citera
2022-07-05, 18:12
Medlem
Citat:
Jadå min vän, det där är - säkrat
Haha, härligt härligt. Hört att de tappar kompassen annars så bra att du hunnit med den biten
Citera
2022-07-05, 18:30
Medlem
Citat:

//Ivan

helt ärligt vet jag inte vad jag tycker är läskigt med tren men jag känner att testo räcker gott och väl så vill inte förstöra det för har sett skräck exempel 0 acne innan sen kan dom inte köra bänk utan att blöda ner stället.

med du har en poäng med att om man har lätt för att få acne ska man passa sig, det som händer under tonåren kommer bli värre.

mvh
Citera
2022-07-07, 17:40
Medlem
IvanDF2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Troende1
helt ärligt vet jag inte vad jag tycker är läskigt med tren men jag känner att testo räcker gott och väl så vill inte förstöra det för har sett skräck exempel 0 acne innan sen kan dom inte köra bänk utan att blöda ner stället.

med du har en poäng med att om man har lätt för att få acne ska man passa sig, det som händer under tonåren kommer bli värre.

mvh

Fattar. Precis. Jag har känt lika i över 10 år. Jag tror nyckelordet är "respekt" snarare än "läskigt". Men sen handlar allt i slutändan om någon slags nykter syn på...balans.

Nu ligger jag på lågdos tren (200 mg e6d) och jag upplever inga som helst sides. Inga. Men å andra sidan: Skulle jag känna av någonting som gör att jag slutar på optimalt så kliver jag av. Direkt.

Men än så länge: Jäklar! Jag är - kär!!

//Ivan, eder Drogromantiker
Citera
2022-07-08, 07:29
Medlem
IvanDF2s avatar
ETT JÄVLA AS TILL BRÖSTPASS!

Precis kommit hem efter ett (med mina mått mätt) ett monsterpass. Jag var inte lika stark som förra gången men jag hade betydligt mer jävlaranamma. Ångade på som ett jävla lok i exakt 60 minuter. Där jag tidigare tagit slut, bara fortsatte och fortsatte jag.

Körde bröstpressar (maskin med fria vikter) i pyramid upp till 100 kilo (7 reps) och sedan strippade jag vikten med så lite som 5 kilo i taget så precis och hela tiden klarade av minst 4 reps. Jag vilade inte längre än vad det tog att plocka bort 5 kilo, sedan på't igen direkt. Sådär höll jag på tills jag var nere på 30 ynka kilo. Då klämde jag ur mig närmare 20 repetitioner tills jag var helt, helt färdig och inte fick ur mig en enda repetition till.

Blev även ett PB i pecdec som jag körde som sista övning. I dagens absolut sista set gjorde jag 8 reps på 60 kilo. Viktmagasinet går bara till 65 kilo. Så det har jag sikte på i nästa pass.

I övrigt mår jag bra på Tren A och totalt 200 mg på sex dagar. Inga drömmar, inget försämrat humör. Märker inte av förhöjt blodtryck, ökad vilopuls eller svettningar annat än på gymet (men då jävlar svettas jag floder).

Trevlig helg och kör hårt!

//Ivan
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in