Citat:
Ursprungligen postat av
LaVerdadTodo
Jag återvänder till min tidigare prediktion här i tråden. Ju mer Ukraina förlorar desto snabbare kommer det ryska avancemanget gå.
Vi ser redan tecken på en upplösning av den ukrainska armén och jag är av den bestämda uppfattningen att några nya skinande vapen från väst inte kommer att göra någon skillnad. Too little, too late!
Jag tror att alla om någon månad kommer att vara förvånade över hur snabbt det gått.
I februari repeterade du hela tiden Lavrovs lögner om att ryssarna bara hade en övning vid gränsen, du och Lavrov hävdade med emfas att de aldrig skulle anfalla.
Du tror väldigt mycket, du länkar väldigt mycket men någon särskild substans i de du hävdar och länkar till finns sällan.
Varför skulle vi lägga någon vikt vid ditt femtioelfte försök att förutspå vad som kommer att hända?
Du väljer ju bara länkar vars innehåll sammanfaller med vad diktaturregimen i Ryssland säger, aldrig någonting annat.
Sätt dig in i Rysslands kollapsande industri och försök att se det från det hållet i stället.
Ryssland kommer att falla samman oavsett vad du och regimen säger och oavsett vad resultatet av kriget blir.
Detta skönmålande av en imploderande terroriststat är förbaskat lögnaktigt och tröttsamt.