2022-07-05, 08:06
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Vemdalen62
Jadu. Dansken tom ringde Lydias ex och hörde sig för när han märkte hur galen hon var. Tror inte han vart så långvarig på gården
Han får vara lycklig som drog och klarade sig med livet i behåll.
Hur kan du veta det? Du kände inte Lydia ju😉
Det skulle vara väldigt intressant att få veta vad "Lydias Lejongård" drog in, som några sanna Lydiaförsvarare hävdat, att gården sålde "någonting". Vad?
2022-07-05, 08:39
Medlem
Citat:
Jadu. Dansken tom ringde Lydias ex och hörde sig för när han märkte hur galen hon var. Tror inte han vart så långvarig på gården
Han får vara lycklig som drog och klarade sig med livet i behåll.

Snarare tvärt om, Lydia som klarade sig från den idioten. Återigen, du har ingen aning om vad den Dansken gjorde, jag vet.
2022-07-05, 10:53
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Mercede

Ok jag trodde att han (muffit?) var hennes sista exman, jag måste ha missat någon då.
Vad menade du då med Dansken? om han inte var våldsam?

EDIT : sen till mitt försvar skrev jag ett ? efter utomlands, alltså frågade jag om det var han, inget konstanterande, du klagar på att andra inte kan läsa men snälla, varva ner och läs igenom innan du svarar )
Lydia gifte sig med en Fernand*o och födde barn nummer 1
Sen råkade hon ligga med en annan man under en utlandsvistelse, barn nummer 2 föds.
Make nummer 1 är lyckligt oventandes om att han inte är biologisk far, det uppdagas längre fram, genom fadeskapstest och processer i tinget. Skilsmässa mm
Sen kommer make nummer 2, som blir bedragen gång på gång och får göra brandutryckningar stup i ett...det är även honom som Lydia ringer till och bröla efter att hon skjutit Emil. Hon grinar och skriker och vill att han ska göra någonting, fixa efter henne, som han brukar, han uppmanar henne att ringa polisen, 112. Det är under denna tid som 112 inte vet vad som skett, hur många gärningsmän som befinner sig på platsen, hon blockerar linjen för att bröla över sin egna skit. Den tiden hade kanske kunnat få fram räddningspersonal snabbare, kanske Emils liv hade kunnat räddas?
Make nummer 3, honom har hon flirtat med på fejjan, redan när hon var gift med make nummer 2.
De var gifta och skilde sig i mars, efter att Lydia förfört Emil och boat in sig hos honom, efter make 3 hade hon ihop det med 1-2 män, som jag känner till, innan Emil. Det är äldre män med pengar som lockar. Emil var för ung för hennes smak, han dög så länge. Att han skulle be henne lämna honom, fanns inte i hennes värld. Hon hade ingen ny pågång. Om jag inte har helt fel så var hon inneboende hos en man, där Farstalägenheten spelade en roll, men jag är osäker.
Det är en marmeladröra, skapad av Lydia Barth.
2022-07-05, 11:03
Medlem
Captainspiceds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Lydia gifte sig med en Fernand*o och födde barn nummer 1
Sen råkade hon ligga med en annan man under en utlandsvistelse, barn nummer 2 föds.
Make nummer 1 är lyckligt oventandes om att han inte är biologisk far, det uppdagas längre fram, genom fadeskapstest och processer i tinget. Skilsmässa mm
Sen kommer make nummer 2, som blir bedragen gång på gång och får göra brandutryckningar stup i ett...det är även honom som Lydia ringer till och bröla efter att hon skjutit Emil. Hon grinar och skriker och vill att han ska göra någonting, fixa efter henne, som han brukar, han uppmanar henne att ringa polisen, 112. Det är under denna tid som 112 inte vet vad som skett, hur många gärningsmän som befinner sig på platsen, hon blockerar linjen för att bröla över sin egna skit. Den tiden hade kanske kunnat få fram räddningspersonal snabbare, kanske Emils liv hade kunnat räddas?
Make nummer 3, honom har hon flirtat med på fejjan, redan när hon var gift med make nummer 2.
De var gifta och skilde sig i mars, efter att Lydia förfört Emil och boat in sig hos honom, efter make 3 hade hon ihop det med 1-2 män, som jag känner till, innan Emil. Det är äldre män med pengar som lockar. Emil var för ung för hennes smak, han dög så länge. Att han skulle be henne lämna honom, fanns inte i hennes värld. Hon hade ingen ny pågång. Om jag inte har helt fel så var hon inneboende hos en man, där Farstalägenheten spelade en roll, men jag är osäker.
Det är en marmeladröra, skapad av Lydia Barth.

Kan säga så här om dig. Att om du hade vittnat i en rättegång, hade du åkt dit för mened.

Du en är inte så noga med vad slänger ur dig

Vem Lydia haft i sängen för många år sen ska öppet diskuteras. Men så fort ngn nämner Emil och hans bravader så börjar du grina som den lilla fjant du är!

Vet du vem Emil satte på samtidigt som han hade förhållande?
Vet du vilka han försökte ragga upp? Jag vet 😄

Men av respekt har inget sagts då det tillför knappast ngt men är det så att lågt vi ska sjunka så nu ok för min del. Finns ju folk tidigt i tråden som berättat hur han var när ngn sa nej till honom.

Är detta relevant? Är ngt ex på hennes väg relevant? Har du ens ngn aning om hur många både Lydia och Emil hängt med 😂

Isf kanske vi ska koncentrera oss på deras senaste ex. Vad tycker du om det?
2022-07-05, 11:03
Medlem
Mercedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Captainspiced
Hur ska du då göra ang mig som inte "känner" henne i den bemärkelsen. Inte Emil heller.

Men som har både rapporter m.m från alla tänkbara håll.

Du glömde en i din lista. Hennes ex. Han som sällan nämns i denna tråd 🙈 hur kommer det sig?

Kan vi försöka hålla oss till fakta och inte spridande av skvaller och lögner. Tror du det? Eller du gillar sånt du också?

Förstår inte vad du menar? Emil är redan på listan, ska du in på listan med eller?
Förlåt men helt seriöst hehe fattade inte vad du menade
2022-07-05, 11:27
Medlem
Captainspiceds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mercede
relevanta här är ju hur HON varit i alla förhållanden, hur kommer det sig att så många varit våldsamma mot henne? (listan är på 5 nu) Vad är det som gör att alla våldför sig på henne?

Så absolut är det ju otroligt viktigare att veta om Lydias tidigare förhållanden än om Emils otrohetsaffärer?

Om det hade varit sant och inte kom från ett bittert ex som är sårad. Som det är nu lägger man lite där o lite här. Dessutom har vissa saker sagts som är påhittade från källan men som genom skvaller från en källa blivit en sanning. Pinsamt!

Mumsebulle har ju inte precis insett vad den sysslar med när den så hett tror sig avslöja" sanningar"
2022-07-05, 11:31
Medlem
Mercedes avatar
Citat:
Om det hade varit sant och inte kom från ett bittert ex som är sårad. Som det är nu lägger man lite där o lite här. Dessutom har vissa saker sagts som är påhittade från källan men som genom skvaller från en källa blivit en sanning. Pinsamt!

Mumsebulle har ju inte precis insett vad den sysslar med när den så hett tror sig avslöja" sanningar"
fast vad hade det med mitt inlägg att göra?
Jag undrade vad som föranledde allt våld i hennes tidigare relationer, vilket i mitt tycke är viktigt och intressant i jakten på ett svar.

Listan om våldsamma ex som sagt tog jag från Lasses inlägg, är det han som är ett sårat bittert ex då?
2022-07-05, 11:43
Medlem
Captainspiceds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Det är en handfull skribenter som ideligen försöker få offret att framstå som en skithög och Lydia som det sanna offret för mäns dumheter. Hon har bara haft otur..
Alla som säger annorlunda eller kommer med faktapåståenden, de ljuger, fast eftersom de själva vet att det inte är lögner, så avslöjare dem sig själva i ren vrede, genom att bekräfta de påståenden som de försökt förkasta, genom sin egen dumhet.
Lydia Barth är en mördare, kommer föralltid vara en mördare.
Emil är utan skuld och ni som försvarar loppmadrassen, skämmes!

Nej du, där har du duktigt fel igen. Men vad kan man förvänta sig av en som sprider felaktiga uppgifter som värsta mytomanen.

Jag vill absolut inte framställa Emil som något han inte var. Jag sprider heller inga osanningar om honom. Jag har heller knappt ens nuddat vid allt jag har om honom. Av diverse olika anledningar som du och andra fullständigt skiter i här.

Samma sak gäller Lydia. Det ska inte spridas felaktiga uppgifter för att dina inlägg ska bli så sensationella som du önskar då det tyvärr är felaktiga uppgifter du sprider.

Ayt Lydia varit med olika män, att hon festat m.m att hon inte är en ängel, det säger jag inget om. Men för fan, lite sanning i allt skit du sprider får det väl finnas.

Det finns hur du än oönskar vittnen som sett henne bli misshandlad. Det finns många vittnen som fått både se och höra hur hon "behandlas"

Men Lydia är inte som vad ska man säga, många kvinnor. Lydia tar nämligen skit, hon tar stryk, hon tar psykisk misshandel, hon är van att behandlas illa så hon gör ingen affär av det. Och tyvärr är det denna sida utav henne som faktiskt får henne att hamna hos folk som behandlar henne illa också. Därmed ej sagt att Lydia ör oskyldig.

Jag skulle vilja kalla henne lite oromantisk. En kvinna med dålig självkänsla kanske? En kvinna som tappat tron? En kvinna som är van att göra män "nöjda" hon gör som de vill så blir ingen sur.

Men trots att män kan styra henne. De tror så iaf. Så går det till en gräns. Då bara går hon sin väg.
Senast redigerad av Captainspiced 2022-07-05 kl. 11:45.
2022-07-05, 11:49
Medlem
Mercedes avatar
Citat:
Nej du, där har du duktigt fel igen. Men vad kan man förvänta sig av en som sprider felaktiga uppgifter som värsta mytomanen.

Jag vill absolut inte framställa Emil som något han inte var. Jag sprider heller inga osanningar om honom. Jag har heller knappt ens nuddat vid allt jag har om honom. Av diverse olika anledningar som du och andra fullständigt skiter i här.

Samma sak gäller Lydia. Det ska inte spridas felaktiga uppgifter för att dina inlägg ska bli så sensationella som du önskar då det tyvärr är felaktiga uppgifter du sprider.

Ayt Lydia varit med olika män, att hon festat m.m att hon inte är en ängel, det säger jag inget om. Men för fan, lite sanning i allt skit du sprider får det väl finnas.

Det finns hur du än oönskar vittnen som sett henne bli misshandlad. Det finns många vittnen som fått både se och höra hur hon "behandlas"

Men Lydia är inte som vad ska man säga, många kvinnor. Lydia tar nämligen skit, hon tar stryk, hon tar psykisk misshandel, hon är van att behandlas illa så hon gör ingen affär av det. Och tyvärr är det denna sida utav henne som faktiskt får henne att hamna hos folk som behandlar henne illa också. Därmed ej sagt att Lydia ör oskyldig.

Jag skulle vilja kalla henne lite oromantisk. En kvinna med dålig självkänsla kanske? En kvinna som tappat tron? En kvinna som är van att göra män "nöjda" hon gör som de vill så blir ingen sur.

Men trots att män kan styra henne. De tror så iaf. Så går det till en gräns. Då bara går hon sin väg.

Ja det märkte vi ju alla i Emils fall.
2022-07-05, 11:53
Medlem
Citat:

Ja. Tänk om det ändå varit så väl
Dom männen hon "bara gått ifrån" har haft en jäkla tur
2022-07-05, 12:08
Medlem
Captainspiceds avatar
Citat:
Ja. Tänk om det ändå varit så väl
Dom männen hon "bara gått ifrån" har haft en jäkla tur

Ja, det önskar nog alla. Inklusive hon själv.
2022-07-05, 12:44
Avslutad
Citat:

Ja du capten, det är ingen rättegång, det här är flashback. Du påstår att jag skulle begå mened om jag vittnat om mina inlägg i en rättegång?
Du försöker verka säker, minsann.
Men vet du en hemlis? Jag har samlat en duktig lunta om Lydias liv och jag kan styrka vartenda påstående och backa upp med bevis. Så i en rättegång skulle jag sitta säker

Angående det fetade, så är det precis vad du gör, försöker påstå att "du har knappt ens nuddat vid allt du har om honom."

Är mina inlägg sensationella? Det vet jag inte riktigt att jag håller med om. Jag förmedlar bara den fakta som går att plocka fram via myndigheter.

Trams och larv ägnar jag mig åt i andra trådar.

Lydia är sannerligen inte som andra kvinnor.
Hon är en av alla kvinnor som sitter på kvinnoanstalt, dömd för mord.

Dålig självkänsla tror jag absolut, hon är ju misslyckat. Har inte åstadkommit någonting i sitt liv, annat än att parisitera på andra. Hon gör som män vill, du menar särar på benen och suger k*k, ja, det betvivlar jag inte.

Att Lydia skiter i följder och lämnar när det blir jobbigt, det vet vi.
Som när hon fick nog av Emil, när han vägrade lyssna, trots att hon hade bössan, så orkade hon inte att han inte lydde henne, så hon avrättade honom och gick iväg.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in