Citat:
Ursprungligen postat av
Invektiv72
Oavsett utgång av kriget så har ryssjävlarna förlorat
.
Nej, Ryssland håller på vinna kriget i Ukraina. Man måste vara bra inskränkt för att inte se det nu.
Citat:
Det är bara ni mest inbitna Kreml-runkarna som tänker annorlunda.
Citat:
Ryssland kommer att betraktas som Paria i decennier.
Kanske av korrupta politiker i Väst och av dom som går på den antiryska propagandan som vår hormedia basunerar ut. I övriga Världen kommer Ryssland vara hjältarna som satte sig upp mot the evil empire.
Citat:
Inget handelsutbyte med väst.
Inget idrottsutbyte i något större sammanhang.
Fullständigt kört att turista i Europa.
Det finns en hel värld utanför Väst som vill handla med Ryssland. Dessutom så klarar sig Ryssland bättre utan Europa än tvärtom.
Vem vill turista i Europa när alla städer är fulla av kaosblattar.
Citat:
Fullständigt värdelös valuta.
Flera års väntetider för livets nödtorft.
Nej rubeln är starkare nu än innan kriget.
Citat:
50 000 - 100 000 döda. Kanske mångdubbelt fler, beroende på hur länge invasionen pågår innan någon nackar clownen i Kreml.
20 miljoner dog i 2:a Världskriget. Ryssarna vet vad uppoffring är.
Citat:
Samtliga EU-länder har helt tappat respekten för den ryska armén. Från i det närmaste oövervinnerlig till ”clowner i uniform”.
Folket i Väst håller helt på tappa respekten för EU och clownerna som huserar i Bryssel.
Citat:
Vad i all världen har detta med Nato att göra? Bemöt mina påståenden i sak.
Ska jag bemöta dina påståenden i sak när du kallar mig för Kreml-runkare? Visst okej.
Citat:
Gärna ”-De västerländska företagen kommer att stå i kö för att handla med Ryssland igen efter att kriget tagit slut”.
Ja västerländska företag håller just nu på gå under för att dom inte får handla billig gas till deras industri. Du verkar vara dåligt insatt.