2022-07-04, 14:53
Medlem
psaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Det pekar bara på omogenhet och noll känsla för ansvar. Hon är en barnunge mentalt helt enkelt.
Mediafolket håller stilen dessutom med rubriker när man kollar runt lite, "Powerkvinnor berättar om sina aborter" o dyl.
Dagens samhällsklimat
Citera
2022-07-04, 21:36
Medlem
Nu svarade Bianca angående en bild skulle vara retuscherad, att hon gått ner i vikt för hon mått dåligt. Känns så sorgligt på ett sätt att ha ”allt” men inte kunna njuta av det.
Citera
2022-07-04, 21:43
Medlem
Fialisans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissIs21
Nu svarade Bianca angående en bild skulle vara retuscherad, att hon gått ner i vikt för hon mått dåligt. Känns så sorgligt på ett sätt att ha ”allt” men inte kunna njuta av det.

Hon måste lämna den där patetiska killen bakom sig och hitta någon som älskar henne och behandlar henne väl. De är ju uppenbarligen inte bra för varandra. Han blev väl ihop med henne igen för att få reklam till sin restaurang. Tänk att hon kan få vem hon vill där ute, så väljer hon den där skiten.

Om han hade stake i sig skulle han lämna henne och låta henne fortsätta sitt liv och skaffa barn, som hon vill, med någon som är bra för henne. Ett jäkla svin den där jävla fjanten.
Citera
2022-07-04, 23:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fialisan
Hon måste lämna den där patetiska killen bakom sig och hitta någon som älskar henne och behandlar henne väl. De är ju uppenbarligen inte bra för varandra. Han blev väl ihop med henne igen för att få reklam till sin restaurang. Tänk att hon kan få vem hon vill där ute, så väljer hon den där skiten.

Om han hade stake i sig skulle han lämna henne och låta henne fortsätta sitt liv och skaffa barn, som hon vill, med någon som är bra för henne. Ett jäkla svin den där jävla fjanten.

Ja att hon vill ha barn har hon ju sagt själv och tror det skulle vara bra för henne. Lägga fokus på någon annan än sig själv hela tiden. Har dålig koll på hennes sambo, förutom att det varit slut rätt som det är.
Citera
2022-07-04, 23:34
Medlem
Mer.info.007s avatar
Trots hon lägger en massa tid och o pengar på sitt utseende, tycker jag hon ser sliten och äldre ut. Nästintill värre än en missbrukare. Nej det finns finare tjejer än hon man kan hitta och uppskatta
Citera
2022-07-04, 23:36
Medlem
Fialisans avatar
Citat:
Ja att hon vill ha barn har hon ju sagt själv och tror det skulle vara bra för henne. Lägga fokus på någon annan än sig själv hela tiden. Har dålig koll på hennes sambo, förutom att det varit slut rätt som det är.

Ja, de har ju haft ett av-och-på-förhållande i 8-9 år nånting. Sist hon gjorde abort ville ju hon ha barnet, men inte han... Tror absolut att det skulle vara bra för henne. Och hennes klocka tickar ju också. Hon blir 28 i år. De bråkar väldigt mycket, så pass att polis tillkallats av grannar, så... Inte hälsosamt.

Lär ju finnas många fina killar därute som kan ge henne det hon behöver.
Citera
2022-07-05, 05:55
Medlem
Tropexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fialisan
Ja, de har ju haft ett av-och-på-förhållande i 8-9 år nånting. Sist hon gjorde abort ville ju hon ha barnet, men inte han... Tror absolut att det skulle vara bra för henne. Och hennes klocka tickar ju också. Hon blir 28 i år. De bråkar väldigt mycket, så pass att polis tillkallats av grannar, så... Inte hälsosamt.

Lär ju finnas många fina killar därute som kan ge henne det hon behöver.

Säkert men hon lär vara svår, får killgissa, men slog inte hennes pappa hennes mor? Enligt skvallertidningarna iallafall. Alltså kanske det inte är så mycket vad hon behöver som vad hon kanske behöver ändra på själv. Men det är svårt sådant där som sitter djupt i psyket. Håller med dig om att det inte är hälsosamt iallafall med polis osv.
Citera
2022-07-05, 07:53
Medlem
Citat:

Citat:
"Jag har inte mått bra på flera månader nu vilket tyvärr resulterar sig i att jag gått ned en del i vikt. Jag har även blödande magsår sedan något år tillbaka vilket även det gör att man går ned i vikt”

Jag vet inte om det bara är jag som blir beklämd av denna läsning. Blödande magsår som 25-åring!?
Hon borde på riktigt varva ner, stänga av sociala medier och ta minst en månads-lång semester.
Tyvärr så tror jag inte att det kommer att ske. Tror inte att hon ser vad det är hon gör med sig själv.
Citera
2022-07-05, 08:01
Medlem
Hamsterbolls avatar
Citat:

Hon har inte ”allt”. Hon har en svår ätstörning som gör att hon spyr upp maten. Hon har magsår. Hon har så dåligt självförtroende att hon opererat brösten, tar botox, fyller läpparna och under ögonen. Hon har ingen bästa vän. Hon har en pojkvän hon bråkar så mycket med så grannar ringer polisen. Hennes pappa misshandlade hennes mamma. Föräldrarna är skilda.

Vad ”har” hon mer än kändisskap och pengar? En smal midja?

I hennes ålder hade jag två barn med en man som älskar mig, en stor familj som aldrig skulle slå varandra, en trygghet i mig själv och mitt utseende trots två graviditeter och ammande småbarn. Då kände jag på riktigt att jag var rik och hade ”allt”. Bianca har ingenting av värde.
Citera
2022-07-05, 08:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hamsterboll
Hon har inte ”allt”. Hon har en svår ätstörning som gör att hon spyr upp maten. Hon har magsår. Hon har så dåligt självförtroende att hon opererat brösten, tar botox, fyller läpparna och under ögonen. Hon har ingen bästa vän. Hon har en pojkvän hon bråkar så mycket med så grannar ringer polisen. Hennes pappa misshandlade hennes mamma. Föräldrarna är skilda.

Vad ”har” hon mer än kändisskap och pengar? En smal midja?

I hennes ålder hade jag två barn med en man som älskar mig, en stor familj som aldrig skulle slå varandra, en trygghet i mig själv och mitt utseende trots två graviditeter och ammande småbarn. Då kände jag på riktigt att jag var rik och hade ”allt”. Bianca har ingenting av värde.

Man kan väl aldrig veta vad som pågår inom nån annan person. Hon kanske också känner sig lycklig och som att hon har allt.
Bara för att hon skapat en image via sociala media betyder det inte att hon är den imagen som du målat upp. Det är ett jobb och ett sätt att få sympatier som funkar i dagens samhälle, igenkänning. Hon kan mycket väl vara fri från sitt förflutna.
Citera
2022-07-05, 09:04
Medlem
Hamsterbolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SpaceShip123
Man kan väl aldrig veta vad som pågår inom nån annan person. Hon kanske också känner sig lycklig och som att hon har allt.
Bara för att hon skapat en image via sociala media betyder det inte att hon är den imagen som du målat upp. Det är ett jobb och ett sätt att få sympatier som funkar i dagens samhälle, igenkänning. Hon kan mycket väl vara fri från sitt förflutna.

Visst fast nu skrev hon ju själv på Instagram att hon mått jättedåligt senaste tiden och har blödande magsår och att det är en av anledningarna till att hon är så mager.

”…jag har inte mått bra på flera månader” skriver hon. Ergo inte varit lycklig.
Citera
2022-07-05, 09:16
Avstängd
WTFSTHLMs avatar
Usch, jag mår sympatidåligt med Bianca

Hoppas verkligen hon tar tag i livet och får må bra, det är hon väl förtjänt. Ett litet lyckomoln finns iaf då hon ser ut att ha sexlusten kvar, hon har den där "jag är nyfiken och kåt" - blicken fortfarande.

Kanske skulle hon må bra av att få barn, minst tvillingar tror jag skulle passa henne. Jag skulle själv kunna ställa upp för den goda sakens skull, inte befrukta henne traditionellt eftersom min pålle inte skulle få plats i det lilla livet men hon skulle gärna få handmjölka mig i ett decilitermått och sen förse sig själv med typ en begagnad botoxspruta. Bara att hon hör av sig så styr vi upp det där geschwint och anonymt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in