2022-07-04, 13:16
Medlem
Gynekologstols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MeggieCleary
Varför är det så viktigt att få vara snuskgubbe?
Helt enkelt därför att det är en ganska mänsklig egenskap, eller ett slags handikapp om du så vill. Vidare så anser jag att delar av samhället har drabbats av en slags offerkult, där man i princip tävlar om vem som kan vara mest kränkt. Att till exempel bli kränkt av en dickpic från en helt okänd person är bara vrickat i min värld. Det är väl bara att radera den och sedan blockera personen om man tycker att det är så hemskt.
Citera
2022-07-04, 13:18
Medlem
Jobbar som skötare inom Rättspsykiatri där han "vårdar" just pedofiler, tidigare jobb inom Kriminalvården och hade sökt sig till en förskola som personlig assistent.
Intressant vilken påföljd han får nu.
Citera
2022-07-04, 13:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gynekologstol
Helt enkelt därför att det är en ganska mänsklig egenskap, eller ett slags handikapp om du så vill. Vidare så anser jag att delar av samhället har drabbats av en slags offerkult, där man i princip tävlar om vem som kan vara mest kränkt. Att till exempel bli kränkt av en dickpic från en helt okänd person är bara vrickat i min värld. Det är väl bara att radera den och sedan blockera personen om man tycker att det är så hemskt.
Lika mycket ett handikapp eller egenskap som det är det att vara rånare, en mördare, hundvalptorterare osv.
Citera
2022-07-04, 13:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf
Nej, det handlar om våldtäkt mot barn.

Jag har inga sympatier för dessa män inte så mycket för Dumpen heller. Vad jag förstått så sysslar Dumpen med ren brottsprovokation. Sen vet jag inte hur Dumpen går tillväga. Ponera att brottsprovokation vore en godtagbar grund för åtal i en domstol i Sverige så är det väl tveksamt om någon som bestämmer en träff för sexuellt umgänge med någon som utger sig för att vara en 14-årig flicka, men som i egentligen är en fullvuxen man eller kvinna, begått något brott?
Citera
2022-07-04, 13:26
Medlem
MeggieClearys avatar
Citat:

Det handlar inte om din värld.
Det handlar om barn och ungas värld.
Citera
2022-07-04, 13:31
Medlem
Gynekologstols avatar
Citat:
Det handlar inte om din värld.
Det handlar om barn och ungas värld.
Jag har också varit ung, och jag tyckte likadant på den tiden. Dessutom så händer det att min dotter och hennes väninnor får den typen av bilder, och de verkar mest se det som spam. Ingen av dem har någonsin verkat särskilt upprörd. Jag tror att det är en ganska liten grupp som inte bara klickar bort snuskgubbarna, därav att jag skrev att delar av samhället deltar i offerkulten.
Citera
2022-07-04, 13:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fantomsmurfen
Jag har inga sympatier för dessa män inte så mycket för Dumpen heller. Vad jag förstått så sysslar Dumpen med ren brottsprovokation. Sen vet jag inte hur Dumpen går tillväga. Ponera att brottsprovokation vore en godtagbar grund för åtal i en domstol i Sverige så är det väl tveksamt om någon som bestämmer en träff för sexuellt umgänge med någon som utger sig för att vara en 14-årig flicka, men som i egentligen är en fullvuxen man eller kvinna, begått något brott?
Nja att lägga över skulden på dumpen och kalla det för brottsprovokation tycker jag är fel. Personen som blir utsatt för dumpen har haft ett val att avsluta konversationen när dom får veta att det är ett barn dom tror sig chatta med, då tror jag inte att dumpen skulle göra något. Men om personen fortsätter att skriva trots att denna får information om att den andra kan vara ett barn, då får man skylla sig själv.
Citera
2022-07-04, 13:35
Medlem
MeggieClearys avatar
Citat:
Jag har också varit ung, och jag tyckte likadant på den tiden. Dessutom så händer det att min dotter och hennes väninnor får den typen av bilder, och de verkar mest se det som spam. Ingen av dem har någonsin verkat särskilt upprörd. Jag tror att det är en ganska liten grupp som inte bara klickar bort snuskgubbarna, därav att jag skrev att delar av samhället deltar i offerkulten.
Det handlar inte bara om dej och din familj.
Det finns andra människor också.
Citera
2022-07-04, 13:36
Medlem
okok1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf
Nej, det handlar om våldtäkt mot barn.
Den 50-åriga knarkaren som skriver med dessa är inget barn.
Citera
2022-07-04, 13:37
Medlem
Gynekologstols avatar
Citat:
Det handlar inte bara om dej och din familj.
Det finns andra människor också.
Min dotters väninnor tillhör inte min familj.
Citera
2022-07-04, 13:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BeachBob
Både M och S är nu öppna för kemisk kastrering för dömda våldtäktsmän. Är ganska säker på att den diskussionen är effekter av Dumpen. KD och Ebba Busch vill se 25 års fängelse för grov våldtäkt och livstids fängelse för grov våldtäkt mot barn. Nu börjar vi komma framåt. Vad säger ni som hatar dumpen och tycker att den är stigmatiserad mot pedofiler. Detta är ju precis vad Sveriges partier gör i dessa uttalande när dom vill ha hårdare krav på sexbrottslingar och pedofiler.

Att det är korkat valfläsk som inte kommer att ha någon effekt mot sexuella övergrepp mot barn.

Men sure, nog lurar det folket som gillar dumpen.
Citera
2022-07-04, 13:41
Medlem
Något jag tycker är anmärkningsvärt men också helt jävla häpnadsväckande är att majoriteten om inte alla som åker dit på dumpen.se verkar ju vara etniska svenskar 🤔 hur tänker de etniska svenskarna om detta? Är detta en normal läggning bland den etniska svensken? Vore intressant och få höra svaren 🦻🏼
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in