2022-07-04, 01:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Qvissla
Här finns hela truppen listad.

https://www.habroif.se/templates/fog...px?flid=286978

Skulle kunna vara tredje namnet uppifrån E.B.
Finns en M.B 49 år i Valbo. E.B spelade i Valbo FF förra säsongen.
Citera
2022-07-04, 02:02
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Qvissla
Skulle kunna vara tredje namnet uppifrån E.B.
Finns en M.B 49 år i Valbo. E.B spelade i Valbo FF förra säsongen.

Så är det nog. E.B. finns inte heller listad på birthday/upplysning/ratsit, vilket man inte gör om man är under 16.
Citera
2022-07-04, 02:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Så är det nog. E.B. finns inte heller listad på birthday/upplysning/ratsit, vilket man inte gör om man är under 16.

Precis.

Oavsett vilka det är som så tragiskt förolyckas så går mina tankar till nära och kära.
Citera
2022-07-04, 02:57
Medlem
MuppEms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HelgeBuk
Ingen minibuss, en privatägd buss, dvs antagligen en buss ombyggd till husbil.

Bara några km tidigare tog mitträcket slut... Det är ju lätt hänt att man svär över dessa jäkla mitträckesvägar när man ligger långt bak i en kö, men i det här fallet hade det antagligen räddat två liv.

Å andra sidan är det "bara" 80 där olyckan skedde, och en fartkamera inte så långt innan.
Men olyckan verkar ha skett på ett krön med dålig sikt, många gör helt galna omkörningar där så är ett under att det inte varit fler allvarliga olyckor på samma plats.
Citera
2022-07-04, 03:04
Medlem
Så fruktansvärt tragiskt 💔
Citera
2022-07-04, 03:05
Medlem
på väg hem från fotbollscup enligt media
dålig omkörning?

vet bara hur det känns att förlora en familjemedlem

två på en gång måste vara helt brutalt, ännu värre om farsan satt vid ratten och överlevde
Senast redigerad av falurouge 2022-07-04 kl. 03:08.
Citera
2022-07-04, 04:08
Medlem
existensexcesss avatar
Så oerhört tragiskt. Mina tankar går ut till de anhöriga i denna svåra stund. Kan inte ens föreställa mig vilken sorg ni går igenom just nu.
Citera
2022-07-04, 04:12
Medlem
Ledsamt, kanske mest för de i familjen (far och ev övriga barn) som inte satt i bilen och sörjer nu. :/
Citera
2022-07-04, 05:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pumbaj
Namn?

Glöm att jag går ut med det här
Citera
2022-07-04, 06:34
Medlem
Sjukt att det sker en olycka där ändå.
Undra vad som hände
Citera
2022-07-04, 08:55
Medlem
tdlefnierreguss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnLitenkille
Sjukt att det sker en olycka där ändå.
Undra vad som hände

Mest troligt en omkörning på fel plats och tillfälle. Jag spenderar en del tid ute på vägarna och det finns många som gör helt galna omkörningar i kurvor och backkrön utan att kunna se om det kommer någon i motsatt riktning. Dessa är oftast inte direkt stressade utan kör alltid om folk och man kan se ibland att de kör om flera bilar i panik för att någon mil senare se dem svänga in på en bensinstation. Sen blir man omkörd igen efter några mil av samma förare
Citera
2022-07-04, 08:58
Medlem
tdlefnierreguss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HelgeBuk
Ingen minibuss, en privatägd buss, dvs antagligen en buss ombyggd till husbil.

Bara några km tidigare tog mitträcket slut... Det är ju lätt hänt att man svär över dessa jäkla mitträckesvägar när man ligger långt bak i en kö, men i det här fallet hade det antagligen räddat två liv.

Privatägd buss kan väl vara vilken buss som helst antar jag. Det är flera fotbollscuper den här helgen så det är en del bussar med fotbollsungdomar ute på vägarna. Nu vet jag inte vad som menas med privatägd men de kanske inte menar en vanligt länstrafikbuss eller stadsbuss
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in