2022-07-03, 15:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av norrrrrmannn1
Er det noen som er tiltalt?

Hvorfor henger du deg opp i en skrivefeil når du vet at det er en skrivefeil?
Citera
2022-07-03, 16:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av norrrrrmannn1
Er det noen som er tiltalt?

Der var du igjen ja, fint av vi har noen som leser korrektur her på linken. Har nå rettet opp til Siktelsen, håper du forstår hva jeg mener hvis det skulle gjenta seg. Men tiltalen kommer, da blir det enklere for oss begge✌️😎
Citera
2022-07-03, 16:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Troverdig
Jeg avgir ingen forklaring, jeg vurdere og tenker på samme måte som alle andre involverte i denne saken. Ja, jeg er 100% overbevist om at politiets siktelse er korrekt, men den åpner jo også for at TH er medskyldig i drap. Dette betyr i klartekst at han har bestilt drapet, men ikke utført det selv. Min teori er at han har utført det selv, men da med hjelp til alibi. Uansett vil straffeutmålingen for dette være den samme for TH sin del, og eventuelle medhjelpere vil også få en svært streng straff🧐

Når du ikke vet om TH har bidratt med noe selv til denne forbrytelsen, eller om han har hatt medhjelpere, så forteller dette at du har konkludert på svært spinkelt grunnlag.

Du forstår vel at TH kan være uskyldig selv om han har hatt ekteskapsproblemer, og har vært en dårlig ektemann?
Citera
2022-07-03, 16:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lorentsen
Når du ikke vet om TH har bidratt med noe selv til denne forbrytelsen, eller om han har hatt medhjelpere, så forteller dette at du har konkludert på svært spinkelt grunnlag.

Du forstår vel at TH kan være uskyldig selv om han har hatt ekteskapsproblemer, og har vært en dårlig ektemann?

Vel, min konklusjon er en av to, basert på siktelsen, begge involverer TH, og straffeutmålingen er den samme. Det du sier om ekteskapsproblemer og dårlig ektemann er en gigantisk underdrivelse, bare så det er sagt, da kan du ikke ha fulgt med i timen. Jeg konkluderer forøvrig ikke på spinkelt grunnlag, og forstår derfor ikke at TH kan være uskyldig i dette, og det er jeg faktisk ikke alene om🧐
Citera
2022-07-03, 17:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skaanseth
Avhørsreferatene som han nekter å skrive under på. Men så er det jo heldigvis lydopptak av det hele.
Ja heldigvis, for da ser vi at referatene er like feil som din og NRKs skrevne tekst av det han sier i lydopptakene

NRKs tekst (FB) Norge - Anne-Elisabeth Falkevik Hagen kidnappet, krav om 9 mill euro, 2018-10-31

Din tekst (FB) Norge - Anne-Elisabeth Falkevik Hagen kidnappet, krav om 9 mill euro, 2018-10-31
Citera
2022-07-03, 17:20
Medlem
Citat:
Vel, min konklusjon er en av to, basert på siktelsen, begge involverer TH, og straffeutmålingen er den samme. Det du sier om ekteskapsproblemer og dårlig ektemann er en gigantisk underdrivelse, bare så det er sagt, da kan du ikke ha fulgt med i timen. Jeg konkluderer forøvrig ikke på spinkelt grunnlag, og forstår derfor ikke at TH kan være uskyldig i dette, og det er jeg faktisk ikke alene om🧐

Det er to vidt forskjellige ting å bevise at TH selv har utført forbrytelsen, eller å bevise at noen andre har utført den på vegne av TH. Forstod du ikke poenget til Kva om at så lenge en bestilt kidnapping/drap er et alternativ, kan heller ikke en reell kidnapping utelukkes?

Det hjelper heller ikke om TH er ondskapen selv. Han kan allikevel være uskyldig i akkurat denne saken.
Citera
2022-07-03, 17:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LH07
Det var feil på båndopptakeren så vet ikke
Spole knappen på båndopptakeren virker tydeligvis ikke. Det er derfor avhørsrapportene er feil skrevet. Prøv selv å skrive ned det TH sier i et lydopptak, uten å spole tilbake hundre ganger.

https://www.nrk.no/video/se-hele-intervjuet-med-tom-hagen_2009e3c7-0031-4609-9019-b56948fa9d4d
Citera
2022-07-03, 17:30
Medlem
Citat:
Det har ikke noe med sakens utvikling å gjøre, det er kun basert på normale stillingsendringer innad i politiet med bakgrunn i personlige ønsker om karrierevalg og skifte av jobb. Dette skjer i alle firmaer over tid🧐

13. mai 2020 Hagen-barna vil at politietterforskerne byttes ut https://www.aftenposten.no/norge/i/lAqjaA/hagen-barna-vil-at-politietterforskerne-byttes-ut

15. august 2020 Påtaleansvarlig i Hagen-saken bytter jobb https://www.nettavisen.no/nyheter/pataleansvarlig-i-hagen-saken-bytter-jobb/s/12-95-3424005773
Citera
2022-07-03, 17:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skaanseth
Iskald og følelsesløs. Han har blitt beskrevet av en forretningspartner som fullstendig sympatiløs.
Men det ser man jo egentlig hele veien. Vil ikke kjøpe leilighet til sin egen sønn, selv om 5 millioner er så lite at han knapt vil merke det. En gnien fan. Leie inn svart polakker for å fikse på huset når man har en formue på 2 milliarder, istedetfor å få det utført profesjonelt med f.eks. Byggmakker el.
Han vil ikke kjøpe bil til verken sønnen eller kona.
Den Ford Focus som sønnen kjørte var vel registrert på firmaet hvis jeg husker rett av hva som kom frem her. Sikkert for å ha en slags kontroll på han. Hvis han ikke danser etter hans pipe, så kan han ta bilen ifra han når som helst. Ford Focusen var den som TH kjørte rundt i mens politiet hadde hans Citroen i beslag. Så byttet han inn den Focusen og tok ut en Ford Kuga. Kanskje for at hele Norge fikk vite at han kjørte rundt i en gammel bulkete billigbil.
Årsaken til at han har to tusen milliarder kroner og du ikke har det. Er at han ikke bruker kronene som du. Mens hele landet sliter med strømregningene, tjener han millioner på strømsalg.
Senast redigerad av OleStoltenberg 2022-07-03 kl. 18:03.
Citera
2022-07-03, 18:24
Medlem
Skaanseths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OleStoltenberg
Ja heldigvis, for da ser vi at referatene er like feil som din og NRKs skrevne tekst av det han sier i lydopptakene

NRKs tekst (FB) Norge - Anne-Elisabeth Falkevik Hagen kidnappet, krav om 9 mill euro, 2018-10-31

Din tekst (FB) Norge - Anne-Elisabeth Falkevik Hagen kidnappet, krav om 9 mill euro, 2018-10-31

NRKs tekstmaskin kan vel feile av og til. Men man hører jo hva som blir sagt.
Hva mener du som ble sagt da?
Citera
2022-07-03, 18:24
Medlem
Hvis forbrytelsen fant sted mellom 09:14 og 10:07 kan vi bare glemme at det var TH som utførte forbrytelsen. At han bestilte forbrytelsen rimer ikke med de uhyre detaljerte og kompliserte forberedelsene som fant sted forut for forbrytelsen.
Citera
2022-07-03, 18:27
Medlem
Skaanseths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OleStoltenberg
Årsaken til at han har to tusen milliarder kroner og du ikke har det. Er at han ikke bruker kronene som du. Mens hele landet sliter med strømregningene, tjener han millioner på strømsalg.

Tar ikke så seriøst en som ikke engang forstår dette med komma, stor bokstav og punktum.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in