Citat:
Ursprungligen postat av
Lasseliten2
Vet inte, känner ingen kaninkokerska.
Och du, jag är jag och ingen annan så att du vet!
Citat:
Ursprungligen postat av
Lasseliten2
Ledsen, men då har du ej läst mina inlägg och ej heller förstått.
Föga förvånande dock.
Citat:
Ursprungligen postat av
Lasseliten2
Har jag någonsin förnekat att hon sköt Emil? Svar Nej.
Har jag någonsin förnekat hennes skuld? Svar Nej.
Plocka fram det omgående tack!
Ursäkta om jag frågar dig nu, men är du helt dum i huvudet? Jag menar, det är upp till 112 operatören att försöka hålla henne på tråden så länge som möjligt, för det underlättar väldigt många saker. Vad spelar det för roll vad hon pratar om då, så länge hon bara pratar och stannar på linjen. Trodde faktiskt du kunde förstå det, men tydligen inte. Och Lydia var ju självklart i chock den tiden, och då babblar man på, antingen det eller sitter man helt tyst.
Jo, jag tror fortfarande på att hon hade en psykos vid tillfället då det förklarar väldigt mycket i hennes beteende. Det är något du inte kan uttala dig om eftersom du inte känner henne och vet hur hon är normalt sätt.
Ledsen, men du har inte den blekaste aning om vad hon tror eller trodde. Eller har du helt plötsligt pratat med Lydia nu? Varför har du gjort det när du tycker hon är den vidrigaste personen som finns m.m.
Vilken del var det DU inte förstod av mitt inlägg om Lydias sätt att "hjälpa polisen"?
Du har flera gånger upprepat samma sak, vars innebörd går ut på att du (och 1-2 till i denna flashbacktråd) är de enda som känner Lydia, har träffat Lydia, har pratat med Lydia osv..
Jättebra, jag mfl har förstått att det är vad ni tror, men den enda som vet vad som är sant, är Lydia Barth själv, eller hur? Såvida hon inte drabbats av micropsykoser som läkevetenskapen inte upptäckt ännu? Jag skulle snarare kalla det för humbug, skitsnack.
Lydia Barth övervakades från inhämtning vid Emils hus. HON VAR INTE PSYKOTISK.
Bara en väldigt tragisk person som valde att sätta ett skott i bröstet när hon fick ett nej.
Jag kände inte Lydia, har ingen önskan om att lära känna Lydia, befattar mig inte med människor som accepterar människor som Lydia och jag har inte blivit brädad av någon gällande troféer likt Lydia Barth, det är ingen vinst i mina ögon, men uppenbarligen i dina ögon.
Om man outar sig lite i tråden, personligen har jag inte jägarexamen, ej heller vapenlicens, eftersom jag inte har något intresse av jakt. Jag handlar mitt kött i affären.
Jag har inte barn med tre olika partners, vilket är en bedrift, då Lydia är en kvinna som måste bära barnet och rent biologiskt inte kan göra barn hur ofta som helst, till skillnad mot en man.
Jag har inte tre kraschade äktenskap i bagaget.
Jag nyttjar inte alkoholhaltiga drycker, ej tobak i alla dess former, ej heller vad som i Sverige klassas som droger/kalla det vad du vill.
Åter till början av mitt inlägg, Lydia Barth ringde 112, beklagade sig och la på.
Sen ringde hon till den som brukar hjälpa henne när hon "skitit i det blå skåpet".
Med denne person talade och avgrundsbrölade hon länge.
DET RESULTERADE I ATT 112 INTE KUNDE NÅ HENNE, KOMMA I KONTAKT MED HENNE FÖR ATT FÅ MER INFORMATION OCH KUNNA SE TILL ATT RÄTT INSTANSER KOM TILL PLATSEN!
När hon la på, uppmanad av sin räddare i nöden, Mr Perfect, enligt vissa här i tråden, så kunde 112 ringa tillbaks till henne och få kontakt med henne.
Har det inte slagit dig någon gång, om man nu bortser från att normala människor inte skjuter andra till vardags om ens någonsin, att om Lydia talat med 112 och sagt vart hon var, att hon ensam sköt ett dödande skott, att hon låst in vapnet och går ut och lägger sig på mage med händerna på ryggen, så hade Emil fått hjälp snabbare och kanske överlevt.
Istället kom polis till platsen, agerade combatpoliser som inte visste hur många gärningsmän eller vapen som fanns på platsen, så de var tvungna att söka av platsen och säkra för att blåljuspersonalen säkert skulle kunna köra fram.
FATTAR DU INTE DET?!