2022-07-03, 11:45
Medlem
Nu vet vi ju inte hur aktivt killen uppvaktade henne?
En 14 årig kille är definitivt könsmogen och kan inte uppvakta tjejer i sin egen ålder utan att själv begå lagbrott.

Att saken nu blev offentlig och manglas över hela världen skadar nog mer än själva akten.

Att en 14-årig kille vill ligga är faktist naturligt. Att en tjej i den åldern inte vill det är också naturligt.
Senast redigerad av Mypointis 2022-07-03 kl. 11:50. Anledning: Skrivfel
Citera
2022-07-03, 13:12
Medlem
Detta får mig att undra...

Om kvinnan särar på benen i V ställning och bara ligger där, så att pojken får ta initiativet att gå in och plöja, klassas det som våldtäkt då?

Jag menar det enda avsiktliga hon gjort är att sära på benen, resten är pojkens initiativ.

Borde väl vara endast blottningstraff då om något?
Citera
2022-07-03, 14:36
Medlem
Fyfan, en rejält bristande överläpp hos kärringen. Kalla kårar när jag tänker på pedofiltanten
Citera
2022-07-03, 14:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tjackovatten
Fyfan, en rejält bristande överläpp hos kärringen. Kalla kårar när jag tänker på pedofiltanten
Åja, hade du varit där med din flagga i topp, så hade nog inte ens du sagt nä..
Citera
2022-07-03, 14:50
Medlem
L.Kollbergs avatar
Oavsett om pojken var med på noterna eller inte, så är han 14 och inte 16 eller 18 eller vad nu den legala åldern i Australien är. Kvinnan ska inte knulla en 14-årig kille även om han kanske nu skryter att han har knullat en het MILF. Vi kan inte stifta lagar som gäller bara för kvinnor eller bara för män.
Citera
2022-07-03, 16:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissDecibella
Förminskar absolut inte brottet, men jag undrar som sagt om det var en kille hon kände sedan innan och visste om att han bara var just 15, eller en hon stötte på i fyllan och villan och han var okänd för henne?

Jag vill se dig försöka ge exakt samma förklaring om en vuxen man gjorde så mot en 14 årig flicka.

HON KANSKE VAR FULL OCH INTE VISSTE VEM HAN VAR HOHO.. Eller hon kanske är bara en pedofil jävel din idiot??

Det är så patetiskt att se hur vissa här är så desperata till att försöka hitta ursäkter och bortförklaring till varför hon kunde ha gjort så men ser inte det uppenbarliga svaret framför sig vilket är att hon är en pedofil, punkt, precis som en man som har 'sex' med en 14 årig flicka. Men om det är en äldre kvinna, särskild om hon är attraktiv, då blir plötsligt denna anledning mer suddig.

Och dem som säger, 'vad är problemet för att om dem var 14 år så hade dem lätt viljat knulla', ja det är enkelt att säga så som en vuxen man när du har absolut ingen anning vad du hade viljat som en 14 åring samt vetta vad för konskevenser detta skulle göra på ditt psyke och välmående efteråt. En 14 årig pojke är fortfarande ett omoget barn, mer så än en 14 årig flicka till och med, vilket gör det mycket enklare för en vuxen att kunna manipulera barnet att göra saker som dem kanske inte hade gått med på om dem var tillräckligt mogna och vuxna nog att förstå hela situationen dem håller på ta sig in till och därmed ge ett ordentligt samtycke.
Senast redigerad av woaah 2022-07-03 kl. 16:17.
Citera
2022-07-03, 17:41
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Qnazzibo65
Om du någon gång får en dotter som knullar med en 50årig man när hon är 14, hur kommer du ställa dig till det?

Då hade jag halshuggit mannen och satt huvudet på en påle på närmaste torg, sedan pissat på det tills polisen hämtade mig. Hade det varit min son som gjorde det med en 50-årig snygg kvinna hade jag blivit enormt stolt, köpt en present och berömt honom.

Så stor skillnad är det mellan pojkar och flickor. Du behöver inte låtsas. Det är biologiskt och ingen lag eller propaganda kommer någonsin att kunna ändra på det.
Citera
2022-07-03, 19:31
Medlem
MissDecibellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av woaah
Jag vill se dig försöka ge exakt samma förklaring om en vuxen man gjorde så mot en 14 årig flicka.

HON KANSKE VAR FULL OCH INTE VISSTE VEM HAN VAR HOHO.. Eller hon kanske är bara en pedofil jävel din idiot??

Det är så patetiskt att se hur vissa här är så desperata till att försöka hitta ursäkter och bortförklaring till varför hon kunde ha gjort så men ser inte det uppenbarliga svaret framför sig vilket är att hon är en pedofil, punkt, precis som en man som har 'sex' med en 14 årig flicka. Men om det är en äldre kvinna, särskild om hon är attraktiv, då blir plötsligt denna anledning mer suddig.

Och dem som säger, 'vad är problemet för att om dem var 14 år så hade dem lätt viljat knulla', ja det är enkelt att säga så som en vuxen man när du har absolut ingen anning vad du hade viljat som en 14 åring samt vetta vad för konskevenser detta skulle göra på ditt psyke och välmående efteråt. En 14 årig pojke är fortfarande ett omoget barn, mer så än en 14 årig flicka till och med, vilket gör det mycket enklare för en vuxen att kunna manipulera barnet att göra saker som dem kanske inte hade gått med på om dem var tillräckligt mogna och vuxna nog att förstå hela situationen dem håller på ta sig in till och därmed ge ett ordentligt samtycke.

”Pedofil” är väl ändå inte rätt benämning?

https://sv.m.wikipedia.org/wiki/Hebefili
Citera
2022-07-03, 19:35
Medlem
BorgeHs avatar
Kvinnan måste varit drypande våt i busken. Enligt artikeln skulle de haft sex 4 gånger under 24 timmar.

Undrar hur bakgrunden var? Var pojken verkligen 14 år, eller var det en av de vi ser i våra skolor som sägs vara ”14” år men säger på sitt Facebook-konto att de i själva verket är 25 år? Bodde de ihop ett dygn? Pojkens föräldrar måste undrat var han var. Det måste ha varit någon form av ömsesidighet i det hela, annars hade väl pojken rymt?

Hur fick polisen reda på det hela? Hade pojken skrutit inför sina kompisar och någon avundssjuk kompis skvallrat?

Men jag tror inte en enda 14-årig pojke hade tackat nej om denna kvinna stuckit ned handen i deras byxor och tagit ett grepp om salamin....
Citera
2022-07-03, 19:37
Medlem
Jack-Ryans avatar
En så liten turgubbe!
Citera
2022-07-03, 19:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av redlineoffside
Då hade jag halshuggit mannen och satt huvudet på en påle på närmaste torg, sedan pissat på det tills polisen hämtade mig. Hade det varit min son som gjorde det med en 50-årig snygg kvinna hade jag blivit enormt stolt, köpt en present och berömt honom.

Så stor skillnad är det mellan pojkar och flickor. Du behöver inte låtsas. Det är biologiskt och ingen lag eller propaganda kommer någonsin att kunna ändra på det.
Precis som. en äkta svenne betacuck.
Både du och jag vet att du aldrig skulle våga gå på mannen som satte på din 14åriga dotter.
Citera
2022-07-03, 23:08
Medlem
Voloteas avatar
Snygg är hon
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in