2022-06-30, 13:18
Medlem
StazyLores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JojjeMeduza
Fast det mesta med dem är väl egentligen bootlegs, men kul att det även släpps på LP.
Ja typ eller hembrännt åtminståne 🪰😋
Citera
2022-07-03, 04:01
Medlem
Någon som vet vart jag kan streama låten Polis fick käka skit?? Har inte hört den sedan ca 1999 men minns den som extremt melodisk och catchy.

Vad jag minns var ett tungt riff på synthen och texten typ:

- Han fick käka skiiiiiiiiit, polis fick käka skiiiiiiiit osv osv. Den blev lite tyngre och mer progressiv under andra halvan med lite growl och mer metalinspirerad men helt klart bättre än dom stora
Låtarna typ Bajs i Bastun och Astrid Lindgren mördade Olof Palme osv
Citera
2022-10-05, 02:37
Bannlyst
Var kan man hitta låten där de endast sjunger ordet "bajs bajs bajs bajs" hela låten?
Citera
2023-03-22, 11:21
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Nu kommer jag lite sent in här. Men om ni såg Torpet som gick på tv för några veckor sedan, så sjöng den där vegan-araben (som säkert också är bög) Bajs I Bastun.
Citera
2023-12-19, 22:31
Medlem
Livshacks avatar
Vet någon hur man bäst kommer i kontakt med tunnan och moroten? Känns som de gått under radarn lite och hade varit jävligt kul om de kunde spela live igen!
Citera
2024-01-14, 16:28
Medlem
akutaccents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Livshack
Vet någon hur man bäst kommer i kontakt med tunnan och moroten? Känns som de gått under radarn lite och hade varit jävligt kul om de kunde spela live igen!

Är deras identiteter kända?
Citera
2024-01-17, 08:25
Medlem
KukKluxKlans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Livshack
Testa kontakta Bjarne Biceboeg på facebook om du har, det är tunnans officiella konto 🐸
Citera
2024-03-15, 18:37
Medlem
roombaclocks avatar
gör tunnan och moroten ens musik längre? alla deras senaste skivor verkar vara bara samlingar av deras gamla låtar
Citera
2024-03-30, 15:57
Medlem
Hallhyttas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av roombaclock
gör tunnan och moroten ens musik längre? alla deras senaste skivor verkar vara bara samlingar av deras gamla låtar
Den här är väl ny-ish. Ai-versioner av deras gamla låtar.

https://www.youtube.com/watch?v=oZOhAe9VGkA&list=OLAK5uy_nh1WObOpLmVR5T4ia sOwjLEFWZKLPDFgY
Citera
2024-04-05, 08:08
Medlem
roombaclocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hallhytta
Den här är väl ny-ish. Ai-versioner av deras gamla låtar.

https://www.youtube.com/watch?v=oZOhAe9VGkA&list=OLAK5uy_nh1WObOpLmVR5T4ia sOwjLEFWZKLPDFgY
aha, så tunnan och moroten har också hoppat på AI tåget
Citera
2024-04-07, 17:34
Medlem
roombaclocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av carolas_manager
Någon som vet vart jag kan streama låten Polis fick käka skit?? Har inte hört den sedan ca 1999 men minns den som extremt melodisk och catchy.

Vad jag minns var ett tungt riff på synthen och texten typ:

- Han fick käka skiiiiiiiiit, polis fick käka skiiiiiiiit osv osv. Den blev lite tyngre och mer progressiv under andra halvan med lite growl och mer metalinspirerad men helt klart bättre än dom stora
Låtarna typ Bajs i Bastun och Astrid Lindgren mördade Olof Palme osv
Försök att gå på bajs.dk med Wayback Machine, borde finnas där
Citera
2024-05-03, 19:44
Medlem
PeterJihadis avatar
"Spanar in rövar gör vi, vi är bögar som har HIV."

Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto