2022-07-01, 20:14
  #9589
Medlem
hazenectars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DroidBishop
Nu råkar det ju vara så att jag har prickat alla i förväg, precis som du efterfrågat. Men whatever

Du kan ju ha identifierat nivåerna korrekt men sen fuckat up det ändå, så återigen: Hur har du rent konkret tradeat nivåerna du angav?
Citera
2022-07-01, 20:21
  #9590
Medlem
DroidBishops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hazenectar
Du kan ju ha identifierat nivåerna korrekt men sen fuckat up det ändå, så återigen: Hur har du rent konkret tradeat nivåerna du angav?
17.6 long, 21.6 short. Tagit profits på båda.

Oviktigt vad jag gör. Jag vill bara införa lite perspektiv till allt skitsnack om fundamentals & hodl hit och dit. Faktum är att om man inte köpt in sig på groteskt låga nivåer för 10 år sen, så är chansen att göra pengar extremt låg i dagsläget. Hodl argumentet är mer eller mindre dött.

Det spelar ingen roll vad priset på vara X är. Det går att göra pengar ändå och klara sig fint i inflation och kristider. Just sayin
Citera
2022-07-01, 20:22
  #9591
Medlem
hazenectars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Papper1512
Tesla kan gå i konkurs. Btc-protokollet kan inte förstöras.

Sen kan man spekulera i sannolikheter men det jag skrev ovan är sant. Att som du skriver, att alla aktier är oförstörbara men att bitcoinprotokollet kan ”försvinna hur lätt som helst”[sic] är inte sant.

Att folk tappar bort nycklarna till sina btc är knappast systemhotande. Tvärtom ökar då värdet för alla andra.

Pappret har rätt i vanlig ordning, givetvis är ett decentraliserat blockkedjeprotokoll baserat på open-ledger teknik ingenting som kan försvinna "hur lätt som helst".

Citat:
Ursprungligen postat av Papper1512
Jag kan också markera toppar och dippar i en graf. Får jag cred då? Eller har du och ”the confermator” patent på det?

Confermator har fortfarande inte haft ett enda rätt. Du däremot har faktiskt prickat typ 25% rätt. Förvisso 75% fel men ändå. Om du counter-tradear dig själv kommer du göra pengar.

Får mig alltid ett skratt när jag läser dina inlägg riktade till "The confermator" och dom andra sopprötterna som leker daytraders i tråden. Bäst vore om dom skapade egna trådar där alla trades redovisades till punkt och pricka, annars är det tyvärr inte ett piss intressant att följa.
Citera
2022-07-01, 20:30
  #9592
Medlem
hazenectars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DroidBishop
17.6 long, 21.6 short. Tagit profits på båda.

Oviktigt vad jag gör. Jag vill bara införa lite perspektiv till allt skitsnack om fundamentals & hodl hit och dit. Faktum är att om man inte köpt in sig på groteskt låga nivåer för 10 år sen, så är chansen att göra pengar extremt låg i dagsläget. Hodl argumentet är mer eller mindre dött.

Det spelar ingen roll vad priset på vara X är. Det går att göra pengar ändå och klara sig fint i inflation och kristider. Just sayin

Motivera gärna rent konkret varför hodl-argumentet är utdött, är det för att priset precis har gjort en correction på 75% som flera gånger tidigare i Bitcoins historia?
Det är som bekant den med längst tidshorisont som i slutändan ror hem dom största vinsterna. Du lyckas säkert med en del trades tills priset gör en 360 och printar en grön dildo på 10k över en natt. Då sitter du och Madzen i stables och undrar vad som hände.
Citera
2022-07-01, 20:36
  #9593
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DroidBishop
Kom igen nu. Lite mer erkännande kan man väl ändå få här i svenneland? Jag gav er 17.6, 21.6, och 18.6 med en högsta differens på $280 på bara en. De andra två till mer eller mindre dollarn

Bow to yer king sers
När folk inser vad vi håller på med så kommer du få Cred.

Du har min cred.

Till tidigare inlägg.
Sanna mina ord, jag gör det med dina
Citera
2022-07-01, 20:38
  #9594
Medlem
DroidBishops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hazenectar
Motivera gärna rent konkret varför hodl-argumentet är utdött, är det för att priset precis har gjort en correction på 75% som flera gånger tidigare i Bitcoins historia?
Det är som bekant den med längst tidshorisont som i slutändan ror hem dom största vinsterna. Du lyckas säkert med en del trades tills priset gör en 360 och printar en grön dildo på 10k över en natt. Då sitter du och Madzen i stables och undrar vad som hände.
För 95% av folk som funderar på bitcoin anno 2022 är hodl utdött. Men allt är relativt, visst kan de göra några gånger pengarna om de håller i x antal år. Men knappast något revolutionerande life changing money som när det väl begav sig. Den tiden är nog över. Om man inte vill casinospela på något shitcoin givetvis.

Jag har stops på plats i varje trade jag tar och blir därmed inte rekt eller funderar vad som hände. För mig är det oviktigt om BTC är värt $100 000 eller $1

Är dock lite smått orolig för Tether
Citera
2022-07-01, 20:39
  #9595
Medlem
DroidBishops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av crYptOiLLumUnATi
När folk inser vad vi håller på med så kommer du få Cred.

Du har min cred.

Till tidigare inlägg.
Sanna mina ord, jag gör det med dina
Duger för mig haha
Citera
2022-07-01, 20:47
  #9596
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DroidBishop
Duger för mig haha
Mig med

Men detta skall tilläggas.

Ingenting är 100% säkert.

MM kan extenda rangen nedåt med en stophunt, ca 16k.

Men jag kommer låta den här tradek rulla. Jag tar förlusten om det är så. Risk reward är på våran sida.

Trevlig semester alla, hoppas detta hjälper er lite.

Varning är också att inte lita på någon på youtube etc. Krypto marknaden är toxic, folk pumpar nyheter för att fylla sina egna bags. Det är ni mot dem, Kom ihåg det.

Staten kan försöka reglera krypto hur mkt dem vill.
Ta reda på vad krypto är från första början.

Bankerna är inte för vårat bästa.
Krypto är åt folket

Det räcker så.

Mvh Bahamas vi hörs gubbar skriv dm om ni vill något jag drar nu.

27 öl senare.
Citera
2022-07-01, 21:28
  #9597
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Papper1512
Alla verkar ha missat det. Men whatever.

Han prickade faktiskt 21600 ett par dagar innan, noterade jag.
Citera
2022-07-01, 21:39
  #9598
Medlem
hazenectars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av crYptOiLLumUnATi
När folk inser vad vi håller på med så kommer du få Cred.

Du har min cred.

Till tidigare inlägg.
Sanna mina ord, jag gör det med dina

En fråga Madzen: Hur mycket har du gått med vinst sedan du började trade:a krypto? Vad är kontot värt i dagsläget?
Citera
2022-07-02, 03:01
  #9599
Medlem
Frickys avatar
Det blev att jag köpte på mig en hel del BTC inatt.
Jag får vänta och se om jag ångrar mig om några år.
Citera
2022-07-02, 03:07
  #9600
Medlem
boonies avatar
jag köper lite ett par gånger i veckan, får se vart det leder
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in