Citat:
Ursprungligen postat av
Cancel---Culture
Va fan pratar du om? Du tillhör förövrigt gruppen som är korkad här i Sverige. Folk som bara följer flocken.
Varför är Skåne ett problem? Dom hade väl tidigt problem med integrationen och invandringen.
Nej C och L väljare är dom dummaste väljarna som finns, tillsammans med MP.
Är väl dock pedofilen Biden som har de efterblivna väljarna? Eller juste det, han har inga väljare då massivt valfusk krävdes för ”vinst”

Nej jag tillhör de som är högutbildade med god inkomst och som därav inte behöver bry mig om pöbelns problem.
Problemet med Skåne är att dom är svenskar som inte kan tala svenska. Har inget med integration att göra. Vissa drar gränsen vid Frankrike, dvs Mellanöstern.. Jag gör detsamma, bara långt högre åt norr. Vi har neger i afrika, sandnegrer i Mellanöstern, men för mig, är alla söder om Stockholm södernegrer.
Alltså, MP väljare är rätt dumma. Men inte en enda Trumpstödjare kan ens räknas som normalbegåvad. Dom är alla i gruppen mentalt retarderade. MP som skillnad har Sveriges bäst bildade väljare. Men dom är ändå rätt retarded. Men rätt få av dom trorn tex på något Qanon säger. Å alla som tror på en enda sak där är helt hjärndöda
När Trumpstödjare själva fick räkna rösterma hittade dom bara fler röster för Biden. Fact. Ingen med medelIQ eller högre tror på massivt röstfusk i USA. Gör du det är du själv retarderad, per definition.