• 1
  • 2
2022-07-01, 23:54
Medlem
Jag är sjukt sugen på att åka ner och testa att vara med i ett gangbang som filmas för Tyska porrsidor.

På fickparty.net listas träffarna man kan delta i. Ofta är det riktigt fina porrstjärnor som Dacada och Ashley Cumstar. Verkar ligga på ca 100 euro för 2-3 h obegränsat gangbang. Ibland, om det filmas, kan det t.o.m. vara gratis och det gör att köra utan gummi.

Någon som har varit på detta och kan berätta lite mer hur det funkar? Klarar man sig på dålig skoltyska? Om man kör utan gummi, testar man sig innan eller hur kan de garantera att man inte får troll i trumpeten?

Och snälla ingen diskussion om att det är bögigt med gangbang . Jag kan försäkra att jag är helt straight och helt ointresserad av kontakt med övriga män som deltar. Lockelsen för mig är att få vara med en totalslampig tjej som bara ger sig hän helt hämningslöst. Sedan är det ju upphetsande med stora mängder sperma och det gör man ju bäst i grupp. Bra dessutom att andra kan underhålla tjejen medan man själv återhämtar sig mellan omgångarna. Kan tänka mig att man får bånge rätt snabbt igen bara genom att kolla på när de andra bångar på damen ifråga.

Alla erfarenheter och tips tas tacksamt emot.
Citera
2022-07-02, 00:07
Medlem
Åh fyfan!

Jadu jag har ingen erfarenhet av detta men om jag var tvungen att genomföra denna aktivitet hade jag nog iallafall ställt mig först i ledet. Använt skydd på soldaten, klädnypa på näsan avslutat snabbt tagit mitt diplom och tagit en dusch och en forgetbira.
Citera
2022-07-02, 00:20
Medlem
Zaedrewss avatar
Någon skrev tidigare efter samma fråga att det var som att stå och grupprunka med andra män. De som får vara med och leka är ju professionella aktörer medan "fansen" som betalat agerar mer publik.
Citera
2022-07-02, 00:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JohanSam
Jag är sjukt sugen på att åka ner och testa att vara med i ett gangbang som filmas för Tyska porrsidor.

På fickparty.net listas träffarna man kan delta i. Ofta är det riktigt fina porrstjärnor som Dacada och Ashley Cumstar. Verkar ligga på ca 100 euro för 2-3 h obegränsat gangbang. Ibland, om det filmas, kan det t.o.m. vara gratis och det gör att köra utan gummi.

Någon som har varit på detta och kan berätta lite mer hur det funkar? Klarar man sig på dålig skoltyska? Om man kör utan gummi, testar man sig innan eller hur kan de garantera att man inte får troll i trumpeten?

Och snälla ingen diskussion om att det är bögigt med gangbang . Jag kan försäkra att jag är helt straight och helt ointresserad av kontakt med övriga män som deltar. Lockelsen för mig är att få vara med en totalslampig tjej som bara ger sig hän helt hämningslöst. Sedan är det ju upphetsande med stora mängder sperma och det gör man ju bäst i grupp. Bra dessutom att andra kan underhålla tjejen medan man själv återhämtar sig mellan omgångarna. Kan tänka mig att man får bånge rätt snabbt igen bara genom att kolla på när de andra bångar på damen ifråga.

Alla erfarenheter och tips tas tacksamt emot.

Det låter hett, finns det inget sånt där lite närmare? Det måste väl finnas en marknad i Sverige/ Danmark också? Om det är gratis och filmas så är det väl lagligt?

Det låter som att du borde ha gummi. Det händer ju att även porrstjärnorna åker på ”troll i trumpeten”, och för att ett HIV test ska vara 100 så måste det väl ha gått ett par månader sedan smittotillfället?

Om du inte får svar från någon erfaren så får du gärna dela med dig av erfarenheten.
Citera
2022-07-02, 00:59
Medlem
Nej men pratade med en kvinna i London som varit på någon Le B*ud*ir Club och 20 män fåt utlösning på henne, stolt verkade hon vara av att dela denna information och redigt berusad... Kanske är ett alternativ för dig. Finns swinger klubbar överallt, även i Sverige, konstigt nog enormt överskott på män
Senast redigerad av sweetcrypto 2022-07-02 kl. 01:02.
Citera
2022-07-02, 01:00
Medlem
Amazon-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Någon skrev tidigare efter samma fråga att det var som att stå och grupprunka med andra män. De som får vara med och leka är ju professionella aktörer medan "fansen" som betalat agerar mer publik.

TS vill betala 100 Euro för att 95% av tiden stå och grupprunka med män, med en eventuell chans att få jucka några gånger i ett porrluder.
Förhoppningsvis kommer han klara det, troligtvis kommer snabeln slakna av prestationsångest då det står 50 killar bakom och väntar på sin tur..

Avstå.
Citera
2022-07-02, 01:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ohomosexuell
Nej då, det är helt sunt att 50 betalande män grupprunkar för att få utlösning på en kvinna. Bara jag som är ute och cyklar. Typiskt lilla mej, tihi tihi.

Jag tycker att det är hett. Jag skulle inte betala för det, men skulle gärna gå dit och kika lite i utbyte mot att vara med på filmen. Hade man haft läge kanske man hade kunnat vika in den en sväng. Vad går du igång på då?
Citera
2022-07-02, 01:50
Medlem
Voelsens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ohomosexuell
Nej då, det är helt sunt att 50 betalande män grupprunkar för att få utlösning på en kvinna. Bara jag som är ute och cyklar. Typiskt lilla mej, tihi tihi.

Håller med.
Finns det överhuvudtaget någon porr-genre där de medverkande kvinnorna få betala för att vara med?
Citera
2022-07-02, 02:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Voelsen
Håller med.
Finns det överhuvudtaget någon porr-genre där de medverkande kvinnorna få betala för att vara med?

Det är väl ändå inte betalningen man går igång på?
Citera
2022-07-02, 02:18
Medlem
oceandrives avatar
Du har bara ett liv, det är bara att köra på. Resten kommer ångra sig så fort dom fått cancer och inser att dom har kastat bort sitt liv på ingenting.
Citera
2022-07-02, 02:26
Medlem
Voelsens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sellowzki
Det är väl ändå inte betalningen man går igång på?

Kvinnorna gör väl det, oftast?
Citera
2022-07-02, 02:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Voelsen
Kvinnorna gör väl det, oftast?

Kvinnorna går igång på att männen betalar? Kanske, jag har inte den blekaste.

Trodde det handlade om det bisarra sexet.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in