Citat:
Ursprungligen postat av
JohanSam
Jag är sjukt sugen på att åka ner och testa att vara med i ett gangbang som filmas för Tyska porrsidor.
På fickparty.net listas träffarna man kan delta i. Ofta är det riktigt fina porrstjärnor som Dacada och Ashley Cumstar. Verkar ligga på ca 100 euro för 2-3 h obegränsat gangbang. Ibland, om det filmas, kan det t.o.m. vara gratis och det gör att köra utan gummi.
Någon som har varit på detta och kan berätta lite mer hur det funkar? Klarar man sig på dålig skoltyska? Om man kör utan gummi, testar man sig innan eller hur kan de garantera att man inte får troll i trumpeten?
Och snälla ingen diskussion om att det är bögigt med gangbang . Jag kan försäkra att jag är helt straight och helt ointresserad av kontakt med övriga män som deltar. Lockelsen för mig är att få vara med en totalslampig tjej som bara ger sig hän helt hämningslöst. Sedan är det ju upphetsande med stora mängder sperma och det gör man ju bäst i grupp. Bra dessutom att andra kan underhålla tjejen medan man själv återhämtar sig mellan omgångarna. Kan tänka mig att man får bånge rätt snabbt igen bara genom att kolla på när de andra bångar på damen ifråga.
Alla erfarenheter och tips tas tacksamt emot.
Det låter hett, finns det inget sånt där lite närmare? Det måste väl finnas en marknad i Sverige/ Danmark också? Om det är gratis och filmas så är det väl lagligt?
Det låter som att du borde ha gummi. Det händer ju att även porrstjärnorna åker på ”troll i trumpeten”, och för att ett HIV test ska vara 100 så måste det väl ha gått ett par månader sedan smittotillfället?
Om du inte får svar från någon erfaren så får du gärna dela med dig av erfarenheten.