2022-06-30, 01:29
Medlem
prinsessan-estelles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AndersTengil
Handikappade CP! E DU, DOM I MALMÖ KASTADE STEN PÅ FJOLLBY BUSSEN:!!!!!!!
Malmö kastar sten på mjällby bussen mjällby drar ut och försvarar sig medans malmö springer för sina liv och lämnar sina polare kvar själva så dom får sryk slutade med att minst 1 malmö blev knockad
https://anonfiles.com/xeRc6dt5y3/20220630-012528_001_mp4
Citera
2022-06-30, 02:12
Medlem
Needs.more.brandys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av prinsessan-estelle
Malmö kastar sten på mjällby bussen mjällby drar ut och försvarar sig medans malmö springer för sina liv och lämnar sina polare kvar själva så dom får sryk slutade med att minst 1 malmö blev knockad
Jävligt skum länk. Jag har inte hittat några virus än men det är inte en mp4-fil. Verkar inte vara något känt videoformat över huvud taget. Namnet .exe på slutet gör mig jävligt misstänksam.

Antingen är du bitter över Sirius-HIF och vill att folk ska ladda ner något spionprogram eller så har du bara laddat upp helt fel fil. Jag misstänker att det är det första.

Klicka inte på länken!
Senast redigerad av Needs.more.brandy 2022-06-30 kl. 02:31.
Citera
2022-06-30, 02:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Needs.more.brandy
Jävligt skum länk. Jag har inte hittat några virus än men det är inte en mp4-fil. Verkar inte vara något känt videoformat över huvud taget. Namnet .exe på slutet gör mig jävligt misstänksam.

Antingen är du bitter över Sirius-HIF och vill att folk ska ladda ner något spionprogram eller så har du bara laddat upp helt fel fil. Jag misstänker att det är det första.

Klicka inte på länken!
Oj ska fixa länken sorry. Nej är inte bitter längre sirius vann matchen. HBG körde no show och slog ner 2 julgranar istället. Men det var då nu är nu.
Orkade inte fixa på någon hemsida så lade bara upp den på Youtube https://youtu.be/ibm4xvKPifk
Senast redigerad av prinsessan-estelle 2022-06-30 kl. 02:31.
Citera
2022-06-30, 02:30
Medlem
Needs.more.brandys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av prinsessan-estelle
Oj ska fixa länken sorry.
Orkade inte fixa på någon hemsida så lade bara upp den på Youtube https://youtu.be/ibm4xvKPifk
OK. Verkar ha varit sidan som du använde som var opålitlig. Att de skickar en .exe istället för videon är helt jävla sjukt. Du borde ändra i ditt inlägg så att ingen laddar ner filen.
Citera
2022-06-30, 02:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Needs.more.brandy
OK. Verkar ha varit sidan som du använde som var opålitlig. Att de skickar en .exe istället för videon är helt jävla sjukt. Du borde ändra i ditt inlägg så att ingen laddar ner filen.
gått en timme tyvärr så går ej att redigera inlägget
Citera
2022-06-30, 12:35
Medlem
Citat:

Ja exakt brigada stod på avstånd och kastade sten på mjällbys buss, sen när Mjällby klev mot dom sprang dom för sina liv. Man kan jämföra Malmö med Varberg, värnamo och häcken i våld ungefär. Malmö har inget att komma med.
Citera
2022-06-30, 21:40
Medlem
Atlasbokens avatar
Scenen verkar rätt död bara massa internet-huliganer som kastar paj här i tråden... trist
Citera
2022-07-01, 21:39
Medlem
Citat:
Nä dom rånade uppkäftiga helsingborgare och tog halsduken

Fortfarande stulen från en 13 åring som var där med sin fotbollsförening.
Pinsamt. Kom inte och snacka skit. Hade ni inte fegat ur så hade ni fått eran 15 vs 15. Men då lyste ni med eran frånvaro.
Så det enda som fanns att ge sig på var ju ordningsmakten (som förövrigt är pålitligare än ni, dom ställer alltid upp)
Jaja returmöte i Helsingborg, då lär ni få ta på er jogging skorna.
Citera
2022-07-02, 18:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Surkarten
Fortfarande stulen från en 13 åring som var där med sin fotbollsförening.
Pinsamt. Kom inte och snacka skit. Hade ni inte fegat ur så hade ni fått eran 15 vs 15. Men då lyste ni med eran frånvaro.
Så det enda som fanns att ge sig på var ju ordningsmakten (som förövrigt är pålitligare än ni, dom ställer alltid upp)
Jaja returmöte i Helsingborg, då lär ni få ta på er jogging skorna.

känns lite olämpligt att firmor hoppar på/rånar barn, trodde det var mer klass överlag
Citera
2022-07-02, 20:48
Medlem
Aktivitet i Stockholm ikväll/inatt tro?
Vankas ju derby mellan Bajen och dif.
Kanske att Gnaget också är ute på en tur då man hade match tidigare idag. Någon som vet något/hört något?
Citera
2022-07-02, 20:50
Medlem
RobertoSavianos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Harpun-pappan
Aktivitet i Stockholm ikväll/inatt tro?
Vankas ju derby mellan Bajen och dif.
Kanske att Gnaget också är ute på en tur då man hade match tidigare idag. Någon som vet något/hört något?

Ja, vi kommer berätta alla planer här innan det sker någonting så att alla inklusive du har koll.
Citera
2022-07-02, 21:33
Bannlyst
Citat:
Ja, just ja! Tillåt mig skratta. Hela gänget med horungar sprang som yra höns och bad om nåd. Jag skrattar åt det än i dag
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in