Citat:
Ursprungligen postat av
ReijoHervonen
Tror knappast du "tappat förtroendet för NATO". Du registrerade kontot i och med invasionen och har sedan dess skrivit enbart hatfyllda inlägg om väst och NATO.
Jaså jag har inget hat alls mot Väst eftersom jag är västeuropeisk. Sverige har ingen skuld i detta alls.
Men studerar man vad, som har hänt är det uppenbart att USA och även UK har en stor del i att det har blivit som det är.
Ryssland har gjort galet som gått ut i krig. Det ska de ha skit för. Och de får de också hela tiden. Krävs ingen Flashback för det. Hela MSM går all-in på den punkten.
Men jag vill ha alla korten på bordet och ärlighet kring händelseförloppet. Utan det är vi körda.
Att jag reggade mitt konto i februari är just därför att detta är det absolut viktigaste som har hänt på många år i vår del av världen. Alla andra ämnen är inte värda engagemang helt enkelt. Flashback är ett forum där man kan vara icke-PK. Tack för det😀
Ps jag har varit reggad långt tidigare vid olika tillfällen men glömt bort lösen etc och därför blev det nytt konto igen.