2022-06-30, 14:22
Medlem
Nytt inlägg där fokus är på plåstret och hon fortsätter spinna vidare på att hon har gjort en cancerutredning.

En normal människa hade gått vidare utan att älta vad det hade kunnat vara, men inte My.
Citera
2022-06-30, 15:47
Avslutad
Nytt blogginlägg. Falsk personlighet. Obehagligt att läsa.
Citera
2022-06-30, 16:12
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tova.
Nytt blogginlägg. Falsk personlighet. Obehagligt att läsa.
Ja, surrigt och snurrigt. Ett falskt stycke. Att påstå att den där enda klienten åkt ända från Skåne enbart för att få träffa och träna med My...
En enda kommentar till förra blogginlägget:
Citat:
Tycker att det är så trist att du inte kan erkänna att systrarna Kjos har inspirerat dig, och istället tar deras åsikter/livsstil/matstil som om att du har kommit på det helt på egen hand. Ge systrarna den uppmärksamhet som dom förtjänar, för det som dom förmedlar, istället för att kopiera utan någon alls hänvisning.
😂

Kolla naglarna.
https://files-aller-blogger-platform.aws.aller.com/uploads/sites/57/2022/06/57F6E7EF-E3AE-4FB6-AFC2-961BA1423C6B.jpeg?w=430&fit=max&fm=webp
Senast redigerad av TPL 2022-06-30 kl. 16:16. Anledning: Tillägg.
Citera
2022-06-30, 19:26
Medlem
Och där kom en story om att något bolag har skickat bars med chokladsmak.
Vad hände med att hon skulle börja äta mer från grunden, nyttigare utan tillsatser etc.

Hon klarade det i 2 dagar...

Jag fattar inte varför hon som inte ens tränar ska äta så mycket protein. Hennes kropp har ju noll användning för allt det protein som hon verkar stoppa i sig hela dagarna.
Citera
2022-06-30, 19:29
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wabbit
Och där kom en story om att något bolag har skickat bars med chokladsmak.
Vad hände med att hon skulle börja äta mer från grunden, nyttigare utan tillsatser etc.

Hon klarade det i 2 dagar...

Jag fattar inte varför hon som inte ens tränar ska äta så mycket protein. Hennes kropp har ju noll användning för allt det protein som hon verkar stoppa i sig hela dagarna.
Hon tror att protein är ”bra” att få i sig även fast hon inte tränar. Det är väl den nivån hon besitter i kunskap.
Citera
2022-06-30, 20:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Ja, surrigt och snurrigt. Ett falskt stycke. Att påstå att den där enda klienten åkt ända från Skåne enbart för att få träffa och träna med My...
En enda kommentar till förra blogginlägget:
😂

Kolla naglarna.
https://files-aller-blogger-platform.aws.aller.com/uploads/sites/57/2022/06/57F6E7EF-E3AE-4FB6-AFC2-961BA1423C6B.jpeg?w=430&fit=max&fm=webp
Haha visst att någon skulle ha åkt ända från Skåne bara för att träna med henne, hon som inte ens kan hitta klinkers i Stockholm 😂😂
Citera
2022-06-30, 20:37
Medlem
Alltså jag blir uppriktigt orolig.
Har hon ljugit så mycket att hon tror sig själv?????
https://postimg.cc/hfVD3Y95

Vilka ”stammisar”? Vilka ”befintliga kunder”.
Kollaps??? Varför - några ofarliga knölar på halsen orsakar ingen kollaps???

https://postimg.cc/mt0tqMzm
Jag har gjort en hjärtoperation. Hade kirurgtejp dagtid under sommaren för att skydda ärret… men den som tror att man måste ha det i 6 månader för att det ”håller ihop” ärret är - på riktigt - dumma i huvudet!
Det är en en sk google-info - där jag tror MYtomanen hittar väldigt många av sina ”sanningar”.
Citera
2022-06-30, 22:10
Medlem
En bit kirurgtejp på kan jag tycka är ok ett tag efter en operation men hon har ju ett ”riktigt” plåster på och det behövs ju inte.
Citera
2022-06-30, 22:14
Medlem
Hon läxar ju upp en kommentar om plåster, kirurgtejp osv.
Citera
2022-06-30, 22:50
Medlem
My identifierar sig som sjuk, hon blir sin sjukdom. Plåstret hjälper till att förstärka och tydliggöra för andra att hon är sjuk. Hon fungerar inte som de flesta andra som blir eller är sjuka. De är sjuka men sjukdomen blir inte en del av dem och de drar inte ut på det för sjukdomsvinst som My gör.
Citera
2022-06-30, 23:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tonkines
My identifierar sig som sjuk, hon blir sin sjukdom. Plåstret hjälper till att förstärka och tydliggöra för andra att hon är sjuk. Hon fungerar inte som de flesta andra som blir eller är sjuka. De är sjuka men sjukdomen blir inte en del av dem och de drar inte ut på det för sjukdomsvinst som My gör.

Sjukdomsvinst kan ju vara både positivt och negativt. Att någon måste vara hemma på grund av sjukdom kan göra att de kan se alla de där serierna de inte haft tid med, och vara hemma mer med barnen efter skolan. Det är ett sätt att utnyttja sin sjukdom till att få ut något av det. Sen är det den negativa där man inte hittar roliga och bra vinster med sin situation. Att harva runt omkring de där plåstrets vara eller inte vara kan ju inte ge henne någon glädje. Det ger henne något att syssla med, men jag tvivlar starkt på att det kan glädja henne på riktigt. Hon sliter och slavar med sin publika sida.

Hennes påstående nu om smygstart stämmer ju inte överens om att hon var fullbokad flera månader framåt. Kanske hade en timma där eller här, men annars var det full huggning.
Citera
2022-06-30, 23:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zulithelma
https://postimg.cc/hfVD3Y95
men den som tror att man måste ha det i 6 månader för att det ”håller ihop” ärret är - på riktigt - dumma i huvudet!

Jag är precis nyopererad i ryggen och det står faktiskt att dom rekommenderar kirurg tejp i 6 månader med betoning rekommenderar. Jag har köpt hem det men köpte givetvis en hudfärgad tejp. My vill nog helst ha ett stort plakat med texten. Se på min hals, typ 🤷🏻‍♀️ Ett otroligt stort bekräftelsebehov verkar hon ha.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in