2022-06-25, 01:21
Medlem
Mopsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BronyFurry
LOL du är enda i tråden som vill ha mer kö verkar det som
Jag verkar vara den ända som vill ha mycket meddelanden hela tiden. Det har varit full fart hela kvällen för mig, så dom kanske redan börjat strejka 😂 Här i tråden stöttar vi varandra, så det vore bra om dom fortsatte hela helgen. Min lön kommer att bli magisk
2022-06-25, 02:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mopsan
Jag verkar vara den ända som vill ha mycket meddelanden hela tiden. Det har varit full fart hela kvällen för mig, så dom kanske redan börjat strejka 😂 Här i tråden stöttar vi varandra, så det vore bra om dom fortsatte hela helgen. Min lön kommer att bli magisk
Det är bra att vi har en flitig op i tråden i dig mopps, vart visste lite kö nu alla OGs som Sebbe har deckat av snapsen runt midnatt
2022-06-25, 04:46
Medlem
sebastian66s avatar
Citat:
Det är bra att vi har en flitig op i tråden i dig mopps, vart visste lite kö nu alla OGs som Sebbe har deckat av snapsen runt midnatt
Den äldre generationen låter dom unga slita på nätterna. Bättre att slita ut en generation i tagen har man redan lärt sig.
2022-06-25, 09:27
Medlem
Mopsans avatar
Citat:
Kön dog ut för moppis måste få sin skönhetssömn. Nu är kaffet slukat, fläkten på högsta. In i chatten så köööör vi.
2022-06-26, 21:03
Medlem
Roidberts avatar
Jag ger yrket en chans just nu och är uppriktigt förvånad över hur alla dessa 60+ gubbar kan vara så kåta. Känner mig faktiskt lite avundsjuk också nu när min sexlust går på sparlåga, trots att jag bara är 33.
2022-06-26, 21:39
Medlem
Mopsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roidbert
Jag ger yrket en chans just nu och är uppriktigt förvånad över hur alla dessa 60+ gubbar kan vara så kåta. Känner mig faktiskt lite avundsjuk också nu när min sexlust går på sparlåga, trots att jag bara är 33.
Jag är förvånad att dom är så kåta i den här värmen. Själv orkar jag knappt andas.
2022-06-26, 22:18
Medlem
Citat:
Du kan göra ett sånt där online quiz typ "Am i Gay?" om du är osäker, lycka till med din nya karriär föresten.
2022-06-27, 17:39
Medlem
intesomdetsyness avatar
Citat:

Det är värdelösa jävla gubbar som knappt fått knulla alls, och nu inser de att det är sista chansen så försöker med allt de har.

Du kan nog mätta en del, gapa stort bara.
2022-06-29, 23:05
Medlem
kö av modell tresiffrigt finns, logga in sebbe och ni andra (glöm ej logga bara)
2022-06-30, 05:24
Medlem
sebastian66s avatar
Citat:
kö av modell tresiffrigt finns, logga in sebbe och ni andra (glöm ej logga bara)
Helt rätt men du måste tänka på det att den äldre generationen inte kör dessa tider. Det tar för lång tid att slita fram permobilen och ladda batteriet. Jag loggar att gunnars hund slet sig med såklart.
2022-06-30, 18:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sebastian66
Helt rätt men du måste tänka på det att den äldre generationen inte kör dessa tider. Det tar för lång tid att slita fram permobilen och ladda batteriet. Jag loggar att gunnars hund slet sig med såklart.
Kör ba kör. Nu är det kö igen, två siffrig så meh. Nästa månad ska vi knega eller hur sebbe, ska damma av den elektriska fläkten och blanda flädersaften, sen ska det smattras sommar nätterna långa.
2022-06-30, 20:51
Medlem
Nä vet ni vad flickor nu får ni logga det är tresiffrig kö nu utav helvete den växer bara, snart blir ägarna vreda igen

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in