2022-06-24, 17:11
Medlem
Någon mer än jag som inte har ljud på TV6 FHD Har N1
och kör med Nvidia Shield Pro och 2017 modellen och använder Extreme IPTV Pro.
Har inte haft ljud på den kanalen på några dagar nu.
Alla andra kanaler fungerar
Citera
2022-06-25, 16:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av plunken
Någon mer än jag som inte har ljud på TV6 FHD Har N1
och kör med Nvidia Shield Pro och 2017 modellen och använder Extreme IPTV Pro.
Har inte haft ljud på den kanalen på några dagar nu.
Alla andra kanaler fungerar
Ljudet funkar för mig.
Har du samma problem idag?
Citera
2022-06-25, 18:30
Medlem
Nu är det tillbaks.
Kanske någon från N1 som upptäckte det.
Citera
2022-06-25, 19:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av plunken
Nu är det tillbaks.
Kanske någon från N1 som upptäckte det.
Felanmäl det till din säljare direkt när det händer. 👍🏻
Citera
2022-06-26, 14:37
Medlem
Kan vi få en liten sammanställning om driftstörningar hos de olika leverantörerna? Har haft N1 några år men varit så sjukt missnöjd senaste typ 6 mån pga störningar, speciellt vid fotbollsmatcher. Sidan laddar om var 30:e sekund. Samma oavsett vilken app jag använder. Har 250 MB fiber så det är inte det som varit problemet heller. Ni som använder andra leverantörer, hur ser driftstörningarna ut för er?
Citera
2022-06-26, 15:10
Medlem
Haloumis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BoxarBoris
Kan vi få en liten sammanställning om driftstörningar hos de olika leverantörerna? Har haft N1 några år men varit så sjukt missnöjd senaste typ 6 mån pga störningar, speciellt vid fotbollsmatcher. Sidan laddar om var 30:e sekund. Samma oavsett vilken app jag använder. Har 250 MB fiber så det är inte det som varit problemet heller. Ni som använder andra leverantörer, hur ser driftstörningarna ut för er?

Får inte rekomendera leverantörer här pga reglerna... Svårt att svara på alltså för det skulle vara reklam för andra leverantörer och det är emot reglerna. Men jag har två olika leverantörer, båda funkar OK för tillfället iaf.
Citera
2022-06-26, 16:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BoxarBoris
What page are you talking about that reconnects every 30 sec?
It sounds like a problem on your side to be honest if it buffers every 30 sec. So a new provider will not solve your issue.

Btw first post and trash talk one provider, sounds like you are connected with the tiny nordic provider, so no need to ask questions here.
Senast redigerad av Bogdan79 2022-06-26 kl. 16:43.
Citera
2022-06-26, 18:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bogdan79
It sounds like a problem on your side to be honest if it buffers every 30 sec. So a new provider will not solve your issue.

Btw first post and trash talk one provider, sounds like you are connected with the tiny nordic provider, so no need to ask questions here.

You clearly missunderstood the question he asked. And trash talk?! If you buy something and you are unhappy, you can express it without trash talk.

För att svara på frågan, har du provat på mobilen med 4g och se ifall det funkar bättre?

När det gäller andra leverantörer så be om test, funkar det bra testa 1 månad se ifall det är stabilt.
Citera
2022-06-26, 20:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kubeen
You clearly missunderstood the question he asked. And trash talk?! If you buy something and you are unhappy, you can express it without trash talk.

För att svara på frågan, har du provat på mobilen med 4g och se ifall det funkar bättre?

När det gäller andra leverantörer så be om test, funkar det bra testa 1 månad se ifall det är stabilt.
And you didn't understand what i meant. This person dont need any help. He's a reseller for another provider than N1 and just want to start a discussion about other providers as N1 hasn't had any problems for long now. Both you and me know that they haven't had that for 2-3 months now.
Citera
2022-06-26, 21:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Haloumi
Får inte rekomendera leverantörer här pga reglerna... Svårt att svara på alltså för det skulle vara reklam för andra leverantörer och det är emot reglerna. Men jag har två olika leverantörer, båda funkar OK för tillfället iaf.

Tack för svar. Jag vet att man inte får rekommendera aktörer och därför är jag intresserad av driftstörningar hos de andra aktörerna.
Citera
2022-06-26, 21:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bogdan79

Yes first post. I got this account just to try to find a more stable provider. Don't understand why you see my post as a trash talk post.
Citera
2022-06-26, 21:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kubeen

Tack för svar! Ja, jag har även testat på mobilen både via wifi och 4g men samma problem där. Bra idé att be om test från annan aktör, det ska jag prova. Återkopplar om det funkar bättre eller inte (givetvis inom trådens regler).
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in