Flashback bygger pepparkakshus!
2022-06-26, 15:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bestvetare
Hum vart ser du skorv på Belle? Bild tack.

Hon la upp en närbild på hennes ansikte. Då ser man skorv på ögonbrynen
Citera
2022-06-26, 15:20
Medlem
Men alltså, jag blir lika imponerad varje gång jag ser simon hålla Belle. Nu senast bilder fr midsommar med pappapappadotter
Citera
2022-06-26, 15:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jultomtenbrannupp
Linn ska vara oerhört intresserad av cryptovalutor. Hon lär ha investerat över 2 miljoner i etherium. Har inga bevis för detta men det snackas mycket om det. Hon är också en framgångsrik buktalare som vunnit 11 priser bland annat "entertainer of the winter" I en tävling i Bern.
Manikyr är en annan passion hon har. Ska ha lagt flera hundra tusen på en klinisk som restorerar folks naglar i Uppsala

Vad har du tagit? Linnsan kan nog inte ens stava till cryptovaluta. Och nej, det snackas inte om det. Det enda det snackas om är vilken skev person hon är, och hur synd det är om barnen.
Citera
2022-06-26, 15:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Solen75
Men alltså, jag blir lika imponerad varje gång jag ser simon hålla Belle. Nu senast bilder fr midsommar med pappapappadotter

Tänkte också på det. Ser ut som att han håller i en hal säl.
Citera
2022-06-26, 16:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Larven56
Hon la upp en närbild på hennes ansikte. Då ser man skorv på ögonbrynen

Oj tänk vad olika vi ser. Jag ser ingen skorv på henne. Bildsök på skorv så får du veta hur det ser ut när det är mycket. Som gula, flagnande kakor. Inget som Belle har.
Senast redigerad av bestvetare 2022-06-26 kl. 16:25.
Citera
2022-06-26, 16:23
Medlem
Nej jag blir så provocerad jag måste sluta följa spektaklet kommer åka dit knacka på å fråga vad idiotierna sysslar med annars hahaha
Citera
2022-06-26, 16:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av arline
Minimalisten Linn har nu köpt en glassmaskin.
Viktigast är väl att det inte är en märkesmaskin i alla fall!
Citera
2022-06-26, 17:02
Medlem
Citat:
Oj tänk vad olika vi ser. Jag ser ingen skorv på henne. Bildsök på skorv så får du veta hur det ser ut när det är mycket. Som gula, flagnande kakor. Inget som Belle har.

Jo det har hon visst. Du ser väl orange flagande skrov på hennes ögonbryn? Eller är du synskadad?
Citera
2022-06-26, 17:09
Medlem
Har tänkt så många gånger att Linn är svagbegåvad alternativt har en lättare IF (sk utvecklingsstörning). Någon som är med mig?
Citera
2022-06-26, 17:10
Medlem
Citat:

bild nr 6 i Simons flöde. Det är inte så mycket nu men eftersom dom låter skorvet vara kvar så kommer det byggas upp kakor av skorv. Googla skorv juvelia så får du se hur hennes ungar ser ut
Citera
2022-06-26, 17:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Larven56
bild nr 6 i Simons flöde. Det är inte så mycket nu men eftersom dom låter skorvet vara kvar så kommer det byggas upp kakor av skorv. Googla skorv juvelia så får du se hur hennes ungar ser ut
Håller med dej. Självklart ska barn få vara barn, men hennes ungar är på riktigt äckligt.. det är snor, det är skit runt munnen hela
Tiden, det är oklippta naglar, ja usch.
Citera
2022-06-26, 17:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Loversingame
Håller med dej. Självklart ska barn få vara barn, men hennes ungar är på riktigt äckligt.. det är snor, det är skit runt munnen hela
Tiden, det är oklippta naglar, ja usch.

Visst?? Så sunkigt. Det finns en anledning till att det finns krämer och behandlingar mot skorv. FÖR ATT Det ska tas bort!!!! Kommer aldrig glömma stackars juvelias huvud tänk vad det måste kliat…
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in