Citat:
Ursprungligen postat av
TheGreatGoldRush
Utan att välja sida så skulle jag gärna vilja höra vad det är som motiverar er till att säga att Ryssland förlorar kriget dag in och dag ut? När det är raka motsatsen som sker enligt livemap, southfront osv? Jag vill veta vad som driver er liksom. I mitt huvud så är det definitionen av idioti men om ni har någon förklaring så vill jag gärna höra vad ni har att säga. Kommentarer som att jag är rysstroll och att jag ska åka till Ryssland för att det är så mycket bättre där undanbes.
1. Ifall Holyfield och Tyson skulle boxas, har man någonsin hört dem berätta för publiken hur otroligt kass motparten är?
2. Trodde inte det, nej, det är bad business. Istället säger de att motståndaren är hård men jag är hårdare.
3. Själva metoden tyder på extremt låg moral, svaghet och att man helt enkelt måste lura andra av det skälet snarare än idioti - dvs. att deras förmåga och moral är så låg att endast lurendrejeri funkar. Det är ingen Gung-ho stil, inget djävlar anamma, osv. låg fighting spirit helt enkelt.
4. Det blir nog till att åka till Ryssland för dig. Skämt och sido.