Citat:
Ursprungligen postat av
Trolltestet
Min autistiska evolutionära fördel tillåter mig att se hela världen som en enda stor och pågående börshandel, och Ryssland är fanimej den sämsta tradern jag någonsin sett på världsmarknaden. De slänger vad de har (sina reguljära soldater) och går 'All In' på Derivat (deras tvångsrekryterade 16-70-åringar från områden de ockuperar). För 25 år sedan kunde man tjäna på sådana moves. Idag leder de till ruin.
I can't belive the Ruskies don't know that. Eller så vet de det och deras agenda är att helt enkelt döda alla män i områdena de tar.
Sant. De är dock beroende av medelsvennes konsumtion. Utan den så faller deras barnarbetesfabriker, deras immigrantarbeten samt att deras fängelsepopulationer genast behöver nya typer av sysselsättning för att inte bli en fara för entiteten som kontrollerar dem.
The west could cause all kinds of hell for China should we choose to do so.
All we'd have to do is to say 'NO' to their crappy products and start buying and paying for products produced in the west and of
real quality..

din autistiska evolutionära fördel verkar ha slagit bakut, men jag tror jag vet vad problemet är...
som den autist du är förstår du inte att kinesiskt ledarskap inte fungerar som det västerländska, och att tjing xi ping har en mycket mer långsiktig plan där den kinesiska välfärden tillfälligt kan få stå åt sidan och där en snedögds liv inte är mycket värt.
precis som ryssland kommer kina lida stora förluster kommande år, skillnaden är att båda har planerat för det och står väl förberedda medans vi kommer lida ännu större förluster precis som ukraina och vi har inte heller någon plan för hur vi ska ta oss ur skiten.
fattar du? det är som att du och jag skulle hålla en glödande kolbit mot varandras bröstvårtor, vi kommer båda bli brända men jag (kina) har förberett mig och tränat genom meditation och isbad, så jag kommer så kvar medans du sakta bryts ner. autistfan.
du (främst europa men även usa) kommer bli så bränd att du aldrig mer stiger... jag (kina och ryssland) kommer gå vidare som härskare, med en något bränd bröstvårta.
den brända bröstvårtan får i det här faller symbolisera den förlust ryssland och kina betalar genom en tillfällig förlust av välfärd och människoliv.