Citat:
Ursprungligen postat av
Tom.Of.Finland
Vilken elak jävel han är. Han måste vara i fyllan också?
Jag menar, offra en hel nation för att Litauen blockerar transport till königsberg.
Ryska parlamentariker är som ryssarna här i tråden , lever i en bubbla , tycker Ryssland är ett bra land, har ingen sjukdomsinsikt alls .De tror att Ryssland är en stormakt, tror folk vill komma till Ryssland o turista (dårfinken Putin tror 12 milj kommer i sommar !!!!!). Fakta är att Ryssland är på väg att bli fattigaste landet i Asien , o de stackars ryssarna blir fångar i sitt eget land.