2022-06-25, 19:33
  #171169
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spugge
Den ryska nazisten Kirill, som stöder folkmord i Ukraina, ramlar.
https://twitter.com/nexta_tv/status/1540624946464002050

Putin och gud ersätter väl honom snart!
Citera
2022-06-25, 19:34
  #171170
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mindbusiness
Kryssningsmissil med kärnvapenladdning i huvudet på Putin. Problem solved.
DET är en ”speciell militär operation”, inte krig!
Det vore något det!
Citera
2022-06-25, 19:35
  #171171
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av akademikerfyllo
Vad säger ni grundlurade vänner til Pentagon och amfetaminmissbrukaren Zelensky nu då?
Är du ryss? Eller det måste man väl vara för att vara PRO Putin? Eller troligen måste man vara både ryss o samtidigt känslomässigt störd
Citera
2022-06-25, 19:36
  #171172
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nibiru2011
Inte mer än USA och UK som oxkså tar sig store friheter att invadera länder mot folkrätten..
Jo faktiskt mer än us o uk,, tyvärr
Citera
2022-06-25, 19:37
  #171173
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tom.Of.Finland
Vilken elak jävel han är. Han måste vara i fyllan också?
Jag menar, offra en hel nation för att Litauen blockerar transport till königsberg.
Ryska parlamentariker är som ryssarna här i tråden , lever i en bubbla , tycker Ryssland är ett bra land, har ingen sjukdomsinsikt alls .De tror att Ryssland är en stormakt, tror folk vill komma till Ryssland o turista (dårfinken Putin tror 12 milj kommer i sommar !!!!!). Fakta är att Ryssland är på väg att bli fattigaste landet i Asien , o de stackars ryssarna blir fångar i sitt eget land.
Citera
2022-06-25, 19:38
  #171174
Moderator
-Info-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mindbusiness
Nu börjar de bli riktigt desperat.
”London kommer att attackeras först om krisen kring den ryska enklaven Kaliningrad leder till krig. Det säger en rysk politiker som står nära president Vladimir Putin, rapporterar Sky News.
– Vi kommer inte att starta med Warszawa, Paris eller Berlin. London kommer att bombas först. Det är kristallklart att hotet mot världen kommer från de engelskspråkiga länderna, säger parlamentsledamoten Andrej Guruljov till rysk tv”
https://youtu.be/3sLuck88IXQ

Ryssland är inte ett land som andra utan deras språkbruk påminner mer om det språkbruk som förortskriminella gäng har här i Sverige, när de hotar varandra.

Men man ska väl inte se på Ryssland som ett land utan det är kriminellt gäng som pga sin styrka också kontrollerar ett territorium. Det är så här det blir när ett kriminellt gäng får för mycket makt. Den ryska ledningen är helt enkelt bara ett gäng kriminella rövare och mördare. Den rätta platsen för dem är ett fängelse eller den elektriska stolen.
Citera
2022-06-25, 19:41
  #171175
Medlem
akademikerfyllos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nibiru2011
Mycket du skriver som saknar verklighetsanknytning! Är du stolt över att sprida gallimatias?

Ryssland sitter på en tredjedel av världens strategiska naturresurser. Det väljer han att bortse ifrån så klart!
Citera
2022-06-25, 19:42
  #171176
Medlem
HejaFinlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Noone1
Ja, då var det klart. Nästa stora stad att falla blir Lysychansk.

Går det enligt plan? Orten ligger 3 mil från redan ryskkontrollerat område när kriget startade. Det blir ett långt krig om ni skall ta mindre än en mil per månad av Ukraina. Jag vet inte var du kommer ifrån men Lysychansk är inte en stor stad enligt något sätt att räkna. I Ukraina är det en liten ort (Hade 95000 invånare innan alla flydde från ryssarna. Det är mindre än Huddinge).
Citera
2022-06-25, 19:44
  #171177
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tom.Of.Finland
Lukashenko är en oseriös clown som man inte ska ta seriöst. Om Ryssland för ett NATO-land så kommer Ryssland få smaka på tuffa saker.

Putin lovar Belarus Iskander-M-missiler för att motverka "aggressiva" väst

https://www.reuters.com/world/europe/russia-will-supply-belarus-with-iskander-m-missile-systems-putin-2022-06-25/

Det är nog bara en tidsfråga innan kriget i Ukraina utvecklas till något större...
Citera
2022-06-25, 19:47
  #171178
Medlem
HAARPs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av leach
Tyvärr blir det problem med den planen.
Bunker dvärgen har suttit och kramat sitt bord sedan starten av kriget.
Hen sitter fortfarande och kramar bordet i bunkern.


Han var ute ett tag nyligen. Om det nu inte var en dubbelgångare.
https://imgur.com/a/tqoXf2A
Citera
2022-06-25, 19:48
  #171179
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Saggi
Mycket kontroversiellt inslag i Franska nyheter sändes i går. Inslaget kan fortfarande ses.

France 24 intervjuade medborgare i Lisichansk som ville bli befriade av ryska armén.
De säger även att det är Ukraina som bombar civila och att de inte vill evakueras till Ukraina.

YouTube har inte tagit bort inslaget ännu och kan fortfarande ses i Europa och USA!

https://youtu.be/CcQJJIvakwo

Enstaka fascister kan man träffa på varsomhelst. Det fanns de i Norge som välkomnade nazi-Tyskland.
Vill man att ryssarna ska ockupera så vill man att ryssarna ska tortera och mörda ens grannar.
Citera
2022-06-25, 19:49
  #171180
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av leach
Tråden handlar inte om Hitler och Tyskland, gör om och rätt. Läste bara till Hitler.
Det är strategi vi snackar om. Moderna militärer studerar fortfarande Hannibal, Julius Caesar och Sun Tzu.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in