Citat:
Ursprungligen postat av
cern
Vem fan vill rösta på AfS? De har väl inte ens en halv procent röster.
Jag vill rösta på AfS utifrån att de bäst motsvarar uppfattningarna i mina viktigaste frågor.
Det har gått 47 år sedan riksdagen antog propositionen om att invandrare själva ska få välja huruvida de vill anpassa sig till den svenska kulturella identiteten eller behålla och utveckla sin ursprungliga identitet. Jag tycker inte att invandringen och integrationen kan fastställas vara harmonisk och felfri trots alla enorma skattebetalda "satsningar" som med majoritetsbefolkningens pengar har gjorts på dessa grupper sedan 1975. Vi har alldeles för mycket otrygghet, vålds- och sexualbrottslighet, samt bidragsberoende som urholkar den gemensamma välfärdskassan, kopplat till dessa grupper. Därför bör vi nu pröva återvandring istället.
Jag har inget förtroende för SD eftersom de beter sig på samma sätt mot AfS som etablissemanget gjorde mot SD tidigare, se exempelvis hur Mattias Karlsson härjar på sin Facebook om AfS.
Utöver återvandringen så har AfS ett bra program om demokratin för att till exempel motverka anonyma högt avlönade knapptryckare:
https://alternativforsverige.se/politik/demokrati/
Jag vill se fler personligt invalda och synliga riksdagsmän med hög kompetens inom sitt specialområde, där det faktiskt skulle bli lite kamp om att bli invald för ett parti, till skillnad från att hög lön, lägenhet och pension är säkrad genom att hålla sig väl med partistyret och hamna på högre platser på listan.