2022-06-25, 14:00
  #171073
Medlem
Pilla74s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av YerBlues
Jo serru , jag är akademiker , det är därför jag förstår vad som pågår , och jag väljer mina ord med omsorg ( skit ska skit ha !). Däremot krävs väl ingen akademisk examen för att skriva det som chefen säger till dig , som du gör . Har du läshuvud så plugga till något vettigt jobb ,,,,har du inte läshuvud så sitt på flashback o tjäna ihop dina rubel .

Bravo. du går från klarhet till klarhet. Att vara emot nato är inte samma sak som att gilla Putin. Kom igen nu, lite högre nivå. Skärpning!
Citera
2022-06-25, 14:04
  #171074
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pilla74
Bravo. du går från klarhet till klarhet. Att vara emot nato är inte samma sak som att gilla Putin. Kom igen nu, lite högre nivå. Skärpning!
Så du är inte för Putin ?!intressant !! Nu får du berätta varför du inte gillar Putin . Men tänk dig noga för , ,,,så du inte blir av med jobbet !
Citera
2022-06-25, 14:19
  #171075
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nibiru2011
Suck! Sanktionerna skulle ju få ett slut på kriget! Istället har det intensifierats! Hur kan du då säga att de fungerar! De enda de fungerar för är för de som sitter på det som stigit i pris efter sanktionerna genomfördes. D.v.s. ryska staten och rika i Kina USA och EU m.fl..
Nu är du där igen , märker du inte det !!!!om sanktionerna inte funkar borde du väl inte hålla på att skriva om dem hela tiden ,,,?då borde du sitta nöjd , allt är ju frid o fröjd????,,
Citera
2022-06-25, 14:27
  #171076
Medlem
Den ryska nazisten Kirill, som stöder folkmord i Ukraina, ramlar.
https://twitter.com/nexta_tv/status/1540624946464002050
Citera
2022-06-25, 14:29
  #171077
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HepCat-X
Det är, allmänt talat, ingen idé här på forumet att diskutera med NATO-kramande konton som har reggats under de senaste tre månaderna eller så. Alltför stora chanser att de är nystickade sockor för någon annan.
Så , där var gränsen för vad hon fick skriva ??, får inte Pilla 74 berätta varför hon inte gillar Putin , bestämmer du över henne ? Hon skriver att hon inte gillar Putin , jag frågar varför , då går du in o bryter samtalet ???!försöker du censurera henne ? Hon kan väl tala för sig själv , utan förmyndare
Citera
2022-06-25, 14:30
  #171078
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nibiru2011
För mig är det det och för de som tjänar grymma pengar på dom så är det såklart mer än fröjd! Men för de lobbyist-styrda politiker som infört dom i tron att de ska bringa fred i Ukraina så är de ju tokflopp!

Blitzkrieg kallar Putin sanktionerna.....så vi får nog anta att de känns som en pansarkolon där solen inte lyser
Citera
2022-06-25, 14:34
  #171079
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nibiru2011
För mig är det det och för de som tjänar grymma pengar på dom så är det såklart mer än fröjd! Men för de lobbyist-styrda politiker som infört dom i tron att de ska bringa fred i Ukraina så är de ju tokflopp!
Alla dina inlägg handlar om sanktioner som ej skadar Ryssland enligt dig , lämna nu detta , om sanktionerna ej skadar Ryssland ...( om sanktionerna skadar Ryssland kan du ju fortsätta älta detta)
Citera
2022-06-25, 14:37
  #171080
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av YerBlues
Så , där var gränsen för vad hon fick skriva ??, får inte Pilla 74 berätta varför hon inte gillar Putin , bestämmer du över henne ? Hon skriver att hon inte gillar Putin , jag frågar varför , då går du in o bryter samtalet ???!försöker du censurera henne ? Hon kan väl tala för sig själv , utan förmyndare
Pilla74 kan säkerligen svara för sig själv, och om du ser dig om här på FB kommer du att märka en sak:

Det finns ingen regel här, inte ens en norm, att de enda som får vara med i en ordväxling skulle vara de två som var med från början, eller har blivit "inbjudna" av någon av dessa.
Citera
2022-06-25, 14:55
  #171081
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av YerBlues
Alla dina inlägg handlar om sanktioner som ej skadar Ryssland enligt dig
Nej slla mina inlägg handlar inte om det och jag har aldrig påstått att de inte skadar Ryssland. Men poängen med sanktioner är ju att det ska påverka skeenden men sanktioner gör sällan det på ett tillräckligt kraftfullt sätt
Citera
2022-06-25, 14:59
  #171082
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LaVerdadTodo
Vad svamlar du om egentligen?
Svamlar inte! Verkligheten ser ut såhär.
Förstår att vissa inte kan läsa FN-stadgan och få in i sin hjärna vad som står just i artikel 51.
Rekommenderar att ni gör ett nytt försök, kanske det blir rätt till slut😜
Citera
2022-06-25, 15:00
  #171083
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spugge
Den ryska nazisten Kirill, som stöder folkmord i Ukraina, ramlar.
https://twitter.com/nexta_tv/status/1540624946464002050
Detta är symbolik på hög nivå,,,
Citera
2022-06-25, 15:16
  #171084
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nibiru2011
Nej slla mina inlägg handlar inte om det och jag har aldrig påstått att de inte skadar Ryssland. Men poängen med sanktioner är ju att det ska påverka skeenden men sanktioner gör sällan det på ett tillräckligt kraftfullt sätt
Du debatterar oärligt , klipper o raderar i mina inlägg, tar bort det för dig pinsamma . Släpp nu detta med sanktioner , du tycker de ej skadar Ryssland förstår vi , då kan du ju sluta tjata om sanktioner( som ändå inte skadar Ryssland)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in