Citat:
Ursprungligen postat av
Siix
Det är välkänt att Ukraina är ett av Europas mest korrupta länder. Kanske det allra mest korrupta. Många av de som nu krigar för Ukraina genom att lägga upp en flagga på Fantasiboken, fick nog googla på hur flaggan ser ut, och visste inte var landet låg. Det vanliga PK-signalerandet i en clown-värld…..
De har till skillnad från Ryssland uttryckt att de ska ta tag i korruptionen, vilket även är ett krav för att bli medlem i EU.
Att Ryssland haft marionett regeringar där länge, gav möjlighet för den att växa.
Det var nog, precis som Du, många som behövde kontrollera flaggan. Följde väl inte riktigt med i skolan heller.
Även Du lever här i clown världen, så vad tillför Du?
Du verkar i alla fall inte vara en rolig clown...