2022-06-24, 11:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BMC64
läs ditt eget inlägg, å fundera på vad du menar med det

Precis man bör läsa det jag skrev och inte hitta på eller anta något.
2022-06-24, 11:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Du kanske borde lägga fram några bevis på dina påståenden.
Det är smärtsamt att inse att en människa inte är den man trott.
Vad är det som krävs för att du ska sluta sprida osanningar och försöka dumförklara alla som ifrågasätter Lydias bravader?

Varför håller du på hela tiden att kräva bevis trots att jag har pekat på vart du kan få det ifrån så att orden/bevisen inte kommer från mig. Eftersom ni kanske, kanske kan tro på myndigheterna istället.
Men samtidigt när jag har skrivit till er att lägga fram bevis, då pratas det hela tiden bort..
Ni har inga bevis för era galna påståenden ju!
2022-06-24, 14:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lasseliten2
Varför håller du på hela tiden att kräva bevis trots att jag har pekat på vart du kan få det ifrån så att orden/bevisen inte kommer från mig. Eftersom ni kanske, kanske kan tro på myndigheterna istället.
Men samtidigt när jag har skrivit till er att lägga fram bevis, då pratas det hela tiden bort..
Ni har inga bevis för era galna påståenden ju!
Du påstår att alla andra FANTISERAR. Men själv har du inte kommit med nåt bevis alls.
Hur kan du försköna/normalisera en kvinna som är en kallblodigt mörderska.
En människa som inte är totalt vriden och sjuk skjuter inte en annan människa!!
Hur illa man än blivit (som du påstår) blivit behandlad i sitt liv.
Hoppas du inser att du och fler därtill inser att dethär ENDAST är mörderskan Lydia Barths ansvar att en 4 barns pappa blivit brutalt avrättad.

Hoppas hon sitter och våndas i värmen och inser vad hon ställt till med. Instängd i en cell i många år.
2022-06-24, 14:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vemdalen62
Du påstår att alla andra FANTISERAR. Men själv har du inte kommit med nåt bevis alls.
Hur kan du försköna/normalisera en kvinna som är en kallblodigt mörderska.
En människa som inte är totalt vriden och sjuk skjuter inte en annan människa!!
Hur illa man än blivit (som du påstår) blivit behandlad i sitt liv.
Hoppas du inser att du och fler därtill inser att dethär ENDAST är mörderskan Lydia Barths ansvar att en 4 barns pappa blivit brutalt avrättad.

Hoppas hon sitter och våndas i värmen och inser vad hon ställt till med. Instängd i en cell i många år.

När ska du förstå? Jag har skrivit det förr, men jag kan skriva det igen: Bevisen finns exempelvis hos Skattemyndigheten. Vem som helst kan kontrollera med dem om mina uppgifter stämmer angående arbeten. Så slipper du ta mina ord och rader som du ändå inte tror på. Eller är det så att du inte vågar detta, för det innebär kanske då att du får be om ursäkt i tråden...
Har jag någonstans sagt att Lydia inte ska ta ansvar för det hon har gjort? Ta genast fram det då, för det vill jag verkligen se!
2022-06-24, 15:05
Avslutad
Citat:
När ska du förstå? Jag har skrivit det förr, men jag kan skriva det igen: Bevisen finns exempelvis hos Skattemyndigheten. Vem som helst kan kontrollera med dem om mina uppgifter stämmer angående arbeten. Så slipper du ta mina ord och rader som du ändå inte tror på. Eller är det så att du inte vågar detta, för det innebär kanske då att du får be om ursäkt i tråden...
Har jag någonstans sagt att Lydia inte ska ta ansvar för det hon har gjort? Ta genast fram det då, för det vill jag verkligen se!

Du beter dig hotfullt, Lasseliten.

Hur hade du tänkt att det ska gå att kontrollera "dina uppgifter" när du inte har kunnat uppbringa ett enda dokument?
2022-06-24, 16:15
Medlem
-GGs avatar
Hej,

vet ni någon podd som tar upp detta fall?

2022-06-24, 16:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Du beter dig hotfullt, Lasseliten.

Hur hade du tänkt att det ska gå att kontrollera "dina uppgifter" när du inte har kunnat uppbringa ett enda dokument?

På vilket sätt beter jag mig hotfullt? Är det hotfullt att hänvisa till Skattemyndigheten? Är det hotfullt att hänvisa till Socialen? Om du tycker det, ja då har du verkligen problem och bör ta itu med det omgående.
För det är det jag gör, hänvisar till dess myndigheter då de kan ge er dokument som backar upp mina ord.
Att ni sen inte vill det, ja det kan ju inte jag hjälpa.
2022-06-24, 16:44
Avslutad
Citat:
På vilket sätt beter jag mig hotfullt? Är det hotfullt att hänvisa till Skattemyndigheten? Är det hotfullt att hänvisa till Socialen? Om du tycker det, ja då har du verkligen problem och bör ta itu med det omgående.
För det är det jag gör, hänvisar till dess myndigheter då de kan ge er dokument som backar upp mina ord.
Att ni sen inte vill det, ja det kan ju inte jag hjälpa.
Du sitter och påstår väldigt mycket, sprider lögner och anklagar andra för att ljuga.
Din trovärdighet är lika stark som mörderskans, obefintlig.
Vad driver dig att skriva här? Försöka inpränta att Lydia Barth är oskyldigt dömd?
Eller rättare sagt, för hårt straffad för sitt "lilla misstag" enligt dig?
2022-06-24, 16:59
Medlem
Rodjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -GG
Hej,

vet ni någon podd som tar upp detta fall?

Krimpodden:
https://www.youtube.com/watch?v=prD6g-JLTGE
2022-06-24, 17:24
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Rodja
Krimpodden:
Det är rättegången, ingen djupdykning
2022-06-24, 18:16
Medlem
-GGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rodja
Krimpodden:

Tack. Jag nöjer mig med det.
2022-06-24, 19:13
Medlem
Citat:
Arbetet är en sak. Men du försvarar och normaliserar hela hennes sjuka vidlyftiga beteende och utmålar henne som offer genom en lång tid och flera förhållanden ...
Vilken otur hon måste haft som inte själv haft nån skuld i nåt! 🤣
Du har också antytt skuld hos Emil.... Vidrigt!
Vem som helst avrättar inte en annan människa!!! Då är man sjuk i hela huvudet!
Sluta normalisera denna mörderska!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in