• 1
  • 2
2022-06-24, 15:57
Medlem
Hade ett förhållande för ett antal år sen där min tjej luktade illa då och då i underlivet. Jag hanterade det så att jag inte ville slicka henne och en gång när vi hade vanlig sex avbröt jag det hela på grund av stanken. Jag berättade aldrig för henne om detta.

En annan gång hade jag tillfällig sex med en kvinna, en gång, när hon tog av sig trosorna så kände jag att hon mer eller mindre stank från underlivet.

Hur ska man hantera detta och hur hade ni gjort?

Jag vet ju att detta inte har med dålig hygien att göra, men ändå.
Citera
2022-06-24, 16:01
Medlem
LeCastles avatar
Du går inte ner på henne.
Undrar hon varför så berättar du anledningen.
Varför ska man inte berätta sanningen? Simp?
Citera
2022-06-24, 16:15
Medlem
Jag har aldrig haft en tjej som luktat illa mellan bena. Kan det vara så att du inte gillar lukten av en kvinnas sköte? Att lukten som andra går igång på tycker du illa om? Mina tjejer har inte alltid varit nytvättade men aldrig att jag tyckt att de luktat illa. Som att smaken av mat är olik så tror jag även att smaken/lukten av kvinna är det!
Citera
2022-06-24, 16:45
Medlem
vadsadusadus avatar
Man säger väl bara till och frågar om hon har kollat sig för könsjukdomar eller svamp? I alla fall om det är nån man tänkte träffa mer en en gång. Annars blir det ju ingen förändring.
Citera
2022-06-24, 17:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av boylover
Hade ett förhållande för ett antal år sen där min tjej luktade illa då och då i underlivet. Jag hanterade det så att jag inte ville slicka henne och en gång när vi hade vanlig sex avbröt jag det hela på grund av stanken. Jag berättade aldrig för henne om detta.

En annan gång hade jag tillfällig sex med en kvinna, en gång, när hon tog av sig trosorna så kände jag att hon mer eller mindre stank från underlivet.

https://www.kry.se/din-halsa/7-orsak...ar-annorlunda/

Citat:
7 orsaker till att ditt underliv luktar annorlunda – gynekologen förklarar
Citera
2022-06-24, 17:48
Medlem
Pratade precis med morsan om det här, hon är läkare, och det är vanligare än man kan tro.
Citera
2022-06-24, 17:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KamratBlue
Jag har aldrig haft en tjej som luktat illa mellan bena. Kan det vara så att du inte gillar lukten av en kvinnas sköte? Att lukten som andra går igång på tycker du illa om? Mina tjejer har inte alltid varit nytvättade men aldrig att jag tyckt att de luktat illa. Som att smaken av mat är olik så tror jag även att smaken/lukten av kvinna är det!
Kanske innan mensen kommer luktar det 🤮
Citera
2022-06-24, 17:55
Medlem
Bakteriell vaginos kallas det och det luktar vidrigt. Men om man uppmärksammas tjejen på det så finns det preparat på apoteket att återställa bakteriefloran.
Om de inte haft klamydia, brukar inte lukta godis precis, men ger endel andra symptom också.
Citera
2022-06-24, 18:44
Medlem
lols studier i vaginans ph värde....
Citera
2022-06-24, 18:47
Medlem
Som nån annan skrev så luktar bakteriell vaginos illa - rutten fisk. Det fick jag en gång i en ny relation. Jag reagerade på lukten men dåvarande killen sa att han varit med många som luktat värre. Jag sket i det, gick till gynekologen och fick utskriven behandling som löste problemet på två dagar.

Det är inte normalt att lukta illa och inte heller normalt att som kvinna vara helt omedveten om att det är något fel på fittan om den stinker. Säg till, på ett så finkänsligt sätt som det går…
Citera
2022-06-24, 19:00
Medlem
Tjejer som har detta problemet vet naturligtsvis om det, ja menar dom är ju där med handen några gånger varje dag. om det nu vankas sex så är det väl lätt gå på toa ta en tvättlapp med ljummet vatten å torka ur bävern lite ?? hur svårt kan det va.utan tvål då såklart..tex varje kväll innan läggdax.
Citera
2022-06-24, 19:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av boylover

Bakteriell vaginos, botas med lämplig antibiotika.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in